Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

La lupta !!! Jurnal Ametist

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
 
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 26 mar 2011, 14:16:16
Ametist's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 25 mar 2011
Locaţie: Bacau, Romania
Vârsta: 42
Dieta: mese la ore fixe sarace in calorii
Date: 150cm, 59.4kg
Mesaje: 4
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit La lupta !!! Jurnal Ametist

Am hotarat ca nu se mai poate ! M-am privit in oglinda si pe corpul hidos de atata grasime statea un cap candva frumos,cu o privire trista si dezgustata in acelasi timp. "Asta vrei sa fii ?" ,m-am intrebat retoric.Fireste ca stiam raspunsul,doar trebuia sa-l accept.Asa a inceput a doua lupta cu kilogramele mele.Spun a doua pentru ca in urma cu 2 ani,am slabit 15 kg in doua luni.Aratam asa cum ar fi trebuit sa arat ,dar comoditatea dusa la rang de nesimtire mi-a adus inca 18 kg inapoi.Am citit despre dietele "eficiente " si " ineficiente ", am citit despre tot felul de trucuri.Concluzia mea a fost urmatoarea : totul vine din creier.Nu exista nicio dieta miraculoasa ci doar multa vointa si consecventa.Nu exista compromis sau "calcat stramb " ,pana nu ajungi unde ti-ai propus.Tot ce functioneaza e o incapatanare dusa pana la extrem.Va voi povesti cum am reusit atunci si ce fac si acum pentru a recapata un corp rezonabil de femeie.In primul rand pastrez cu strictete intervalele orare alocate meselor si anume : micul dejun - 8.00 -9.00 , prima gustare - 10.00-11.00 , pranzul - 13.00 -14.00 , a doua gustare - 16.00 -17.00 si cina 18.00 -19.00.Imi incep diminetile cu o cana de ceai verde,neindulcit,dar fierbinte,in loc de cafea.La micul dejun,imi pun in castronelul de bebelus al fiicei mele,fulgi de porumb cu lapte degresat. La 10, mananc un fruct ( mar sau grapefruit ) .La 13 , diverse legume in stare naturala avand alaturi un ou fiert sau un pic de telemea,o bucatica de peste file sau piept de pui cat o palma,la gratar.In fiecare zi ,altceva,ca sa nu ma plictisesc.Acelasi lucru valabil si pentru legume. A doua gustare,un iaurt la cutiuta,natural ,neindulcit. Cina consta salata de legume .Cand ma plictisesc de salata,aleg sa le inlocuiesc cu un bol de fulgi cu lapte.Cina o inchei cu inca o cana de ceai verde in care pun cativa stropi de lamaie. Cam asta e tot ce consum intr-o zi.Nu fac niciun fel de exceptie.Beau cel putin doi litri de apa plata sau ceai,fac abdomene ,sarituri ca mingea si chinuiesc " stepper-ul ,cel putin 7-10 minute. Luni ,21.03.2011 ,am inceput "razboiul " cu kilogramele,cu mine,cu tentatiile si fac din fiecare zi o noua victorie.Dimineata cantarul mi-a aratat cu 3 kg mai putin ,fapt care ma impulsioneaza enorm. Ma bucur ca v-am gasit,ca sunt printre voi,ca nu ma mai simt singura in aceasta lupta grea si Dumnezeu sa se ajute sa ajungem sanatoase la finalul scopului propus.
__________________
Ametist
Ametist, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1396 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 879 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #2 (permalink)  
Vechi 26 mar 2011, 15:03:45
Roxii's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 30 apr 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 26
Dieta: Mentinere
Date: 163cm, 48kg
Mesaje: 3.308
Aprecieri acordate: 4
Am fost apreciat(a) de 2 ori in 2 mesaje
Implicit Re: La lupta !!! Jurnal Ametist

Citat:
Anterior postat de Ametist Vezi mesajul
Am hotarat ca nu se mai poate ! M-am privit in oglinda si pe corpul hidos de atata grasime statea un cap candva frumos,cu o privire trista si dezgustata in acelasi timp. "Asta vrei sa fii ?" ,m-am intrebat retoric.Fireste ca stiam raspunsul,doar trebuia sa-l accept.Asa a inceput a doua lupta cu kilogramele mele.Spun a doua pentru ca in urma cu 2 ani,am slabit 15 kg in doua luni.Aratam asa cum ar fi trebuit sa arat ,dar comoditatea dusa la rang de nesimtire mi-a adus inca 18 kg inapoi.Am citit despre dietele "eficiente " si " ineficiente ", am citit despre tot felul de trucuri.Concluzia mea a fost urmatoarea : totul vine din creier.Nu exista nicio dieta miraculoasa ci doar multa vointa si consecventa.Nu exista compromis sau "calcat stramb " ,pana nu ajungi unde ti-ai propus.Tot ce functioneaza e o incapatanare dusa pana la extrem.Va voi povesti cum am reusit atunci si ce fac si acum pentru a recapata un corp rezonabil de femeie.In primul rand pastrez cu strictete intervalele orare alocate meselor si anume : micul dejun - 8.00 -9.00 , prima gustare - 10.00-11.00 , pranzul - 13.00 -14.00 , a doua gustare - 16.00 -17.00 si cina 18.00 -19.00.Imi incep diminetile cu o cana de ceai verde,neindulcit,dar fierbinte,in loc de cafea.La micul dejun,imi pun in castronelul de bebelus al fiicei mele,fulgi de porumb cu lapte degresat. La 10, mananc un fruct ( mar sau grapefruit ) .La 13 , diverse legume in stare naturala avand alaturi un ou fiert sau un pic de telemea,o bucatica de peste file sau piept de pui cat o palma,la gratar.In fiecare zi ,altceva,ca sa nu ma plictisesc.Acelasi lucru valabil si pentru legume. A doua gustare,un iaurt la cutiuta,natural ,neindulcit. Cina consta salata de legume .Cand ma plictisesc de salata,aleg sa le inlocuiesc cu un bol de fulgi cu lapte.Cina o inchei cu inca o cana de ceai verde in care pun cativa stropi de lamaie. Cam asta e tot ce consum intr-o zi.Nu fac niciun fel de exceptie.Beau cel putin doi litri de apa plata sau ceai,fac abdomene ,sarituri ca mingea si chinuiesc " stepper-ul ,cel putin 7-10 minute. Luni ,21.03.2011 ,am inceput "razboiul " cu kilogramele,cu mine,cu tentatiile si fac din fiecare zi o noua victorie.Dimineata cantarul mi-a aratat cu 3 kg mai putin ,fapt care ma impulsioneaza enorm. Ma bucur ca v-am gasit,ca sunt printre voi,ca nu ma mai simt singura in aceasta lupta grea si Dumnezeu sa se ajute sa ajungem sanatoase la finalul scopului propus.
Buna si bine ai venit!In primul rand vreau sa iti spun ceva(si sper ca nu te superi ca te tutuiesc)..tu mananci foarte foarte putin...Micul Dejun trebuie sa fie ceva mai bogat.Inlocuieste fulgii de porumb cu cerealele musli si mai adauga si un ou fiert sau o feliutza de branza sau poti manca paine de secara/graham/integrala cu branza sau sunca slaba..La pranz pe langa salata aia cu piept de pui/ou/file de peste/telemea poti adauga si putina supa,iar la cina nu manca salata aia goala,ci adauga si o bucatica de carne sau niste sunca slaba in ea.Cumpara`ti un cantar de bucatarie si cu ajutorul lui si al calculatorului de calorii de aici de pe site ai grija sa nu scazi sub 1200-1300 de calorii.Si mai diversifica`ti alimentatia!Mananca si supe,mancare gatita in casa dar cu putin ulei,etc.Si evita combinatiile de carbohidrati(paine,cereale,produse fainoase,cartofi,orez,etc)+proteine(carne si produse animale).Abdomenele nu ajuta la arderea grasimii,alea sunt doar pt intarirea muschilor abdominali,deci cum ei sunt ingropati sub grasime e cam echivalentul unei frectii pe picior de lemn.Chinuie mai mult stepperul ala..cam 30 de minute pe zi si va fi mult mai bine.
__________________
Jurnal Roxii

Cursul dragostei adevarate nu a fost niciodata neted. – William Shakespeare
Roxii, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Foarte activ, este de 2087 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1570 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #3 (permalink)  
Vechi 26 mar 2011, 15:57:53
Ametist's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 25 mar 2011
Locaţie: Bacau, Romania
Vârsta: 42
Dieta: mese la ore fixe sarace in calorii
Date: 150cm, 59.4kg
Mesaje: 4
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: La lupta !!! Jurnal Ametist

Iti multumesc,Roxi, pentru sfaturi. Promit sa tin cont de ele imediat ce voi reusi sa-mi desclestez maxilarele incordate de atata incapatanare.Prima tinta este 60 kg.Dupa ce o voi atinge,voi incerca sa fiu mai blanda cu mine Cat despre abdomene ... macar asa stiu ca atunci cand va disparea colacelul,va ramane la vedere ceva frumos si bine lucrat . Revenind la tine,felicitari pentru realizari.Reprezinti un bun exemplu.
__________________
Ametist
Ametist, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1396 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 879 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #4 (permalink)  
Vechi 26 mar 2011, 17:01:36
Roxii's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 30 apr 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 26
Dieta: Mentinere
Date: 163cm, 48kg
Mesaje: 3.308
Aprecieri acordate: 4
Am fost apreciat(a) de 2 ori in 2 mesaje
Implicit Re: La lupta !!! Jurnal Ametist

Citat:
Anterior postat de Ametist Vezi mesajul
Iti multumesc,Roxi, pentru sfaturi. Promit sa tin cont de ele imediat ce voi reusi sa-mi desclestez maxilarele incordate de atata incapatanare.Prima tinta este 60 kg.Dupa ce o voi atinge,voi incerca sa fiu mai blanda cu mine Cat despre abdomene ... macar asa stiu ca atunci cand va disparea colacelul,va ramane la vedere ceva frumos si bine lucrat . Revenind la tine,felicitari pentru realizari.Reprezinti un bun exemplu.
Pai tocmai asta e problema,nu merge asa...tin asa pana slabesc cateva kg si apoi o sa mananc corect.Daca faci asa,iti obisnuiesti organismul cu foarte putina macare si cand o sa incepi sa mananci cat trebuie ai sa te ingrasiDaca mananci asa de putin in primul rand iti dai peste cap organismul si in al doilea rand te joci cu sanatatea ta.Prima oara de aia te`ai si ingrasat la loc.Uite,citeste asta te rogAlimentatia cu prea putine calorii
__________________
Jurnal Roxii

Cursul dragostei adevarate nu a fost niciodata neted. – William Shakespeare
Roxii, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Foarte activ, este de 2087 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1570 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #5 (permalink)  
Vechi 26 mar 2011, 22:01:33
Ametist's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 25 mar 2011
Locaţie: Bacau, Romania
Vârsta: 42
Dieta: mese la ore fixe sarace in calorii
Date: 150cm, 59.4kg
Mesaje: 4
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: La lupta !!! Jurnal Ametist

Iti multumesc inca o data pentru sfaturi.Da,acum lucrurile se vad alfel dupa ce am citit articolul.Voi alege echilibrul pentru binele si sanatatea mea.
__________________
Ametist
Ametist, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1396 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 879 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #6 (permalink)  
Vechi 26 mar 2011, 22:52:39
Roxii's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 30 apr 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 26
Dieta: Mentinere
Date: 163cm, 48kg
Mesaje: 3.308
Aprecieri acordate: 4
Am fost apreciat(a) de 2 ori in 2 mesaje
Implicit Re: La lupta !!! Jurnal Ametist

Citat:
Anterior postat de Ametist Vezi mesajul
Iti multumesc inca o data pentru sfaturi.Da,acum lucrurile se vad alfel dupa ce am citit articolul.Voi alege echilibrul pentru binele si sanatatea mea.
Ma bucur ca te`am facut sa intelegi ca e mai bine asa.Trebuie sa te gandesti ca acele kg nu s`au depus in 1 luna ca sa scapi de ele imediat,ci sunt de atatia ani de azi lipite de tine..e normal sa se desprinda mai greu,dar,cu un stil de viata sanatos si destule calorii vei slabi frumos,armonios si rezultatul va fi definitiv.Plus ca,sa iti spun drept,la inceput slabesti mai usor,deci e f posibil sa ajungi la 60 de kg curand si fara a te infometa
__________________
Jurnal Roxii

Cursul dragostei adevarate nu a fost niciodata neted. – William Shakespeare
Roxii, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Foarte activ, este de 2087 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1570 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #7 (permalink)  
Vechi 26 mar 2011, 23:00:44
Slabuta's Avatar
(meniuri, evolutie)
Co-Fondator
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ  
Data înregistrării: 24 ian 2009
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 35
Dieta: incarcatura glicemica, hipocalorica
Date: 167cm, 66.1kg
Mesaje: 23.847
Aprecieri acordate: 12
Am fost apreciat(a) de 187 ori in 114 mesaje
Implicit Re: La lupta !!! Jurnal Ametist

Buna si bine ai venit printre noi

Nu ma repet in recomandari, Roxii ti-a punctat lucrurile importante de care trebuie sa tinem seama cand vrem sa slabim, cel mai important - sanatos.

Mai adaug doar faptul ca in lupta cu colacelul cea mai buna arma este renuntarea la tot ce inseamna carbohidrati rai. Aici mentionam: dulciurile, prajiturile, intr-un cuvant zaharul, fast-food-ul, bauturile carbogazoase, produsele de patiserie...

Bineinteles foarte important este si sportul, in special cardio: dans, jogging, aerobic, tae-bo, ...

Mult succes in drumul catre slabuta din tine.
__________________
MASURATORI 18.06.2012 | 02.07.2012 | 24.07.2012
bust - 89.8 cm | 89.9 cm | 89 cm
brat - 30.8 cm | 30.8 cm | 30 cm
fund - 97 cm | 94.5 cm | 94.5 cm
talie - 71.5 cm | 68.5 cm | 68.5 cm
coapsa - 58.3 cm | 57 cm | 57 cm


Noi nu slabim, noi ne schimbam stilul de viata!





* JURNAL SLABUTA
Jurnalul meu personal, experiente diete, sfaturi alimentatie, stil de viata sanatos, etc.

* SLABUTA.RO
Site-ul meu personal, retete dietetice, noutati Slabute, stiri si sfaturi alimentatie, stil de viata sanatos, etc.

* CALCULATOR NUTRITIONAL
Unealta ideala pentru a intelege, monitoriza si a jurnaliza atat ceea ce mananci cat si activitatile tale fizice

* SLABUTE TV
Televiziunea slabutelor

** Cum sa ma integrez in comunitate, cum sa devin o "Slabuta"?
** Regulamentul comunitatii
  #8 (permalink)  
Vechi 27 mar 2011, 07:21:29
Alexandra Andreea's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cu vechimeSlăbuţa cu vechime
Merite:
 
Data înregistrării: 06 feb 2011
Locaţie: Galati, Romania
Vârsta: 28
Dieta: In cautarea echilibrului! (Montignac personalizat)
Date: 170cm, 57kg
Mesaje: 2.637
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: La lupta !!! Jurnal Ametist

Buna slabuto!!
Am vazut ca ti-ai deschis un jurnal!! Sa it fie de bun augur , si sa te ajute in lupta cu kilogramele!! Bine ai venit printre noi!
Fetele ti-au zis piatra de temelie catre slabutza din tine! Acum trebuie sa depui tu eforturi si sa nu fii rea cu corpul si organismul tau! Infometare: NICIODATA!
Incearca sa iti faci meniul cu o zi inainte ca sa iti fie mai usor sa gestionezi mesele si cantitatea de mancare, si posteaza-l ca ca il vedem si noi! Slabutzele intotdeauna vin in ajutor!

Si ca sa nu vin cu mana goala, iti aduc o cafea cu rom! Macar virtual sa o savuram! O duminica frumoasa!


Cu drag,
Alexandra
Alexandra Andreea, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Foarte activ, este de 2300 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1783 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1526 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
  #9 (permalink)  
Vechi 27 mar 2011, 21:26:27
Ametist's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 25 mar 2011
Locaţie: Bacau, Romania
Vârsta: 42
Dieta: mese la ore fixe sarace in calorii
Date: 150cm, 59.4kg
Mesaje: 4
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: La lupta !!! Jurnal Ametist

Mesajele voastre mi-au adus un zambet si mai multa incredere in fortele proprii. E mai usor sa pleci la lupta cand stii ca ai langa tine camarazi de front Va multumesc pentru gandurile bune,pentru cafeluta virtuala delicioasa si sper sa auzim numai de bine.Pupici fetelor -luptatoare
__________________
Ametist
Ametist, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1396 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 879 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
 

Informatii despre slabit
corp, femei, greutate, jurnal, kilograme, motivatie, oglinda, sanatos, slabit

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimul mesaj
Slabute din Dambovita andreyutza Judetul Dambovita 23 24 mai 2012 11:31:32
Jurnal Betty - lupta cu kilogramele bety Arhiva jurnale slabit 249 31 mai 2011 15:18:17
Jurnal Inna - Lupta cu spasmofilia inna88 Arhiva jurnale slabit 11 30 apr 2011 10:21:05
O lupta lunga si incrancenata :) gianina Arhiva jurnale slabit 187 07 apr 2010 08:59:56
Ariana in lupta cu kilogramele!!!:) ariana13 Arhiva jurnale slabit 16 14 feb 2010 11:08:45

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole