Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Jurnal Laurik

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
 
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 28 mai 2011, 08:28:39
Laurik's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 21 feb 2011
Locaţie: Barlad, Romania
Date: 162cm, 56kg
Mesaje: 14
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Cool Jurnal Laurik

Buna , ma numesc Laura , am 15 ani , 1,62 si 57 de kg . De 3-4 ani imi controlez regimul alimentar . Acum 3 ani am tinut o dieta timp de 6 luni bazata numai pe branza,carne , lapte, oua, slabind 10 kg . Peste inca 6 luni am inceput sa ma ingras .. ka pana in prezant sa ajung la aproape aceeasi greutate . Dupa intreruperea treptata a dietei am renuntat si la sport ( dansuri ) pe care le practicam de 4 ani , ceea ce a contribui iar la depunerea kg .
Intr`un sfarsit , ajungand in prezent pot sa spun ca imi doresc foarte mult sa slabesc cel putin 5 kg . A devenit o obsesie a mea ..care nu`mi va trece pana nu voi vedea rezultate .
P.s: As vrea sa ma ajutati in legatura cu regimul alimentar ca sa pot sa slabesc 5 kg pana in luna iulie .
Laurik, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2004 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1487 kcal/zi. Pentru a slăbi 3-4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1230 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #2 (permalink)  
Vechi 28 mai 2011, 08:34:37
happygirldiana's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă cu ExperienţăSlăbuţă cu Experienţă
Merite:
SUNT RESPONSABIL Locul 2 la concurs  
Data înregistrării: 22 iul 2010
Locaţie: Calafat, Romania
Vârsta: 30
Dieta: Sfanta Hipocalorica
Date: 173cm, 87kg
Mesaje: 17.945
Aprecieri acordate: 2.485
Am fost apreciat(a) de 2.853 ori in 1.520 mesaje
Implicit Re: Jurnal Laurik

Citat:
Anterior postat de Laurik Vezi mesajul
Buna , ma numesc Laura , am 15 ani , 1,62 si 57 de kg . De 3-4 ani imi controlez regimul alimentar . Acum 3 ani am tinut o dieta timp de 6 luni bazata numai pe branza,carne , lapte, oua, slabind 10 kg . Peste inca 6 luni am inceput sa ma ingras .. ka pana in prezant sa ajung la aproape aceeasi greutate . Dupa intreruperea treptata a dietei am renuntat si la sport ( dansuri ) pe care le practicam de 4 ani , ceea ce a contribui iar la depunerea kg .
Intr`un sfarsit , ajungand in prezent pot sa spun ca imi doresc foarte mult sa slabesc cel putin 5 kg . A devenit o obsesie a mea ..care nu`mi va trece pana nu voi vedea rezultate .
P.s: As vrea sa ma ajutati in legatura cu regimul alimentar ca sa pot sa slabesc 5 kg pana in luna iulie .
Neata,Laura!!In primul rand vreau sa iti urez multa bafta in ceea ce ti-ai propus.In al doilea rand vreau sa te intreb cam ce mananci tu,care este meniul tau si daca faci sport:d
dupa cum stii si tu si ai incercat pe pielea ta,renuntand la un regim si la sport,kilogramele o sa se intoarca,mai devreme sau mai tarziuDe aceea eu sunt de parere ca cea mai potrivita dieta este de fapt un regim de viata sanatos,un regim alimentar fara prajeli,sucuri acidulate,fainoase putine,cartofi si fasole putina,paine putina(ofeliuta,2 dimineata)etc...o sa reusesti negresit in acest fel pentru ca daca te obisnuiesti sa mentii acest stil de viata,o sa reusesti sa iti mentii si greutatea
happygirldiana, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2545 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 2028 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1771 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #3 (permalink)  
Vechi 28 mai 2011, 08:35:45
Laurik's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 21 feb 2011
Locaţie: Barlad, Romania
Date: 162cm, 56kg
Mesaje: 14
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Laurik

Mi-am facut un meniu pe 7 zile pentru Dieta South Beach Faza I :
Ziua 1
Mic dejun : 1 iaurt degresat
Pranz : Piept de pui la gratar(150g) + o salata de varza
Cina: branza de vaci slaba (150g)+ 1 rosie
Ziua 2
Mic dejun : un ou fiert tare + 1 rosie
Pranz: Piept de pui la gratar (150g)+ o salata de varza
Cina: 1 iaurt degresat + 2 feii de sunca de pui
Ziua 3
Mic dejun : 1 iaurt degresat
Pranz: Peste fiert ( 200g)
Cina : O salata de rosii + branza Feta ( 2 bucatele)
Ziua 4
Mic dejn : un ceai de menta
Pranzul-:2 ouă fierte, salată de varză
Cina : ! iaurt degresat
Ziua 5
Mic dejun- cafea, 0,5 g. de paine neagră,
Pranzul- pui la gratar,
Cina - şuncă, salată de varză.

ZIua 6
Mic dejun : ceai
Pranz : Branza de vaci + 1 ou
Cina: Salata de varza+ 1 felie sunca
ZIua 7
Mic dejun : ceai
Pranz : peste
Cina: 1 ou fiert tare + 1 felie sunca+ 1 rosie





Astept parerile voastre . :*
Laurik, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2004 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1487 kcal/zi. Pentru a slăbi 3-4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1230 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #4 (permalink)  
Vechi 28 mai 2011, 08:39:03
Laurik's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 21 feb 2011
Locaţie: Barlad, Romania
Date: 162cm, 56kg
Mesaje: 14
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Laurik

Buna Diana , Am renuntat la sport nu pentru ca am vrut ci pentru ca profesoara de dansuri plecase in strainatate .
Momentan fac sala de 2 saptamani iar ce tine de alimentatie , mananc sanatos , dulcuri ocazional , fara sucuri acidulate , fara paine ( foarte rar) fara prajeli . Alimentatia mea este bazata mai mult pe Lactate , fructe , carne si bineinteles salate de legume .
Laurik, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2004 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1487 kcal/zi. Pentru a slăbi 3-4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1230 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #5 (permalink)  
Vechi 28 mai 2011, 08:45:15
happygirldiana's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă cu ExperienţăSlăbuţă cu Experienţă
Merite:
SUNT RESPONSABIL Locul 2 la concurs  
Data înregistrării: 22 iul 2010
Locaţie: Calafat, Romania
Vârsta: 30
Dieta: Sfanta Hipocalorica
Date: 173cm, 87kg
Mesaje: 17.945
Aprecieri acordate: 2.485
Am fost apreciat(a) de 2.853 ori in 1.520 mesaje
Implicit Re: Jurnal Laurik

Citat:
Anterior postat de Laurik Vezi mesajul
Buna Diana , Am renuntat la sport nu pentru ca am vrut ci pentru ca profesoara de dansuri plecase in strainatate .
Momentan fac sala de 2 saptamani iar ce tine de alimentatie , mananc sanatos , dulcuri ocazional , fara sucuri acidulate , fara paine ( foarte rar) fara prajeli . Alimentatia mea este bazata mai mult pe Lactate , fructe , carne si bineinteles salate de legume .
inceputul suna bneiti poti descarca si programele pentru sport acasa,aerobic,gen Tae bo sau turbo jam.dau rezultate mirifice!Plus ca mie mi se pare mai distractiv acasa,eu nu am mers niciodata la sala pentru ca nu imi permite buzunarul.Si m-am descurcat cum am putut
Vad ca te-ai hotarat pe SBSa iti fie de bine.Eu nu am avut curaj sa tin o dieta anume,am preferat hipocalorica lui Bilic,de teama ca daca voi tine Montigniac,disociata sau mai stiu eu ce,cand voi renunta la dieta sigur voi avea parte de rezultate neplacute,pentru ca astea sunt diete care nu cred ca pot fi tinute toata viata
happygirldiana, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2545 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 2028 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1771 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #6 (permalink)  
Vechi 28 mai 2011, 08:52:59
Laurik's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 21 feb 2011
Locaţie: Barlad, Romania
Date: 162cm, 56kg
Mesaje: 14
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Laurik

Citat:
Anterior postat de happygirldiana Vezi mesajul

inceputul suna bneiti poti descarca si programele pentru sport acasa,aerobic,gen Tae bo sau turbo jam.dau rezultate mirifice!Plus ca mie mi se pare mai distractiv acasa,eu nu am mers niciodata la sala pentru ca nu imi permite buzunarul.Si m-am descurcat cum am putut
Vad ca te-ai hotarat pe SBSa iti fie de bine.Eu nu am avut curaj sa tin o dieta anume,am preferat hipocalorica lui Bilic,de teama ca daca voi tine Montigniac,disociata sau mai stiu eu ce,cand voi renunta la dieta sigur voi avea parte de rezultate neplacute,pentru ca astea sunt diete care nu cred ca pot fi tinute toata viata
Am si programe pt sport acasa , gen hip hop Abs , Turbo jam .. dar parca e mai greu acasa sau cel putin de cand am inceput sala , mi`e greu sa fac si acasa , plus ca dimineatza mai am si scoala , kand o sa vina vacantza o sa le incep si pe astea . Momentan la sala fac cardio .. ( bicicleta , banda , steper ). Sper sa se vada rezultate dupa o luna :d.
Nu stiu ce sa zic de dietele astea , nici eu nu sunt atat de incantata de a incepe una .. dar parca ma abtin mai mult si ma simt mai bine daca am un anume meniu pe o zi . Stiu ca trb sa mananc , aia , aia si aia .. si nu ma abat de la regula .
Laurik, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2004 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1487 kcal/zi. Pentru a slăbi 3-4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1230 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #7 (permalink)  
Vechi 28 mai 2011, 09:02:56
happygirldiana's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă cu ExperienţăSlăbuţă cu Experienţă
Merite:
SUNT RESPONSABIL Locul 2 la concurs  
Data înregistrării: 22 iul 2010
Locaţie: Calafat, Romania
Vârsta: 30
Dieta: Sfanta Hipocalorica
Date: 173cm, 87kg
Mesaje: 17.945
Aprecieri acordate: 2.485
Am fost apreciat(a) de 2.853 ori in 1.520 mesaje
Implicit Re: Jurnal Laurik

Citat:
Anterior postat de Laurik Vezi mesajul
Am si programe pt sport acasa , gen hip hop Abs , Turbo jam .. dar parca e mai greu acasa sau cel putin de cand am inceput sala , mi`e greu sa fac si acasa , plus ca dimineatza mai am si scoala , kand o sa vina vacantza o sa le incep si pe astea . Momentan la sala fac cardio .. ( bicicleta , banda , steper ). Sper sa se vada rezultate dupa o luna :d.
Nu stiu ce sa zic de dietele astea , nici eu nu sunt atat de incantata de a incepe una .. dar parca ma abtin mai mult si ma simt mai bine daca am un anume meniu pe o zi . Stiu ca trb sa mananc , aia , aia si aia .. si nu ma abat de la regula .
mie Hip Hop Abs nu imi place:d am incercat,am zis sa dau o sansa)dar nu merge.raman tot cu Chalea.azi cred ca incerc Turbo FireDeci dupa cum vezi,eu tot aerobic fac.eu de stepper si bicicleta m-am cam saturat.Cu astea faceam cand ststeam in camin,ca nu imi permiteam sa tupai prin camera,deranjam tot caminulle am in camera,ma asteapta sa mai pedalez.de regula le folosesc cand nu am prea mult timp de alt gen de aerobicfac repede 30 de min de bicicleta sau stepper si am rezolvat
eu tocmai ca trebuia sa mananc aia si aia nu am tinut o dieta anume,ca am observat ca mai toate au vreun ingredient mai aparte si cum oraselul in care locuiesc e micut,eu nu gasesc lapte degresat dar alte alimente asa am ales hipocalorica,nu e restricitva,trebuie doar sa mananci cu cap,din toate cate putin in limita a 1000-1200 de caloriimi se pare perfecta pentru mine
happygirldiana, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2545 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 2028 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1771 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #8 (permalink)  
Vechi 28 mai 2011, 09:30:21
Laurik's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 21 feb 2011
Locaţie: Barlad, Romania
Date: 162cm, 56kg
Mesaje: 14
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Laurik

Citat:
Anterior postat de happygirldiana Vezi mesajul

mie Hip Hop Abs nu imi place:d am incercat,am zis sa dau o sansa)dar nu merge.raman tot cu Chalea.azi cred ca incerc Turbo FireDeci dupa cum vezi,eu tot aerobic fac.eu de stepper si bicicleta m-am cam saturat.Cu astea faceam cand ststeam in camin,ca nu imi permiteam sa tupai prin camera,deranjam tot caminulle am in camera,ma asteapta sa mai pedalez.de regula le folosesc cand nu am prea mult timp de alt gen de aerobicfac repede 30 de min de bicicleta sau stepper si am rezolvat
eu tocmai ca trebuia sa mananc aia si aia nu am tinut o dieta anume,ca am observat ca mai toate au vreun ingredient mai aparte si cum oraselul in care locuiesc e micut,eu nu gasesc lapte degresat dar alte alimente asa am ales hipocalorica,nu e restricitva,trebuie doar sa mananci cu cap,din toate cate putin in limita a 1000-1200 de caloriimi se pare perfecta pentru mine
Asta`i o problema a mea nu pot sa`mi calculez caloriile , nu sunt obisnuita .. cu toate ca sunt sigura ca nu depasesc 1000-1200 ., deoarece nu prea mananc . si stiu ka nu`i bine , dar mi`e frica ca nu cumva daca incep sa mananc mai mult sa se vada si la cantar .
App: bicicleta si stepper-ul sunt ale tale ?
Laurik, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2004 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1487 kcal/zi. Pentru a slăbi 3-4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1230 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #9 (permalink)  
Vechi 28 mai 2011, 09:35:54
happygirldiana's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă cu ExperienţăSlăbuţă cu Experienţă
Merite:
SUNT RESPONSABIL Locul 2 la concurs  
Data înregistrării: 22 iul 2010
Locaţie: Calafat, Romania
Vârsta: 30
Dieta: Sfanta Hipocalorica
Date: 173cm, 87kg
Mesaje: 17.945
Aprecieri acordate: 2.485
Am fost apreciat(a) de 2.853 ori in 1.520 mesaje
Implicit Re: Jurnal Laurik

Citat:
Anterior postat de Laurik Vezi mesajul
Asta`i o problema a mea nu pot sa`mi calculez caloriile , nu sunt obisnuita .. cu toate ca sunt sigura ca nu depasesc 1000-1200 ., deoarece nu prea mananc . si stiu ka nu`i bine , dar mi`e frica ca nu cumva daca incep sa mananc mai mult sa se vada si la cantar .
App: bicicleta si stepper-ul sunt ale tale ?
nici eu nu eram obisnuita sa calculez calorii.mi se parea ocorvoada.sa stau sa cantaresc tot ce mananc....dar acum mi se pare super,nu mai am o problema cu asta.mi-a intrat in reflez,cantaresc tot ce bag in guraapoi la finalul zilei calculez caloriidap,ale mele sunt,si stepperul si bicicleta
happygirldiana, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2545 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 2028 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1771 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #10 (permalink)  
Vechi 28 mai 2011, 09:40:06
Laurik's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 21 feb 2011
Locaţie: Barlad, Romania
Date: 162cm, 56kg
Mesaje: 14
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Laurik

Citat:
Anterior postat de happygirldiana Vezi mesajul

nici eu nu eram obisnuita sa calculez calorii.mi se parea ocorvoada.sa stau sa cantaresc tot ce mananc....dar acum mi se pare super,nu mai am o problema cu asta.mi-a intrat in reflez,cantaresc tot ce bag in guraapoi la finalul zilei calculez caloriidap,ale mele sunt,si stepperul si bicicleta
Ai cantar de bucatarie nu ?:d
Ce fain , vreau si eu .. cam cat ai dat pe ele ?:d
Laurik, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2004 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1487 kcal/zi. Pentru a slăbi 3-4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1230 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
 

Informatii despre slabit
adolescente, calorii, dieta, jurnal, jurnale, laurik, sanatos, slabit

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole