forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Arhiva jurnale slabit (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/)
-   -   Jurnal: Diana (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/jurnal-diana-3248.html)

DianaS 24 mar 2010 12:12:35

Jurnal: Diana
 
Buna, fetelor!
M-am inregistrat saptamana trecuta, dar abia acum mi-am facut timp sa-mi fac propriul meu jurnal. Sa fiu sincera, nici nu stiu cum ar fi trebuit sa arate acesta, asa ca am tras cu ochiul la jurnalele voastre.
Sunt studenta si am un program foarte incarcat - de cele mai multe ori plec la 8 si ma intorc la 8 acasa.
Am un stil de viata dezordonat, in sensul ca ma culc foarte tarziu, mananc neregulat - cand am o masa pe zi, cand am patru mese pe zi, exista zile in care nu mananc aproape nimic si zile in care mananc cat pentru patru.
De cateva saptamani, m-am apucat de sport - ma duc la aerobic de 2-3 ori pe saptamana, iar de luni m-am apucat de regim - nu este unul anume, ci incerc sa mananc mai regulat, cel putin trei mese pe zi si mai sanatos si sa reduc din alimentele nesanatoase (sucurile acidulate in primul rand, pentru ca avand ferestre pe la facultate, le petrec in cafenele).
Sper sa reusesc.
Deja am dat aproape doua kilograme jos in doua zile, dar chiar nu m-am infometat. Sa vedem cum merg lucrurile mai departe.

mika_me 24 mar 2010 12:18:24

Re: Jurnal: Diana
 
Citat:

Anterior postat de DianaS (Post 127583)
Buna, fetelor!
M-am inregistrat saptamana trecuta, dar abia acum mi-am facut timp sa-mi fac propriul meu jurnal. Sa fiu sincera, nici nu stiu cum ar fi trebuit sa arate acesta, asa ca am tras cu ochiul la jurnalele voastre.
Sunt studenta si am un program foarte incarcat - de cele mai multe ori plec la 8 si ma intorc la 8 acasa.
Am un stil de viata dezordonat, in sensul ca ma culc foarte tarziu, mananc neregulat - cand am o masa pe zi, cand am patru mese pe zi, exista zile in care nu mananc aproape nimic si zile in care mananc cat pentru patru.