forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Arhiva jurnale slabit (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/)
-   -   Jurnal Ayssa - Vreau sa-mi recastig increderea in mine! (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/jurnal-ayssa-vreau-mi-recastig-increderea-mine-12430.html)

ayssa 19 oct 2013 16:59:23

Jurnal Ayssa - Vreau sa-mi recastig increderea in mine!
 
Buna! Eu sunt Ayssa, am 27 de ani , impliniti de curand si 93 de kg. Va marturisesc ca nu am spus nimanui ce greutate am. Am destul de multi prieteni insa de fiecare data cand am discutat despre problemele mele de greutate am refuzat sa rostesc cu voce tare cifrele astea.
Am gasit comunitatea Slabute in urma cu doi ani. Atunci am hotarat sa urmez Dieta Rina si am reusit sa slabesc destul de multe kg cu aceasta dieta. Problema a fost ambitia. Cand am revenit la stilul meu de viata dezorganizat, am reusit sa acumulez dublu.
Acum cateva zile mi-am spus stop. Nu pot continua asa!
Sunt medic rezident si de multe ori sunt nevoita sa imi sfatuiesc pacientii sa slabeasca. M-am saturat sa las capul in jos cand ii spun unui pacient ca trebuie neaparat sa slabeasca. Vreau sa pot sa imi privesc pacientii in ochi si sa le spun ca se poate.
Mi-am amintit cat de usor mi-a fost sa slabesc cand eram activa pe acest site. Mi-am amintit cum impartaseam mereu bucuriile si greutatile cu alte slabute, cu fete care intelegeau perfect cat de mult te bucuri pentru fiecare kg dat jos si cat de trista eram cand mai stagnam.
Am decis sa urmez Dieta Dukan, desi recunosc ca nu este una dintre cele mai sanatoase diete. Am vazut rezultate uimitoare cu aceasta dieta, oameni din jurul meu care au slabit si au reusit sa isi mentina greutatea dupa dieta.
Am nevoie de sustinerea voastra! Stiu sigur ca de una singura imi va fi imposibil sa ajung acolo unde imi doresc.