Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Jurnal gabitza887

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
 
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 05 iun 2012, 22:56:59
gabitza887's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 06 apr 2012
Locaţie: bucuresti, Romania
Vârsta: 31
Date: 159cm, 57.5kg
Mesaje: 4
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Jurnal gabitza887

Buna slabutelor !
Am si eu o intrebare la voi si sper macar un mic sfat sa primesc
Acum 8 luni am renuntat la fumat si m-am ingrasat 6 kg.. Am 1.60cm si aveam la momentul respectiv 60kg. De 2 luni , m-am apucat de un regim de viata mai sanatos si de ceva sport. As vrea sa va descriu cum decurge o zi dpdv alimentar de cele mai multe ori.
. Poate gresesc undeva pentru ca in 2 luni am reusit sa slabesc 2.5 kg ceea ce mie personal mi se pare cam putin pentru ca am facut schimbari destul de maricele in stilul meu de viata. Asadar, dimineata mananc ori cereale integrale cu lapte ori 2 felii de paine integrala bagata la prajitor peste care pun 2 felii de rosii sau castraveti. Asta pe la 9. La 12 mai mananc un iaurt Activia. Pe la 3 imi fac o salata de fructe din 3 fructe( banana, kiwi, portocala, capsune, mar, piersica..) Apoi la 7 intru la sala, la taebo ( in prima luna am fost de 2 ori pe sapt, acum ma duc de 3 ori pe sapt ). La 8 ajung acasa si mai mananc fripturica de vita ( sau porc catodata, stiu ca nu e buna..) sau peste sau piept de pui. Si mai mananc pe la 10 ceva cand ma mai uit la un film ca nu pot sa ma abtin ( ori o grefa, ori un morcov si catodata- o data la 2 sapt sa zic, seminte, care imi plac foarte mult)... Cam asa se desfasoara majoritatea zilelor mele. Eu zic ca totusi nu fac cine stie ce greseil..
Inca nu mi-am pierdut speranta.. am fost destul de dezamagita ca in prima luna am slabit 1 kg ( cand eu citisem ca dai jos 600gr pe saptamana..) Dar am zis ca e la inceput, ca poate nu am asa de multe kg de pierdut si slabesc mai greu..
Gresesc undeva? E ok 2.5 kg in 2 luni? Cea mai mare problema a mea este sa mananc putin. Pentru ca, cel mai probabil, ajunsesem cam dependenta de mancare, si probabil inca sunt, nu ma pot ridica de la masa daca nu mananc tot din farfurie sau daca nu imi simt eu stomacul plin, ceea ce e mai mult decat a fi satul..
Astept cu nerabdare raspunsul vostru, slabutelor.
Inca o intrebare, mi-as face abonament la fitness luna asta, sa fac mai mult banda si bicicleta. Care o fi mai eficient? Tae-bo sau banda/ bicicleta?
gabitza887, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1506 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 989 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #2 (permalink)  
Vechi 05 iun 2012, 23:10:17
aussie_girl's Avatar
(meniuri, evolutie)
Cont restricţionat
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 10 iun 2009
Locaţie: somewhere..., Canada
Date: 160cm
Mesaje: 7.046
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 7 ori in 7 mesaje
Implicit Re: totul e ok?

slabit sanatos inseamna 500 gr pe saptamana in conditiil ein care ai de unde slabi. Tu nu ai asa de mult de slabit si ca urmare dai mai putin..deci, parerea mea este ca ai dat destul de bine pentru raportul inaltime greutate care il ai.

Acum, totusi eu consider ca mananci foarte putin si de aceea nu dai jos cum ar trebui. Numarul de calorii pare destul de mic..Zic si eu!

E bine ca faci sport..ahh..si sportul car eil faci, de regula creste masa musculara si de aceea nu se vede asa bine la cantar..dar corpul tau se re-aranjeaza ca sa zic asa.
aussie_girl, pentru a configura şi afişa ticker-ul tău, urmează paşii din noua secţiune tickere.
Greutatea este incorecta. aussie_girl, trebuie să completezi acest câmp pentru a vedea necesarul tău caloric zilnic. [completează].
  #3 (permalink)  
Vechi 05 iun 2012, 23:11:25
jessik's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 27 dec 2010
Locaţie: vancouver, Canada
Vârsta: 33
Date: 163cm, 68.8kg
Mesaje: 4.453
Aprecieri acordate: 133
Am fost apreciat(a) de 539 ori in 352 mesaje
Implicit Re: totul e ok?

mananca mai mult la pranz si mai putin la cina.. sport cat mai mult si variat..
iar cu slabitul.. fiecare e dif si scade diferit..
__________________
inceputul e greu
  #4 (permalink)  
Vechi 05 iun 2012, 23:11:53
rozica1965's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa expert
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 30 aug 2010
Locaţie: Craiova, Romania
Vârsta: 54
Dieta: dezastru total !!!!!
Date:
Mesaje: 67.987
Aprecieri acordate: 47.135
Am fost apreciat(a) de 45.452 ori in 24.873 mesaje
Implicit Re: totul e ok?

Citat:
Anterior postat de gabitza887 Vezi mesajul
Buna slabutelor !
Am si eu o intrebare la voi si sper macar un mic sfat sa primesc
Acum 8 luni am renuntat la fumat si m-am ingrasat 6 kg.. Am 1.60cm si aveam la momentul respectiv 60kg. De 2 luni , m-am apucat de un regim de viata mai sanatos si de ceva sport. As vrea sa va descriu cum decurge o zi dpdv alimentar de cele mai multe ori.
. Poate gresesc undeva pentru ca in 2 luni am reusit sa slabesc 2.5 kg ceea ce mie personal mi se pare cam putin pentru ca am facut schimbari destul de maricele in stilul meu de viata. Asadar, dimineata mananc ori cereale integrale cu lapte ori 2 felii de paine integrala bagata la prajitor peste care pun 2 felii de rosii sau castraveti. Asta pe la 9. La 12 mai mananc un iaurt Activia. Pe la 3 imi fac o salata de fructe din 3 fructe( banana, kiwi, portocala, capsune, mar, piersica..) Apoi la 7 intru la sala, la taebo ( in prima luna am fost de 2 ori pe sapt, acum ma duc de 3 ori pe sapt ). La 8 ajung acasa si mai mananc fripturica de vita ( sau porc catodata, stiu ca nu e buna..) sau peste sau piept de pui. Si mai mananc pe la 10 ceva cand ma mai uit la un film ca nu pot sa ma abtin ( ori o grefa, ori un morcov si catodata- o data la 2 sapt sa zic, seminte, care imi plac foarte mult)... Cam asa se desfasoara majoritatea zilelor mele. Eu zic ca totusi nu fac cine stie ce greseil..
Inca nu mi-am pierdut speranta.. am fost destul de dezamagita ca in prima luna am slabit 1 kg ( cand eu citisem ca dai jos 600gr pe saptamana..) Dar am zis ca e la inceput, ca poate nu am asa de multe kg de pierdut si slabesc mai greu..
Gresesc undeva? E ok 2.5 kg in 2 luni? Cea mai mare problema a mea este sa mananc putin. Pentru ca, cel mai probabil, ajunsesem cam dependenta de mancare, si probabil inca sunt, nu ma pot ridica de la masa daca nu mananc tot din farfurie sau daca nu imi simt eu stomacul plin, ceea ce e mai mult decat a fi satul..
Astept cu nerabdare raspunsul vostru, slabutelor.
Inca o intrebare, mi-as face abonament la fitness luna asta, sa fac mai mult banda si bicicleta. Care o fi mai eficient? Tae-bo sau banda/ bicicleta?
Gabi,ai gasit singura raspunsul...mananci prea putin. Incearca sa iti calculezi meniul,mancatul putin=infometare!
Trebuie sa ai 3 mese si doua gustari. Pranzul sa fie mai consistent. Cina nu trebuie sa fie asa tarziu. Despre sport te vor sfatui alte fete! Deci respecta ce iti zice la necesarul de calorii!
__________________
rozica1965, pentru a configura şi afişa ticker-ul tău, urmează paşii din noua secţiune tickere.
Greutatea este incorecta. rozica1965, trebuie să completezi acest câmp pentru a vedea necesarul tău caloric zilnic. [completează].
  #5 (permalink)  
Vechi 05 iun 2012, 23:57:43
Anorien's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 24 iul 2010
Locaţie: Constanta, Romania
Vârsta: 36
Dieta: Montignac
Date: 170cm, 68kg
Mesaje: 546
Aprecieri acordate: 10
Am fost apreciat(a) de 19 ori in 16 mesaje
Implicit Re: totul e ok?

Buna,
Bine ai venit si felicitari ca te-ai lasat de fumat! Eu in curand fac doi ani de cand m-am lasat si a fost cea mai buna decizie ever!
Legat de kilogramele pierdute: 2.5 in 2 luni nu este putin, ci este foarte bine. Macar asa te asiguri ca nu se vor depune la loc.
Legat de dieta, cred ca per total, pe zi, e ok ce mananci, dar ordinea si orele nu sunt ok. Este prea putin mancare pana la 8 seara si daca e cum zici (ca nu te ridici pana nu te simti satula, cred ca te referi la seara cand organismul privat de alimente toata ziua si suspus efortului de la sala isi cere tributul. Te duci la sala mai mult nemancata (fructele se digera foarte repede). Trebuie sa faci cumva ca la pranz sa ai pranz si nu gustare + inca o gustare (iaurt, respectiv fructe). Recomand orice proteina neaparat inclusa la pranz, peste/fructe de mare, pui, curcan, vita, porc mai degraba la pranz decat seara, salate de tot felul, branzeturi, ai de unde alege.Deci mananca mai echilibrat pe parcursul zilei cu tendinta la cantitate pt mic dejun si pranz, iar la cina mai devreme si mai putin. Stiu ca e greu, eu personal am probleme sa reduc cina, pt ca pranzule la munca si nu imi permite jobul sa stau la o masa "complicata" in general mananc ceva rapid, de genul salate, o bucatica de pui cu ceva legume etc, iar seara gatesc pt iubi mancaruri "romanesti" care miros bine si sunt gustoase si e f greu sa tai din cantitate (mai ales ca mi-e foame).
Iar legat de banda si bicicleta: ele sunt tot un fel de "aerobic" adica sunt exercitii cardio, bune de ars calorii si stimulat sistemul cardiovascular, spre deosebire de fitness care sunt indreptate catre dezvoltarea musculaturii.
Este bine sa mai alternezi exercitiile cardio/aerobic ca sa nu te plictisesti si ca sa nu se obisnuiasca organismul cu acelasi nivel de efort.
Bafta in continuare!
__________________
Jurnal Anorien
Anorien, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1685 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1168 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]

Ultima dată editat de Anorien; 06 iun 2012 at 00:03:08.
  #6 (permalink)  
Vechi 06 iun 2012, 20:58:34
gabitza887's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 06 apr 2012
Locaţie: bucuresti, Romania
Vârsta: 31
Date: 159cm, 57.5kg
Mesaje: 4
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal gabitza887

multumesc fetelor. O sa incerc sa introduc friptura cu o salata de legume la pranz si sa las salata de fructe pentru cina. Din pacate, programul la munca nu imi permite sa iau cina mai devreme de 8 pentru ca atunci cand nu am sala, ajung la 7 cel devreme acasa. Ma batea gandul sa incep si eu Dukan dar, cu toate ca e foarte permisiva, e putin mai restrictiva decat ce mananc eu acum. De exemplu, cred ca mi-ar fi foarte greu sa nu mananc deloc fructe.. pana ajung la faza la care se permit. Mai vedem, mai am rabdare inca o luna cu ce fac eu acum
gabitza887, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1506 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 989 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #7 (permalink)  
Vechi 09 iun 2012, 21:43:16
Alexik's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 14 feb 2011
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 26
Date: 159cm, 52kg
Mesaje: 4.433
Aprecieri acordate: 30
Am fost apreciat(a) de 36 ori in 31 mesaje
Implicit Re: Jurnal gabitza887

De la dukan daca nu respecti te ingrasi cand incerci sa mananci normal.

F putini reusesc cu dukan sau South beach.Astea sunt diete asa ,pt rapiditate dar imi permit (dupa experienta mea si-a altor slabute) sa spun ca a avut repercursiuni mai urate decat daca m-as fi infometat.

Stiu ca zici ca poti sa tii , incearca o data dar daca nu iese nu incerca a 2 oara , e foarte low-carbo si cand vrei sa mananci normal pui pe tine.

Am urmarit jurnalul decand ai deschis dar am zis ca nu am unde sa intervin pana acum.
__________________
If you want something you’ve never had, than do something you’ve never done



  #8 (permalink)  
Vechi 10 iun 2012, 12:52:02
gabitza887's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 06 apr 2012
Locaţie: bucuresti, Romania
Vârsta: 31
Date: 159cm, 57.5kg
Mesaje: 4
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal gabitza887

Mersi Alexik ! Asa m-am gandit si eu. Ca pana la urma si Dukan este tot o cura de slabire de pe urma careia te poti ingrasa la loc, ca de pe urma multora. O sa raman la regimul meu de viata sanatos Sper sa reusesc sa mai slabesc 3 kg in doua luni ( pana plec la mare , sa revin la greutatea mea pe care am avut-o 10 ani de zile ( 54 kg ) si apoi, pana la sfarsitul anului sa dau si cele 4 kg care ar fi in plus Sper sa reusesc !!
Cam asta ar fi planul meu de bataie.
gabitza887, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1506 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 989 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #9 (permalink)  
Vechi 10 iun 2012, 13:20:27
Alexik's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 14 feb 2011
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 26
Date: 159cm, 52kg
Mesaje: 4.433
Aprecieri acordate: 30
Am fost apreciat(a) de 36 ori in 31 mesaje
Implicit Re: Jurnal gabitza887

Citat:
Anterior postat de gabitza887 Vezi mesajul
Mersi Alexik ! Asa m-am gandit si eu. Ca pana la urma si Dukan este tot o cura de slabire de pe urma careia te poti ingrasa la loc, ca de pe urma multora. O sa raman la regimul meu de viata sanatos Sper sa reusesc sa mai slabesc 3 kg in doua luni ( pana plec la mare , sa revin la greutatea mea pe care am avut-o 10 ani de zile ( 54 kg ) si apoi, pana la sfarsitul anului sa dau si cele 4 kg care ar fi in plus Sper sa reusesc !!
Cam asta ar fi planul meu de bataie.
3 kg in 2 luni.SIIGUR reusesti.
Eu am de gand sa trec pe fructe , carne si legume si sa dau 1 kg pe sapt
__________________
If you want something you’ve never had, than do something you’ve never done



  #10 (permalink)  
Vechi 10 iun 2012, 13:35:37
cris85's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 06 mai 2012
Locaţie: Budapesta/Cluj-Napoca, Ungaria
Vârsta: 34
Dieta: Hipocalorica
Date: 173cm, 63.2kg
Mesaje: 222
Aprecieri acordate: 2
Am fost apreciat(a) de 9 ori in 8 mesaje
Implicit Re: Jurnal gabitza887

Salut Gabitza,

In primul rand felicitari ca te-ai lasat de fumat! Te admir pentru asta, sa imi impartasesti si mie secretul tau ca eu una inca nu am gasit toata vointa necesara In legatura cu dieta, au dreptate fetele, ar trebui sa mananci mai mult in timpul zilei si ceva mai usor la cina. Iar meniul sa fie cat mai variat, proteine, carbo, etc. In ceea ce priveste sala, nu stiu daca chestia asta tine, dar mie mi-a zis unul din antrenorii de la sala ca e bine ca dupa antrenament sa tii macar 1 ora pauza pana sa iei cina...Si in prima faza si eu am inceput cu exercitii cardio intense: bicicleta stationara, eliptica, banda de alergat si abdomene cu greutati, iar pe masura ce evoluezi poti creste nivelul de dificultate la toate astea. Dupa cate am citit pe ici colo cred ca tae-bo e mai eficient pentru slabit, dar eu personal am ales sala ca e varianta mai comoda si nu ma dau in vant dupa aerobic si chestii cu sarit

Iti doresc multa bafta
__________________
Jurnal Crisssy
cris85, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1904 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1387 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1130 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
 

Informatii despre slabit
ajutor, am, calorii, dieta, e, nevoie, ok, sanatos, slabit, totul

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole