Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

10 reguli pentru a castiga masa musculara

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
Răspunde
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 05 apr 2009, 22:28:12
Crok's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt unul dintre slăbuţi!Sunt unul dintre slăbuţi!
Merite:
 
Data înregistrării: 01 mar 2009
Locaţie: Buzau, Romania
Vârsta: 29
Dieta: Menţinere
Date: 172cm, 63kg
Mesaje: 347
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) o data intr-un mesaj
Implicit 10 reguli pentru a castiga masa musculara

1) Folositi greutati libere la toate seturile grele:
- oricat de sofisticate vi s-ar parea aparatele, acestea nu vor construi atata masa musculara ca si greutatile libere.
2) Folositi miscari compuse, care implica tot corpul:
- daca doriti masivitate si marime, nu faceti miscari de izolare, ci insistati pe genoflexiuni, indreptari, impins din culcat, impins de la umeri cu bara, flexii cu bara si tractiuni.
3) Gasiti parti care pot fi imbunatatite:
- stabiliti care parti ale corpului necesita mai multa munca, intrati in sala concentrati pe acestea si lucrati-le la inceputul antrenamentelor. Incepeti antrenamentele voastre cu haltera, apoi treceti la gantere, iar daca folositi cabluri, faceti-o pe final.
4) Experimentati pentu a gasi ce exercitii construiesc mai multa masa musculara pentru voi:
- doar pentru ca unele exercitii lucreaza bine pentru altii nu inseamna acelasi lucru si pentru voi in mod obligatoriu.
5) Evitati accidentarile:
- evitati miscarile cu un risc ridicat, mai ales daca nu sunteti bine incalziti. Folositi forma corecta de executie tot timpul si nu riscati sa va accidentati incercand sa ridicati prea mult prea devreme. Daca va accidentati nu va puteti antena,deci nu veti creste.
6) Nu depasiti numarul optim de seturi pentru grupele musculare:
- incercati sa faceti doar atatea seturi cat simtiti ca este productiv pentru corpul vostru.
7) Nu numarati exercitiile:
- nu exista un numar optim de exercitii, cei mai multi culturisti propun patru exercitii pentru fiecare grupa musculara, dar pentru grupele musculare mici aceasta poate duce la supraantrenament.
8) Efectuati un numar optim de repetari:
- antrenati-va cat mai greu posibil, in forma corecta pentru a face cat mai multe repetari (cu greutati mari, 6-10 pentru grupele musculare, 8-12 pentru grupele musculare mici).
9) Nu va feriti de repetarile maximale:
- de cate ori va simtiti odihnit si simtiti ca antrenamentul "merge", incercati cate o repetare maximala, in mod piramidal.
10) Nu uitati sa va mancati proteinele:
- cu cat mancati mai multe proteine, cu atat mai bine.
Cele mai bune proteine pentru masa musculara sunt cele din carne rosie,de unde va luati nutrientii necesari cresterii. Proteinele concentrate din zer sunt de asemenea importante. Faceti un mod de viata din alimentatia proteica abundenta si veti castiga masa musculara solida.
__________________
Inteligenţa este aroganţă educată …
Crok, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 2155 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1638 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
Răspunde

Informatii despre slabit
alimentatie, exercitii, fitness, greutati, muschi, nutritie, proteine, repetari, sport

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole