Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Jurnal Oana (Jayen)

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 64308 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
 
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 05 nov 2013, 15:40:00
Jayen's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 04 nov 2011
Locaţie: Iasi, Romania
Vârsta: 23
Dieta: Mancare sanatoasa + sport!
Date: 164cm, 75kg
Mesaje: 90
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 17 ori in 14 mesaje
Implicit Jurnal Oana (Jayen)

Buna fetelor
Ma numesc Oana,am 20 de ani, sunt din Iasi dar locuiesc in Spania de la varsta de la 11 ani .
Acum doi ani am inceput un jurnal sub numele de Jayen , avem 66 de kg atunci si am 66 acum
Am mai slabit in timpul asta ajungand pana la 63 de kg dar niciodata mai putin .
In schimb m-am ingrasat pana la 72 de kg cred
Cum am zis am 65-66 de kg si nu am nimic mai mult de zis decat faptul ca sunt satula de kg astea nenorocite.
De maine am sa incep Rina ' s 90 si sper sa fie salvarea mea pt ca am probat de toate pana acum
In fine , va astept pe aici sa ne ajutam impreuna.
Pupici
__________________
Fixeazati ochii in fata spre ceia ce poti obtine,nu in spate unde nu poti schimba nimic...Ma indoiesc de cine vreau,dar niciodata de mine.
Jayen, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 2063 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1546 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1289 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Acest membru apreciaza mesajul lui Jayen:
rozica1965 (05 nov 2013)
  #2 (permalink)  
Vechi 05 nov 2013, 19:47:49
rozica1965's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa expert
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 30 aug 2010
Locaţie: Craiova, Anglia
Vârsta: 52
Dieta: dezastru total !!!!!
Date:
Mesaje: 67.636
Aprecieri acordate: 46.131
Am fost apreciat(a) de 44.609 ori in 24.619 mesaje
Implicit Re: Jurnal Oana (Jayen)

Citat:
Anterior postat de Jayen Vezi mesajul
Buna fetelor
Ma numesc Oana,am 20 de ani, sunt din Iasi dar locuiesc in Spania de la varsta de la 11 ani .
Acum doi ani am inceput un jurnal sub numele de Jayen , avem 66 de kg atunci si am 66 acum
Am mai slabit in timpul asta ajungand pana la 63 de kg dar niciodata mai putin .
In schimb m-am ingrasat pana la 72 de kg cred
Cum am zis am 65-66 de kg si nu am nimic mai mult de zis decat faptul ca sunt satula de kg astea nenorocite.
De maine am sa incep Rina ' s 90 si sper sa fie salvarea mea pt ca am probat de toate pana acum
In fine , va astept pe aici sa ne ajutam impreuna.
Pupici
Bafta!!!!!!!
__________________
rozica1965, pentru a configura şi afişa ticker-ul tău, urmează paşii din noua secţiune tickere.
Greutatea este incorecta. rozica1965, trebuie să completezi acest câmp pentru a vedea necesarul tău caloric zilnic. [completează].
  #3 (permalink)  
Vechi 06 nov 2013, 11:09:12
Jayen's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 04 nov 2011
Locaţie: Iasi, Romania
Vârsta: 23
Dieta: Mancare sanatoasa + sport!
Date: 164cm, 75kg
Mesaje: 90
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 17 ori in 14 mesaje
Implicit Re: Jurnal Oana (Jayen)

Buna fetelor :-)
Multumesc mult doamna Rozica
Azi e prima zi de Rina's 90 si sunt foarte incantata si decisa sa "ucid" kg in plus.
Aseara am fost la plimbare cu catelul (am un bichon maltese de un anisor ) si realizam cat de prost ma simt in haine mulate, singurul lucrul la care ma gandeam este sa ajung acasa , sa ma schimb in hainele mele largi si confortabile care nu prea imi permit sa observ realitatea ...
Stiu doar ca au trecut doi ani si eu continui la fel de rau
Atata timp pierdut in diete tampite si mancare nesanatoasa au ajuns sa ma faca sa ma simt prost in pielea mea.
Dar de azi am pus piciorul in prag si stiu ca kg astea nenorocite vor ramane in 2013 :-D
Azi la micul dejun am mancat cele doua prune indicate
Voi cum mergeti fetelor ???
Va pupacesc !
__________________
Fixeazati ochii in fata spre ceia ce poti obtine,nu in spate unde nu poti schimba nimic...Ma indoiesc de cine vreau,dar niciodata de mine.
Jayen, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 2063 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1546 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1289 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Acest membru apreciaza mesajul lui Jayen:
Axenya (17 nov 2013)
  #4 (permalink)  
Vechi 06 nov 2013, 11:14:09
Vuvuzela's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cu vechimeSlăbuţa cu vechime
Merite:
 
Data înregistrării: 20 aug 2011
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 34
Dieta: Din toate, fara excese
Date: 160cm, 57kg
Mesaje: 1.743
Aprecieri acordate: 278
Am fost apreciat(a) de 490 ori in 255 mesaje
Implicit Re: Jurnal Oana (Jayen)

Buna, Oana!
Bafta multa cu dieta!
  #5 (permalink)  
Vechi 06 nov 2013, 12:29:53
040489's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 25 iun 2012
Locaţie: Cluj-Napoca, Romania
Vârsta: 28
Dieta: dieta sanatoasa :)
Date: 171cm, 73.5kg
Mesaje: 317
Aprecieri acordate: 3
Am fost apreciat(a) de 209 ori in 170 mesaje
Implicit Re: Jurnal Oana (Jayen)

Ai inceput cu hotarare si optimism! E cel mai bine....bafta! Sa intelegem ca azi esti la ziua de fructe?
040489, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1806 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1289 kcal/zi. Pentru a slăbi 4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 773 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Acest membru apreciaza mesajul lui 040489:
Axenya (17 nov 2013)
  #6 (permalink)  
Vechi 06 nov 2013, 14:47:42
Jayen's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 04 nov 2011
Locaţie: Iasi, Romania
Vârsta: 23
Dieta: Mancare sanatoasa + sport!
Date: 164cm, 75kg
Mesaje: 90
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 17 ori in 14 mesaje
Implicit Re: Jurnal Oana (Jayen)

Buna si multumesc pt vizita
Sunt la ziua de proteine dar la micul dejun trebuie sa mananc 2 fructe :-D.
Voua cum va merge fetelor ??
__________________
Fixeazati ochii in fata spre ceia ce poti obtine,nu in spate unde nu poti schimba nimic...Ma indoiesc de cine vreau,dar niciodata de mine.
Jayen, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 2063 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1546 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1289 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Acest membru apreciaza mesajul lui Jayen:
Axenya (17 nov 2013)
  #7 (permalink)  
Vechi 06 nov 2013, 14:52:03
040489's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 25 iun 2012
Locaţie: Cluj-Napoca, Romania
Vârsta: 28
Dieta: dieta sanatoasa :)
Date: 171cm, 73.5kg
Mesaje: 317
Aprecieri acordate: 3
Am fost apreciat(a) de 209 ori in 170 mesaje
Implicit Re: Jurnal Oana (Jayen)

Citat:
Anterior postat de Jayen Vezi mesajul
Buna si multumesc pt vizita
Sunt la ziua de proteine dar la micul dejun trebuie sa mananc 2 fructe :-D.
Voua cum va merge fetelor ??

Sper ca am inteles eu gresit si nu ai mancat numai 2 prune .
Bafta si tine-ne la curent cu progresul!
040489, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1806 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1289 kcal/zi. Pentru a slăbi 4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 773 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #8 (permalink)  
Vechi 06 nov 2013, 15:15:26
Jayen's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 04 nov 2011
Locaţie: Iasi, Romania
Vârsta: 23
Dieta: Mancare sanatoasa + sport!
Date: 164cm, 75kg
Mesaje: 90
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 17 ori in 14 mesaje
Implicit Re: Jurnal Oana (Jayen)

Din pacate nu ai inteles gresit
La mic dejun la dieta asta trebuie sa mananc doar doua fructe, daca nu ma insel ...
Stiu ca e prea putina mancare pt mic dejun, care de fapt ar trebui sa fie mancarea ce-a mai importanta a zilei, dar asa e dieta.. Sa vedem cum functioneaza si va spun
Pupici
__________________
Fixeazati ochii in fata spre ceia ce poti obtine,nu in spate unde nu poti schimba nimic...Ma indoiesc de cine vreau,dar niciodata de mine.
Jayen, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 2063 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1546 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1289 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #9 (permalink)  
Vechi 07 nov 2013, 06:00:07
RoXyM's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 10 nov 2010
Locaţie: Ramnicu Valcea, Romania
Date: 173cm, 44kg
Mesaje: 564
Aprecieri acordate: 10
Am fost apreciat(a) de 133 ori in 78 mesaje
Implicit Re: Jurnal Oana (Jayen)

Buna, nu stiu de unde ai inteles tu ca trebuie sa mananci doar 2 fructe. Poti manca fructe toata dimineata dar cel mai tarziu cu 2 ore inainte de pranz. Intra la etajul Rina si fetele te vor sfatui.
Bafta cu dieta, sa ajungi unde ti-ai propus.
RoXyM, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1437 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 920 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Acest membru apreciaza mesajul lui RoXyM:
Axenya (17 nov 2013)
  #10 (permalink)  
Vechi 07 nov 2013, 08:51:56
Jayen's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 04 nov 2011
Locaţie: Iasi, Romania
Vârsta: 23
Dieta: Mancare sanatoasa + sport!
Date: 164cm, 75kg
Mesaje: 90
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 17 ori in 14 mesaje
Implicit Re: Jurnal Oana (Jayen)

Buna dimineata fetelor
Multumesc RoxyM pt informatie si ai dreptate (am recitit bine si vad ca am inteles eu gresit)
Azi e a doua zi de Rina si totul e ok
Ma bucur enorm ca am trecut de prima zi pt ca cred ca prima zi e ce-a mai grea , ieri am avut pofte de prostioare dar am respectat dieta ca la carte si sper ca asa voi continua .
Voua cum va merge fetelor ??
Pupici si bafta
__________________
Fixeazati ochii in fata spre ceia ce poti obtine,nu in spate unde nu poti schimba nimic...Ma indoiesc de cine vreau,dar niciodata de mine.
Jayen, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 2063 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1546 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1289 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Acest membru apreciaza mesajul lui Jayen:
Axenya (17 nov 2013)
 

Informatii despre slabit
calorii, dieta, jayen, jurnal, jurnale, oana, sanatos, slabit

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimul mesaj
Jurnal Oana oanna14 Arhiva jurnale slabit 741 24 aug 2013 10:33:12
Jurnal ni.Oana ni.Oana Arhiva jurnale slabit 21 28 apr 2012 12:09:07
Jurnal JAYEN Jayen Arhiva jurnale slabit 27 19 ian 2012 08:52:00
Jurnal oana Marina oana Marina Arhiva jurnale slabit 71 10 ian 2012 18:10:00
Jurnal Oana oaname Arhiva jurnale slabit 1 18 iun 2011 21:58:42

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole