Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

10 trucuri pentru antrenamentul cu greutati

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
Răspunde
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 05 apr 2009, 23:27:39
Crok's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt unul dintre slăbuţi!Sunt unul dintre slăbuţi!
Merite:
 
Data înregistrării: 01 mar 2009
Locaţie: Buzau, Romania
Vârsta: 29
Dieta: Menţinere
Date: 172cm, 63kg
Mesaje: 347
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) o data intr-un mesaj
Implicit 10 trucuri pentru antrenamentul cu greutati

1. Tineti un jurnal

Pastrati un jurnal al antrenamentelor in care sa scrieti detaliat metodele de antrenament si greutatile. Verificati-le saptamanal si cautati sa mariti greutatea pentru cateva pozitii. Un jurnal va va oferi indicatii despre progresul dumneavoastra si care dintre exercitii functioneaza la dumneavoastra, lucru care va ajuta sa renuntati la exercitiile care nu va sunt de folos.
2. Mancati cantitati mici de mai multe ori pe zi

Astfel veti furniza organismului dumneavoastra baza nutritiva adecvata. Mesele dese si mici confera o rezerva consistenta de nutrimente pentru o crestere cat mai eficienta a masei musculare.
3. Mancati proteine.

Consumul de proteine este esential pentru persoanele care se antreneaza intens, pentru ca ei au nevoie de cantitati mai mari pentrua suporta cresterea masei musculare. Acest lucru poate fi indeplinit prin suplimentarea dietei cu proteine sau aminoacizi.
4. Evitati distragerile.

Puteti avea conversatii inainte si dupa antrenamente daca vreti, dar din momentul in care incepe antrenamentul trebuie sa va concentrati numai asupra dumneavoastra sa fiti serios si egoist in ceea ce priveste timpul dumneavoastra.
5. Variati-va programul.

Trebuie sa fiti specialist in antrenamentele dumneavoastra. Dupa o perioada de timp muschii se obisnuiesc cu rutina si cu antrenamentele - cu alte cuvinte devin imuni la exercitii. Nu se mai castiga nimic. Acest lucru se poate evita printr-o variatie a ordinii, a antrenamentelor si a grupelor musculare. Exercitiile noi mentin muschii intr-o stare de "deruta" care ii forteaza sa cedeze.
6. Mariti greutatea.

Numai astfel vor fi furnizati stimulii necesari protectiei pentru eforturi mari, marindu-si masa. Acesta este cel mai important factor in cresterea masei musculare si a fortei.
7. Antrenati-va intens, nu indelung.

Foarte multi oameni se antreneaza prea mult si ca timp si ca exercitii ceea ce duce la supra-antrenare. Reduceti numarul de serii si repetari dar cresteti intensitatea. Contractiile musculare de mare intensitrate sunt neaparat necesare pentru a creste masa musculara si forta.
Efectuarea unui set cu un numar de repetari ales la intamplare nu va face muschiul sa creasca. Pentru un exercitiu productiv muschiul trebuie sa cedeze la ultima repetare.
8. Antrenati-va intregul organism.

Este extraordinar daca va-ti dezvoltat masa musculara dar din pacate un strat mare de grasime nu va lasa muschii sa se evidentieze. Adauga in antrenamentul tau si 20 min de aerobica pe zi.
9. Concentreaza-te asupra muschiului pe care-l lucrezi.

Astfel il veti izola mai bine si muschiul va fi antrenat mai intens. Nu va bazati pe aparatele complexe; antrenativa cu greutati libere.
10. Respirati corect.

Respiratia este foarte importanta pentru ca furnizeaza muschiului oxigenul indispensabil pentru contractii intense. Expirati cand ridicati greutatea si inspirati cand o coborati.
__________________
Inteligenţa este aroganţă educată …
Crok, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 2155 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1638 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #2 (permalink)  
Vechi 04 iul 2010, 11:41:48
anqutz's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă SeniorSlăbuţă Senior
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 30 sep 2009
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 31
Dieta: alimentatie sanatoasa
Date: 166cm, 53kg
Mesaje: 22.491
Aprecieri acordate: 1.892
Am fost apreciat(a) de 2.919 ori in 1.932 mesaje
Implicit Re: 10 trucuri pentru antrenamentul cu greutati

Perfect de acord cu sfaturile data. Mai ales cu primul, sa tii un jurnal de sport. Eu merg la sala, dar imi notez intr-un doc in telefon antrenamentul respectiv. Si stiu de fiecare data cand ar fi cazul sa schimb exercitiul sau sa mai pun o greutate. Chiar daca vreau sa obtin doar definire, muschiul se obisnuieste cu acelasi exercitiu si cu aceleasi greutati si trebuie tot timpul sa adaugi ceva ca sa iti pastrezi forma fizica.
Răspuns cu citat
Răspunde

Informatii despre slabit
antrenament, calorii, culturism, fitness, greutati, training

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimul mesaj
Trucuri de pacalit foamea Crok Pregatirea pentru slabire 40 25 iul 2014 08:32:59

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole