Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Jurnal Denissaa1

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66337 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
 
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 03 sep 2009, 11:38:24
denissaa1's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 31 aug 2009
Locaţie: craiova, Romania
Vârsta: 24
Dieta: numar caloriile!!!!
Date: 162cm, 58kg
Mesaje: 939
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Jurnal Denissaa1

Jurnal Denissaa1
denissaa1, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1806 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1289 kcal/zi. Pentru a slăbi 4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 773 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #2 (permalink)  
Vechi 03 sep 2009, 11:40:27
nicol30's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 20 iul 2009
Locaţie: s, Romania
Vârsta: 44
Dieta: 1000 cal
Date: 170cm, 63.5kg
Mesaje: 4.108
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Denissaa1

hei, ti-ai facut jurnal .....ce bine....

acum putem sa vb. linistite....

urmeaza sa-ti completezi meniul, d-abia astept sa vad cat ai papat
__________________
Sa nu renunti ca nici nu stii ce pierzi!
nicol30, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1815 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1298 kcal/zi. Pentru a slăbi 3.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 911 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #3 (permalink)  
Vechi 03 sep 2009, 11:48:33
denissaa1's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 31 aug 2009
Locaţie: craiova, Romania
Vârsta: 24
Dieta: numar caloriile!!!!
Date: 162cm, 58kg
Mesaje: 939
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Denissaa1

gata nico mi-am facut meniul de azi
ce zici e bn?
denissaa1, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1806 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1289 kcal/zi. Pentru a slăbi 4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 773 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #4 (permalink)  
Vechi 03 sep 2009, 11:50:14
nicol30's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 20 iul 2009
Locaţie: s, Romania
Vârsta: 44
Dieta: 1000 cal
Date: 170cm, 63.5kg
Mesaje: 4.108
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Denissaa1

stai sa ma uit.....
__________________
Sa nu renunti ca nici nu stii ce pierzi!
nicol30, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1815 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1298 kcal/zi. Pentru a slăbi 3.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 911 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #5 (permalink)  
Vechi 03 sep 2009, 11:53:05
denissaa1's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 31 aug 2009
Locaţie: craiova, Romania
Vârsta: 24
Dieta: numar caloriile!!!!
Date: 162cm, 58kg
Mesaje: 939
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Denissaa1

CALORII INGERATE
*Micul dejun, ora 12:40*
Covrig cu mac, Vistarcorn, 50g - 160 calorii, 4.1 proteine, 2.4 grasimi, 0 colesterol, 34.6 carbohidrati, 0 fibre, 0 sare, 0 zahar
Lapte 1.5% grasime, Tnuva, 500ml - 220 calorii, 16.5 proteine, 7.5 grasimi, 0 colesterol, 22 carbohidrati, 0 fibre, 0 sare, 0 zahar
Banane, 50g - 45 calorii, 0.6 proteine, 0.2 grasimi, 0 colesterol, 11.4 carbohidrati, 1.3 fibre, 0 sare, 6.1 zahar
Paine neagra, 50g - 163 calorii, 4.8 proteine, 3.8 grasimi, 0 colesterol, 26.8 carbohidrati, 0 fibre, 0 sare, 0 zahar
*Prânz, ora 12:41*
Maggi 5 min. Pauza Supa de pui cu taitei, Maggi, 200ml - 39 calorii, 0.8 proteine, 6.2 grasimi, 0 colesterol, 0.8 carbohidrati, 0 fibre, 0 sare, 0 zahar
*Gustare 2, ora 12:44*
Mar verde, 100g - 51 calorii, 0 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 12.7 carbohidrati, 1.3 fibre, 0 sare, 0 zahar
*Cina, ora 12:43*
Piept de pui, 150g - 258 calorii, 31.2 proteine, 13.8 grasimi, 96 colesterol, 0 carbohidrati, 0 fibre, 94.5 sare, 0 zahar
Rosii, 50g - 9 calorii, 0.5 proteine, 0.1 grasimi, 0 colesterol, 2 carbohidrati, 0.6 fibre, 2.5 sare, 1.3 zahar
Castraveti, 50g - 8 calorii, 0.4 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 1.8 carbohidrati, 0.3 fibre, 0 sare, 0.9 zahar
--------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL CALORII: 953 calorii, 58.9 proteine, (mult)34 grasimi, 96 colesterol, 112.1 carbohidrati, 3.5 fibre, 97 sare, 8.3 zahar
ACTIVITATI FIZICE
Drumetie, 20min - 152 calorii
Gimnastica, 20min - 75 calorii
Jogging (12 km/h), 30min - 274 calorii
Lucru la PC, 180min - 256 calorii
Mers, 60min - 258 calorii
Pilates, incepator, 20min - 64 calorii
Metabolism bazal - 1290 calorii
--------------------------------------------------------------------------------------
CALORII CONSUMATE: 2369 calorii
Calculator calorii: calorii.slabute.ro
asta o sa pap azi
denissaa1, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1806 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1289 kcal/zi. Pentru a slăbi 4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 773 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #6 (permalink)  
Vechi 03 sep 2009, 11:53:21
Adella's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 18 iun 2009
Locaţie: Bucuresti, Statele Unite ale Americii
Vârsta: 32
Dieta: Dieta personalizata
Date: 157cm, 57kg
Mesaje: 12.038
Aprecieri acordate: 2
Am fost apreciat(a) de 15 ori in 9 mesaje
Smile Re: Jurnal Denissaa1

Citat:
Anterior postat de denissaa1 Vezi mesajul
gata nico mi-am facut meniul de azi
ce zici e bn?
Uite ce e ..nu sunt de acord cu acea supa Maggi ..mai degraba papa altceva nus ..o bucata de pui la gratar mai consistenta de 150-200 gr sau un peste supa aia are numai prostii in ea
Adella, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1695 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1178 kcal/zi. Pentru a slăbi 5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 404 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #7 (permalink)  
Vechi 03 sep 2009, 11:54:32
nicol30's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 20 iul 2009
Locaţie: s, Romania
Vârsta: 44
Dieta: 1000 cal
Date: 170cm, 63.5kg
Mesaje: 4.108
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Denissaa1

covrigul, laptele si bananele, supa la plic nu prea au ce cauta in dieta....

per total e foarte bine ca esti in limitele normalului....mai poti urca un pic....am eu fixul meu cu 1000 kcal /zi....

laptele poate sa fie degresat, stai asa ca te mai poti uita si la mine cand si cand....fara zilele cand am mancat de am spart....asa sa te orientezi un pic....la oricare dintre noi... ca eu nu sunt chiar un exemplu bun de urmat....hihihihi

de unde stii cate grame au alimentele?....
__________________
Sa nu renunti ca nici nu stii ce pierzi!
nicol30, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1815 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1298 kcal/zi. Pentru a slăbi 3.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 911 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #8 (permalink)  
Vechi 03 sep 2009, 11:54:38
meapasarica's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 20 iul 2009
Locaţie: Alba Iulia /Kristianstad, Suedia
Vârsta: 35
Dieta: nici una :)
Date: 156cm, 49kg
Mesaje: 3.607
Aprecieri acordate: 826
Am fost apreciat(a) de 689 ori in 299 mesaje
Implicit Re: Jurnal Denissaa1

Citat:
Anterior postat de denissaa1 Vezi mesajul
CALORII INGERATE
*Micul dejun, ora 12:40*
Covrig cu mac, Vistarcorn, 50g - 160 calorii, 4.1 proteine, 2.4 grasimi, 0 colesterol, 34.6 carbohidrati, 0 fibre, 0 sare, 0 zahar
Lapte 1.5% grasime, Tnuva, 500ml - 220 calorii, 16.5 proteine, 7.5 grasimi, 0 colesterol, 22 carbohidrati, 0 fibre, 0 sare, 0 zahar
Banane, 50g - 45 calorii, 0.6 proteine, 0.2 grasimi, 0 colesterol, 11.4 carbohidrati, 1.3 fibre, 0 sare, 6.1 zahar
Paine neagra, 50g - 163 calorii, 4.8 proteine, 3.8 grasimi, 0 colesterol, 26.8 carbohidrati, 0 fibre, 0 sare, 0 zahar
*Prânz, ora 12:41*
Maggi 5 min. Pauza Supa de pui cu taitei, Maggi, 200ml - 39 calorii, 0.8 proteine, 6.2 grasimi, 0 colesterol, 0.8 carbohidrati, 0 fibre, 0 sare, 0 zahar
*Gustare 2, ora 12:44*
Mar verde, 100g - 51 calorii, 0 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 12.7 carbohidrati, 1.3 fibre, 0 sare, 0 zahar
*Cina, ora 12:43*
Piept de pui, 150g - 258 calorii, 31.2 proteine, 13.8 grasimi, 96 colesterol, 0 carbohidrati, 0 fibre, 94.5 sare, 0 zahar
Rosii, 50g - 9 calorii, 0.5 proteine, 0.1 grasimi, 0 colesterol, 2 carbohidrati, 0.6 fibre, 2.5 sare, 1.3 zahar
Castraveti, 50g - 8 calorii, 0.4 proteine, 0 grasimi, 0 colesterol, 1.8 carbohidrati, 0.3 fibre, 0 sare, 0.9 zahar
--------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL CALORII: 953 calorii, 58.9 proteine, (mult)34 grasimi, 96 colesterol, 112.1 carbohidrati, 3.5 fibre, 97 sare, 8.3 zahar
ACTIVITATI FIZICE
Drumetie, 20min - 152 calorii
Gimnastica, 20min - 75 calorii
Jogging (12 km/h), 30min - 274 calorii
Lucru la PC, 180min - 256 calorii
Mers, 60min - 258 calorii
Pilates, incepator, 20min - 64 calorii
Metabolism bazal - 1290 calorii
--------------------------------------------------------------------------------------
CALORII CONSUMATE: 2369 calorii
Calculator calorii: calorii.slabute.ro
asta o sa pap azi

Buna denissa!

Imi bag si eu nasul un pic

eu cred k arata f bine meniul tau...cu mentiunea ca dimineata sunt cam multi carbohidrati...asa cred eu
meapasarica, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1358 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 841 kcal/zi. Pentru a slăbi 1 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1100 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #9 (permalink)  
Vechi 03 sep 2009, 11:57:14
nicol30's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 20 iul 2009
Locaţie: s, Romania
Vârsta: 44
Dieta: 1000 cal
Date: 170cm, 63.5kg
Mesaje: 4.108
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Denissaa1

vezi ce bine e cand ai jurnalul tau? cate fete iti sare in ajutor?
__________________
Sa nu renunti ca nici nu stii ce pierzi!
nicol30, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1815 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1298 kcal/zi. Pentru a slăbi 3.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 911 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #10 (permalink)  
Vechi 03 sep 2009, 12:03:22
denissaa1's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 31 aug 2009
Locaţie: craiova, Romania
Vârsta: 24
Dieta: numar caloriile!!!!
Date: 162cm, 58kg
Mesaje: 939
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Denissaa1

gata cu supa aceea m-a ajutat mama sa o termin si nu o sa mai imi fac niciodata am vazut si eu ce gust are se vede ca nu e sanatoasa
covrigul m-a inebunit mama cu el sa il pap si l-am papat pana la urma
nico crezi ca e bn sa nu beau laptic special l-am luat cu 1,5 grasime ca sa beau pt ca sunt in crestere si am zis ca am nevoie si de calciu.
Banana am papat-o sa am enrgie,asa am citit undeva ca ea da energie.
Oricum o s-o inlocuiesc cu mere piersici pere etc
denissaa1, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1806 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1289 kcal/zi. Pentru a slăbi 4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 773 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
 

Informatii despre slabit
dieta, diete, jurnal, jurnal slabit, slabire, slabit

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole