forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Arhiva jurnale slabit (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/)
-   -   Jurnal Jessica (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/jurnal-jessica-3539.html)

Jessica 19 apr 2010 21:47:05

Jurnal Jessica
 
Buna ziua!:)
Numele meu este Simona si... oh doamne,trecem peste introduceri :))
Am 14 ani,1m60 si... 100 kg.Stiu,enorm!Am inceput sa pun pe mine acum cativa ani,cand tatal meu era plecat prin strainatate si imi trimitea tot felul de bunatati.Din pacate,asta nu e singurul motiv.Aveam 60 kg la 10 ani.
Mereu ma simt ciudat cand vad fete slabute in clasa mea,care arata foarte bine si stiu ca o sa fie fericite mai tarziu.Eu mereu am fost altfel... nu pot sa spun ca am o viata teribila,deoarece am prietene foarte bune,parintii mei sunt minunati si profesorii ma considera o fata inteligenta care poate ajunge departe.Singura problema,ca de obicei,este greutatea.
Dupa multe discutii cu mama[ne uitam impreuna la o emisiune pe romantica parca,in care femei cautau rochii de mireasa perfecte.mi-a zis "daca ai ambitie,asa o sa ajungi si tu mai tarziu,si o sa-ti cumpar cea mai frumoasa rochie de mireasa"] am hotarat sa fac ceva pana nu e prea tarziu.Am cautat sfaturi prin reviste,pe internet si de la oameni care au mai trecut prin asta.
Am inceput astazi dieta Atkins + 30 min/zi bicicleta [in curand si banda de alergat:D]
Urati-mi succes ^^ .

andra_aly 19 apr 2010 21:53:58

Re: Jurnal Jessica
 
Bine ai venit printre noi Jessica>:D< suntem alaturi de tine:)>:D< intradevar ai un drum lung de parcurs. dar cu ajutorul slabutelor o sa ti se para mai colorat;) si ma scurt.
Esti tinerica si la varsta asta trebuie sa ai mare grija ce papi. sportul este foarte important. ca sa slabesti frumos trebuie sa faci si miscare;)
mult succes>:D<

Liviutzza 19 apr 2010 22:47:12

Re: Jurnal Jessica
 
Citat:

Anterior postat de Jessica (Post 157623)
Buna ziua!:)