Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Jurnal Melba

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
 
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 19 feb 2010, 09:49:43
melba's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 19 feb 2010
Locaţie: Calarasi, Romania
Vârsta: 42
Date: 160cm, 74kg
Mesaje: 24
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Jurnal Melba

Incep prin a ura succes tuturor mamicilor in lupta cu kilogramele! E dificil oricum sa ai probleme cu greutatea dar gasesc ca e cu atat mai frustrant atunci cand, cu numai 1 an in urma aveai o greutate normala, iar acum te trezesti incadrat intr-o categorie care altadata insemna...."problemele altora". Pe langa aspectele psihologice te lovesti si de diferite chestiuni practice cum ar fi garderoba. Nu-ti mai vin hainele pe care le aveai inainte de a fi insarcinata dar nici cele din timpul sarcinii. Burtica reprezinta, de asemenea, o problema majora.
Pe scurt despre mine. Am nascut acum aproape 5 luni. Aveam 62 de kg cand am ramas insarcinata. Nu eram slaba dar IMC-ul nu ma incadra la supraponderala. In cele 9 luni de sarcina am ajuns la 87 de kg. Imediat dupa nastere am pierdut 9 kg. La 78 de kg a inceput lupta adevarata cu greutatea. La inceput a fost simplu. A trebuit sa fac doar cateva ajustari gen 3 mese pe zi, fara grasimi, dulciuri, nemancat dupa 20 si am slabit astfel 5 kg jumatate in 5 saptamani.Dupa care blocaj total. Nimic nu pare sa mai functioneze. In plus, m-a lovit o constipatie crunta care nu ajuta deloc in procesuld e slabire. Am redus caloriile si nimic deocamdata.
Am 72.5 kg si tinta mea este 58 kg. Nu tin sa slabesc rapid dar as vrea totusi ca pana in vara sa pot imbraca lucruri care-mi plac din garderoba trecuta.
Sunt in momentul in care incerc sa-mi construiesc o noua strategie pentru perioada urmatoare. Va tin la curent.
melba, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1646 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1129 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1130 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #2 (permalink)  
Vechi 19 feb 2010, 12:26:42
lavinuta's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 13 dec 2009
Locaţie: Targoviste, Romania
Date: 160cm, 58.3kg
Mesaje: 639
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Melba

Bine ai venit, Melba Sa-ti traiasca bebelusul!
Mai alaptezi? Daca nu, te poti inspira din jurnalele mamicilor si cu vointa si ambitie o sa reusesti
Ce strategie te-ai gandit sa adopti?
__________________
"Loviturile vietii nu sunt numai distructive, ci si constructive; ca loviturile ciocanului in dalta unui sculptor priceput..." Octavian Paler
  #3 (permalink)  
Vechi 19 feb 2010, 13:41:55
ianna's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 03 iun 2009
Locaţie: IL, Statele Unite ale Americii
Vârsta: 37
Dieta: sanatoasa verde si cu gratare
Date: 170cm, 64kg
Mesaje: 4.305
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 10 ori in 8 mesaje
Implicit Re: Jurnal Melba

daca nu mai alaptezi...treci si la sport...faci sport?

si

Bine ai venit printre noi
__________________
rog in profil sa mentionati dieta pe care o tineti -Succes si la un cantar cat mai zgarcit
jurnal Dupa fapta si rasplata
Alimentatia cu prea putine calorii - Slabute.ro
Sfaturi, de prin forum, adunate
Dieta si alaptarea
ianna, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1869 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1352 kcal/zi. Pentru a slăbi 2.5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1224 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #4 (permalink)  
Vechi 19 feb 2010, 13:51:52
yna's Avatar
yna yna este deconectat
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 11 nov 2009
Locaţie: dambovita, Romania
Vârsta: 34
Dieta: personala
Date: 167cm, 52kg
Mesaje: 130
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Melba

Buna Melba.
Sa-ti traiasca bebe, si succes la slabit.
Cu multa ambitie i vointa vei reusi.
Stiu ca e greu, ca tentatiile sunt multe, dar trebuie sa reusesti.
Succes
yna, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 1915 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1398 kcal/zi. Pentru a slăbi 6 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 366 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #5 (permalink)  
Vechi 19 feb 2010, 14:29:56
melba's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 19 feb 2010
Locaţie: Calarasi, Romania
Vârsta: 42
Date: 160cm, 74kg
Mesaje: 24
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Melba

Va multumesc mult pentru urari si incurajari!
Nu mai alaptez de la 3 luni pentru ca bebe nu a vrut sa suga si am rezistat eroic 3 luni cu pompa de muls electrica. Oricum a primit si completare. Deci nu am restrictii din punctul asta de vedere si nici al sportului. Am primit ok de la doctoritza mea pentru orice sport.

Pe de alta parte trebuie sa recunosc ca nu am o natura sportiva (un mod elegant de a defini lenea. Astept topirea zapezii sa pot iesi cu bebe. Imi pun mari sperantein mersul pe jos - asta ca strategie sportiva.

Cat priveste strategia pentru dieta, dupa ce am reflectat si am citit, am decis sa adopt urmatoarele reguli:
1. nu mai mult de 1300 de calorii pe zi
2. nu mai mult de 2 felii de paine
3. fara macat dupa ora 19
4. fara zahar, sare si grasimi
5. in mod normal si fara mancaruri gatite dar tin post si ar fi mai dificil.

In privinta constipatiei, nu stiu daca voi aveti problema asta, am citit intr-o carte mai veche a mamei despre semintele de in, ceai de cicoare si ceai de musetel. Am ajuns la asta dupa ce am incercat diverse fructe, legume, apa cu lamaie si alte remedii comune.
Va dau de stire daca sunt rezultate.
melba, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1646 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1129 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1130 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #6 (permalink)  
Vechi 19 feb 2010, 14:34:22
melba's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 19 feb 2010
Locaţie: Calarasi, Romania
Vârsta: 42
Date: 160cm, 74kg
Mesaje: 24
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Melba

Am vazut ca potrivit metodelor de calcul de pe acest site ar trebui sa am un total de 1100 si ceva de calorii. Pare cam drastic dar daca nu vor fi rezultate voi scadea sub 1300.
melba, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1646 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1129 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1130 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #7 (permalink)  
Vechi 19 feb 2010, 14:40:56
kiki26's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 18 ian 2010
Locaţie: onesti, Romania
Vârsta: 43
Dieta: Dukan-Consolidare
Date: 170cm, 59.1kg
Mesaje: 571
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Melba

Citat:
Anterior postat de melba Vezi mesajul
Va multumesc mult pentru urari si incurajari!
Nu mai alaptez de la 3 luni pentru ca bebe nu a vrut sa suga si am rezistat eroic 3 luni cu pompa de muls electrica. Oricum a primit si completare. Deci nu am restrictii din punctul asta de vedere si nici al sportului. Am primit ok de la doctoritza mea pentru orice sport.

Pe de alta parte trebuie sa recunosc ca nu am o natura sportiva (un mod elegant de a defini lenea. Astept topirea zapezii sa pot iesi cu bebe. Imi pun mari sperantein mersul pe jos - asta ca strategie sportiva.

Cat priveste strategia pentru dieta, dupa ce am reflectat si am citit, am decis sa adopt urmatoarele reguli:
1. nu mai mult de 1300 de calorii pe zi
2. nu mai mult de 2 felii de paine
3. fara macat dupa ora 19
4. fara zahar, sare si grasimi
5. in mod normal si fara mancaruri gatite dar tin post si ar fi mai dificil.

In privinta constipatiei, nu stiu daca voi aveti problema asta, am citit intr-o carte mai veche a mamei despre semintele de in, ceai de cicoare si ceai de musetel. Am ajuns la asta dupa ce am incercat diverse fructe, legume, apa cu lamaie si alte remedii comune.
Va dau de stire daca sunt rezultate.
buna ziua, Melba si bine ai venit printre noi!
Referitor la constipatie incearca apa de tarate dimineata pe stomacul gol (2 linguri tarate grau puse la muiat intr-o cana de apa plata de seara pana dimineata), iar daca poti mananca si taratele acelea muiate..... sigur ajuta.
kiki26, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1761 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1244 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1245 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #8 (permalink)  
Vechi 19 feb 2010, 16:08:28
melba's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 19 feb 2010
Locaţie: Calarasi, Romania
Vârsta: 42
Date: 160cm, 74kg
Mesaje: 24
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Melba

buna Kiki! Multumesc pentru sfat. Am mai incercat faza cu tarate si nu a functionat. Din pacate am o constipatie cronica si agravata acum de nastere. Dar perseverez!
melba, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1646 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1129 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1130 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #9 (permalink)  
Vechi 19 feb 2010, 16:19:59
Slabuta's Avatar
(meniuri, evolutie)
Co-Fondator
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ  
Data înregistrării: 24 ian 2009
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 35
Dieta: incarcatura glicemica, hipocalorica
Date: 167cm, 66.1kg
Mesaje: 23.847
Aprecieri acordate: 12
Am fost apreciat(a) de 187 ori in 114 mesaje
Implicit Re: Jurnal Melba

Melba eu recomand 1 lingurita de seminte de in, dimineata, pe stomac gol, la mine sunt probleme grave cu mersul la baie, si e singura solutie care functioneaza.
__________________
MASURATORI 18.06.2012 | 02.07.2012 | 24.07.2012
bust - 89.8 cm | 89.9 cm | 89 cm
brat - 30.8 cm | 30.8 cm | 30 cm
fund - 97 cm | 94.5 cm | 94.5 cm
talie - 71.5 cm | 68.5 cm | 68.5 cm
coapsa - 58.3 cm | 57 cm | 57 cm


Noi nu slabim, noi ne schimbam stilul de viata!





* JURNAL SLABUTA
Jurnalul meu personal, experiente diete, sfaturi alimentatie, stil de viata sanatos, etc.

* SLABUTA.RO
Site-ul meu personal, retete dietetice, noutati Slabute, stiri si sfaturi alimentatie, stil de viata sanatos, etc.

* CALCULATOR NUTRITIONAL
Unealta ideala pentru a intelege, monitoriza si a jurnaliza atat ceea ce mananci cat si activitatile tale fizice

* SLABUTE TV
Televiziunea slabutelor

** Cum sa ma integrez in comunitate, cum sa devin o "Slabuta"?
** Regulamentul comunitatii
  #10 (permalink)  
Vechi 19 feb 2010, 16:24:43
melba's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 19 feb 2010
Locaţie: Calarasi, Romania
Vârsta: 42
Date: 160cm, 74kg
Mesaje: 24
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Melba

Eu citisem de 2 lingurite de seminte de in amestecate cu un lichid care ar trebui luate in timpul meselor principale. Pe de alta parte am citit niste lucruri controversate, cum ca ar contine substante periculoase de tipul cianurii dar care se elibereaza numai in momentul in care semintele sunt mestecate sau transformate in prafuri. Stii ceva despre asta?
melba, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1646 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1129 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1130 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
 

Informatii despre slabit
jurnal slabit, slabute

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole