Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Jurnal Alina Mihaela

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
 
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 31 mar 2011, 09:33:29
alydily21's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 31 mar 2011
Locaţie: Bistrita, Romania
Date: 159cm, 60kg
Mesaje: 1
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Jurnal Alina Mihaela

Salutare tuturor slabutelor. Sunt noua pe acest site, dar din ceea ce am observat comunitatea formata este in stransa legatura. Am 17 ani, 159 de cm si din pacate 60 de kg. Nu stiu din ce cauza, dar in ultima vreme m-am ingrasat foarte repede si mult. As vrea sa mai scad macar 5 kg, dar de fiecare data cand incerc nu am niciun rezultat. Sunt noua pe site dupa cum spuneam si inca nu stiu cum sa folosesc toate uneltele. Nu stiu exact ce dieta ar trebui sa foloses pentru ca programul meu este dat peste cap din cauza orarului scolar. Am cursuri de la 1 pana la 7 dupa-masa si nu reusesc aproape deloc sa mananc sanatos. De exemplu meniul pe ziua de ieri:
dimineata: 2 felii de paine , una cu dulceata cealalta cu tocana de legume
pranz ( in jur de ora 2 p.m) : 3 eugenia , cateva bucati de bake rolls si o banana
cina ( 7 jumate p.m): putini cartofi prajiti
De cand cu orarul asta, metabolismul mi-e dat peste cap. Orice as face nu reusesc sa imi mentin o dieta echilibrata. Va rog sa ma ajutati! Plus ca aspectul abdomenului meu lasa de dorit, iar in putin timp cu ajutorul aripioarelor mele as putea sa-mi iau zborul.
Sport fac cat de mult pot si in fiecare zi merg la scoala pe jos si incerc sa vin tot pe jos, avand in vedere ca fac 40 de min. Mersul pe jos face piciorul frumos, dar din pacate la mine nu se observa. Sper sa fiu ajutata! Va multumesc!
alydily21, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1566 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1049 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #2 (permalink)  
Vechi 31 mar 2011, 18:08:20
Roxii's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 30 apr 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 26
Dieta: Mentinere
Date: 163cm, 48kg
Mesaje: 3.308
Aprecieri acordate: 4
Am fost apreciat(a) de 2 ori in 2 mesaje
Implicit Re: Jurnal Alina Mihaela

Citat:
Anterior postat de alydily21 Vezi mesajul
Salutare tuturor slabutelor. Sunt noua pe acest site, dar din ceea ce am observat comunitatea formata este in stransa legatura. Am 17 ani, 159 de cm si din pacate 60 de kg. Nu stiu din ce cauza, dar in ultima vreme m-am ingrasat foarte repede si mult. As vrea sa mai scad macar 5 kg, dar de fiecare data cand incerc nu am niciun rezultat. Sunt noua pe site dupa cum spuneam si inca nu stiu cum sa folosesc toate uneltele. Nu stiu exact ce dieta ar trebui sa foloses pentru ca programul meu este dat peste cap din cauza orarului scolar. Am cursuri de la 1 pana la 7 dupa-masa si nu reusesc aproape deloc sa mananc sanatos. De exemplu meniul pe ziua de ieri:
dimineata: 2 felii de paine , una cu dulceata cealalta cu tocana de legume
pranz ( in jur de ora 2 p.m) : 3 eugenia , cateva bucati de bake rolls si o banana
cina ( 7 jumate p.m): putini cartofi prajiti
De cand cu orarul asta, metabolismul mi-e dat peste cap. Orice as face nu reusesc sa imi mentin o dieta echilibrata. Va rog sa ma ajutati! Plus ca aspectul abdomenului meu lasa de dorit, iar in putin timp cu ajutorul aripioarelor mele as putea sa-mi iau zborul.
Sport fac cat de mult pot si in fiecare zi merg la scoala pe jos si incerc sa vin tot pe jos, avand in vedere ca fac 40 de min. Mersul pe jos face piciorul frumos, dar din pacate la mine nu se observa. Sper sa fiu ajutata! Va multumesc!
Buna si bine ai venit!Cauza ingrasarii tale e chiar alimentatia pe care o ai.Pai ieri din cate ai spus ai mancat numai prostioare.De dimineata ai mancat cat de cat bine,numai ca painea ar fi trebuit sa fie de secara sau integrala iar dulceata sa fie dietetica,fara zahar.La pranz e dezastru total,la fel si cina.Pt ca nu ai mult de slabit te`as sfatui sa adopti pur si simplu un stil de viata sanatos.Elimina dulciurile,snack`urile,sucurile(chiar si cele naturale,din comert),prajelile,grasimile,produsele de fast food si patiserie,painea alba inlocuieste`o cu cea de secara sau integrala si evita pe cat poti cartofii(fie ei si copti sau fierti),orezul si pastele fainoase(astea 2 le poti manca rar,cu limita si sa fie integrale) si fa sport.Sunt o gramada de filmulete interesante cu sport aici pe site ce le poti face la tine in camera.Alege`l pe cel care te atrage cel mai mult.Cat despre programul tau..iata cum ti`as propune eu sa papi.Dimineata o omleta cu ceva legume/cereale musli fara zahar cu lapte sau iaurt/oua fierte/branza sau sunca cu legume.Apoi la pranz iti iei un sandwich din doua felii de paine de secara sau integrala cu branza/sunca slaba de pui si ceva legume,iar la cina o ciorba/supa cu carnitza/piept de pui fiert,la gratar sau la cuptor cu o salata sau cu legume fierte la abur.Intre mese trebuie sa mai ai 2-3 gustari care sa fie formate din un fruct/un iaurt/cateva nuci/20 g de seminte de floarea soarelui/alune/fistic,etc.Foloseste calculatorul de calorii si cu ajutorul unui cantar de bucatarie(daca nu ai unul iti sugerez sa`ti iei)calculeaza`ti caloriile si sa nu scazi sub 1200-1300.Mult succes!
__________________
Jurnal Roxii

Cursul dragostei adevarate nu a fost niciodata neted. – William Shakespeare
Roxii, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Foarte activ, este de 2087 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1570 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #3 (permalink)  
Vechi 01 apr 2011, 08:04:58
Alexandra Andreea's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cu vechimeSlăbuţa cu vechime
Merite:
 
Data înregistrării: 06 feb 2011
Locaţie: Galati, Romania
Vârsta: 28
Dieta: In cautarea echilibrului! (Montignac personalizat)
Date: 170cm, 57kg
Mesaje: 2.637
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Alina Mihaela

Buna Alina/Mihaela! Depinde cum iti place!

Bine ai venit printre noi! Sa iti fie de bun augur si sper ca vei adopta un stil de viatza sanatos!

In legatura cu programul tau, eu cred ca daca te-ai trezi in fiecare zi la 8 si ai lua micul dejun , iar inainte sa pleci la liceu sa iei pranzul ar fi perfect! La liceu sa iei o gustare de genul pe care l-a scris Roxi, si cand vii acasa cina! Stiu cum este sa ai un program aiurea cu scoala, dar nimic nu este imposibil!

Te asteptam cu pareri si detalii despre ceea ce vrei sa faci!

O zi frumoasa!
Alexandra Andreea, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Foarte activ, este de 2300 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1783 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1526 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
 

Informatii despre slabit
abdomen, adolescente, aripioare, jurnal, kilograme, mersul pe jos, mese, metabolism, scoala

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimul mesaj
Jurnal Alina ali_lumi Arhiva jurnale slabit 5207 08 mai 2012 12:08:58
Jurnal Mihaela (BantiQ) BantiQ Arhiva jurnale slabit 204 18 sep 2011 12:40:39
O casutza si o bancutza pentru viitoare slabutze...Jurnal Mihaela Mihaela777 Arhiva jurnale slabit 50 29 mai 2011 08:38:06
Jurnal alina-drumul spre corpul ideal alinush Vl Arhiva jurnale slabit 36 03 sep 2010 22:39:50
Motivatia necesara pentru slabit... Jurnal Mihaela :D mich3lline Arhiva jurnale slabit 17 15 oct 2009 14:06:51

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole