forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Arhiva jurnale slabit (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/)
-   -   Jurnalul unei slabutze pofticioase Alexandra Andreea (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/jurnalul-unei-slabutze-pofticioase-alexandra-andreea-8269.html)

Alexandra Andreea 22 feb 2011 20:46:23

Jurnalul unei slabutze pofticioase Alexandra Andreea
 
Buna slabutzelor! Incep prin a spune ca am mai am putin si fac 20 de ani, am 1,70 m si 60 kg!! Sunt constienta ca am o greutate buna pentru inaltzimea mea...dar mi-as dori sa slabesc vreo 5-7 kg! Stitzi voi, sunculitzele care s-au adunat :D dar si ideea recomfortanta cand stii k ai slabit si arati altfel! :x Pot spune ca nu fac nicio activitate fizica deoarece sunt studenta si nu imi permite timpul sa fac activitate fizica...gen sala, sau sa alerg de capul meu pe afara! Ma documentez de ceva timp in legatura cu modul de functionare a metabolismului si cum sa adoptzi un mod de viatza sanatos...dar ca orice om apar dificultati cand iti propui ceva! :( Momentan mi-am propus sa consum 1200-1300 cal pe zi...pt a slabi putin dar sanatos (stiind ca pt a ma mentine am nevoie de 1700-1900 cal pe zi).
Cea mai mare problema a mea este ca sunt foarte pofticioasa, si daca toata ziua imi ies 1200 de calorii, seara ma apuca pofta de mancare si ma bag cu nasul in dulciuri :( ...si astfel ajung la 2000 de cal in unele zile! nu se intampla des, dar ma demoralizeaza, si e greu sa o iau iar de la inceput si sa imi adun vointza de care am nevoie! Deci slabutzelor cu experientza....as vrea sa imi spuneti cum faceti voi sa ganditi pozitiv si sa va tineti departe de "tentatiile" care ne inconjoara!!! :( O oarecare experientza in ale dietelor am....sper sa ne putem da sfaturi si sa ne ajutam...pentru ca e adevarul este ca e greu! va poop !>:D<

Roxii 22 feb 2011 21:54:12

Re: Jurnalul unei slabutze pofticioase Alexandra Andreea
 
Citat:

Anterior postat de Alexandra Andreea (Post 539232)