forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Arhiva jurnale slabit (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/)
-   -   Jurnalul Dianei, sau al desertaciunii desertaciunilor. (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/jurnalul-dianei-sau-al-desertaciunii-desertaciunilor-2943.html)

CezaraCezarului 27 feb 2010 17:42:55

Jurnalul Dianei, sau al desertaciunii desertaciunilor.
 
Sa incep cu o scurta prezentare. Ma numesc Diana, sunt studenta in Bucuresti (mi-au mai ramas cateva luni de studentie) si originile-mi sunt pe undeva prin Ardeal. Am inceput acest jurnal pentru a-mi concentra intr-un loc amaraciunea cauzata de kilograme si frustrarea pe care am dobandit-o dupa ani buni in care am tot refuzat sa accept ca am o problema. Cu kilogramele in plus ma lupt de ceva timp, ani in care am avut parte de tot felul de fluctuatii. De la 60 la 70, 70 la 80, 80 la 65 si tot asa. Din pacate mi-au lipsit atat ambitia, cat si devotamentul necesar unei schimbari de mod de viata, din moment ce am realizat ca nu prea exista diete, in sensul stric al cuvantului. O dieta, in momentul in care te vei lasa de ea si iti vei relua obiceiurile alimentare gresite, se va transforma intr-o greseala. Asadar acum 6 zile, pe 22 februarie am hotarat ca-mi voi schimba viata. Cum? Mancand sanatos si facand sport. Am mancat in fiecare zi in jur de 1000 de calorii si am facut sport zilnic. Asteptam cu nerabdare momentul cantaririi (azi-dimineata) pentru a ma felicita. Mare greseala. Imediat dupa ce m-am urcat pe cantar am realizat ca dupa 6 zile de chin aveam exact aceeasi greutate. Si de atunci zac ba prin pat, ba la calculator, ascultand cele mai triste melodii cu lacrimi in ochi. Nu reusesc sa pricep. Stiam ca am un metabolism groaznic, insa nu ma asteptam sa fie asa. Ca o saptamana sa nu insemne nimic. Sper totusi sa nu imi pierd speranta din cauza dezamagirii acesteia si sa gasesc cumva forta de a continua (o forta pe care speram sa o dobandesc dupa consultarea cantaru