forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Arhiva jurnale slabit (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/)
-   -   Jurnal ema5288 - nu mai pot... totul este inutil (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/jurnal-ema5288-nu-mai-pot-totul-este-inutil-10178.html)

ema5288 03 sep 2011 23:17:51

Jurnal ema5288 - nu mai pot... totul este inutil
 
numele meu este ema. revin in acest forum dupa aproximativ un an de cand nu am mai scris aici. am avut o perioda in care nu am mai putut sa intru si apoi parca imi era rusine sa ma bag si eu din nou in seama prin jurnalele voastre.
acum mi-am luat inima in dinti sa imi creez si eu unu.
am 23 de ani si sunt studenta in anul 5 la medicina .. de cand ma stiu am avut probleeme cu kg in plus dar niciodata ca acum. totul a inceput cand a trebuit sa plec la faculrtate,departe de mama unde nu mai aveam mancare gatita si am mancat tot felul de tampenii si fara sa imi dau seama am ajuns de la 70 kg la 86 in mai putin de un an.
acum 2 ani am fost la nutritionist si dupa un regim de 8-10 luni am reusit sa ajung la 61 de kg. nu era foarte bine pt inaltimea mea de numai 1.60 m dar era ceva...nu mai eram umflata de-a dreptul
acum sunt disperata...nu am mai fost atenta la ce mananc si am ajuns din nou la minunata greutate de 79 kg. de aproximativ o luina incerc din nou sa slabesc... tin dieta insa degeaba. cand am slabit atunci 25 kg nu prea am facut nici sport, acum merg si la stadion, fac si acasa sport si degeaba...sunt total demoralizata si am nevoie disperata de ajutor. stiu ca probabil si unele dintre voi ati trecut prin asta si ma intelegeti si tocmai de aceea apelez la voi pt a ma sprijini.
in speranta ca nu v-am plictisit si ca veti avea rabdare sa cititi tot si sa ma sfatuiti va multumesc anticipat

nicoleta100 03 sep 2011 23:36:39

Re: nu mai pot...totul este inutil
 
Citat:

Anterior postat de ema5288 (Post 779211)