forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Arhiva jurnale slabit (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/)
-   -   Jurnal Karina (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/jurnal-karina-10185.html)

mkarina 04 sep 2011 20:14:40

Jurnal Karina
 
Buna tuturor! nici nu stiu cum sa incep, ma simt oarecum stanjenita, nu sunt obisnuita sa vorbesc deschis despre problemele mele, mai ales cele legate de alimentatie. In primul rand vreau sa va felicit pe toate pentru intrajutorarea si sustinerea care exista intre voi, si pentru ca zi de zi va faceti timp sa raspundeti intrebarilor adresate de fetele nou-venite. In al doilea rand va citesc de mai bine de 3 luni de zile, dar pana azi nu am avut curajul necesar sa ma adresez voua. Despre mine nu sunt multe de zis, numele meu este Karina, am 17 ani si sunt momentan eleva. In schimb despre alimentatia mea si prostiile pe care le-am facut ca sa slabesc sunt sigura ca sunt multe de spus. Ei bine acum 7 luni de zile am avut o revelatie dar sincer nu stiu care a fost motivul care m-a determinat sa incep sa slabesc.Aveam 65 de kg la 1,59-160, deci clar eram grasa. Toate bune si frumoase, am inceput prin a renunta la paine,paste,cartofi,dulciuri etc si prin a face de 2 ori pe saptamana sport, mai exact tae bo. am reusit in aproximativ 4-5 luni sa scap de 13 kg, fara sa ma infometez, insa pe la sfarsitul lunii iunie,inceputul lunii iulie am decis ca am nevoie de mai mult sport si astfel m-am apucat de sala, de 3-4 ori pe saptamana, de dans,role etc si am inceput treptat sa mananc mai mult fructe si legume, si lactate si sa renunt la carne, am tinut o saptamana si putin si disociata, si mai apoi am trecut la infometare, extrema as putea chiar spune, la sfarsitul lunii iulie, timp de 2 saptamani am ajuns sa mananc numai 200 de calorii pe zi si sa fac cate 4 ore de sport...in toata aceasta luna am scapat de inca 7 kg si astfel am ajuns la greutatea de 45 de kg. problemele nu s-au terminat aici, pe langa fa