Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Fazele ciclului menstrual

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
Răspunde
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 31 aug 2009, 11:40:13
dienusha's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cu vechimeSlăbuţa cu vechime
Merite:
 
Data înregistrării: 05 aug 2009
Locaţie: Oradea/Timisoara/Londra, Anglia
Vârsta: 33
Dieta: Alimentatie naturala
Date: 170cm, 66kg
Mesaje: 1.020
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Ajutati-ma sa fiu slabuta :) Jurnal "dienusha"

Mi-am facut de ieri meniul pe azi si suna taaare bine. Deocamdata nu mi-e foame inca si mi-am propus sa mananc numai cand mi-e foame. Sunt cu 2 saptamani inainte de "musafiri" si am observat ca si alte fete in perioada asta a lunii au pofte, plus ca am citit pe undeva asta despre fazele ciclului menstrual (incerc sa fac o traducere, fragmentul e din"The Happy Plan"-Charmaine Yabsley) :

Ziua 1-2
Dispozitie : Aceasta este prima zi a menstruatiei, iar nivelul de progesteron din corp este foarte scazut. De obicei te simti foarte energica, euforica si optimista.
Recomandari : Daca suferi de stres sau schimbari bruste de dispozitie, ofera-ti niste timp liber. Condu cu prudenta, s-ar putea sa fiii mai neindemanatica decat de obicei. Evita sporturile care implica precizie si coordonare, pentru ca te-ar putea face sa te simti frustrata. Concentreaza-te pe exercitii izice scurte si cu intensitate mare, sau relaxeaza-te facand yoga sau Pilates. Daca ai crampe, inarmeaza-te cu apa fierbine si aspirina si opteaza pentru mers intens. Studiile arata ca femeile care fac exercitiu fizic regulat sufera de dureri mai usoare si au o durata a menstruatiei mai scazuta. Nu fi tentata sa te fortezi, pentru ca sistemul tau imunitar va fi predispus la boli in aceste zile.



Ziua 3-7
Dispozitie: Ar trebui sa te simti mai bine, odata cu terminarea sangerarii menstruale.
Recomandari: Ca si in zilele 1-2, ia-o usor in ceea ce priveste efortul fizic, dormi devreme si creste consumul caloric cu 500 de calorii in aceste zile-corpul tau are nevoie de asta! Concentreaza-te pe mancaruri bogate in Omega 3, precum pestele si nucile, si bea multa apa plata.

Ziua 8-13
Dispozitie: nivelul de estrogen creste chiar inainte de ovulatie, ceea ce te predispune la balonare si retentie de apa.
Recomandari: corpul tau este capabil sa reziste unor antrenamente fizice mai lungi. Fa jogging, inot sau ciclism pentru a arde calorii. Incearca un nivel mai avansat de aerobic, dans sau alterneaza mai multe tipuri de miscare, pentru ca, corpul tau este pregatit pentru perioade mai lungi si mai intense de activitate fizica.

Ziua 14-17
Dispozitie: Acestea s-ar putea sa fie zilele tale... "morocanoase". Are loc ovulatia iar nivelul de estrogen este crescut. S-ar putea sa te simti melancolica, deprimata sau iritabila, fara motiv.
Recomandari: elibereaza-ti energia negativa prin exercitii de stretching (pentru a remedia balonarea), sau daca preferi, prin exercitii de arte martiale. Acupunctura si masajul ajuta de asemenea in aceasta perioada.

Ziua 18-25
Dispozitie:Nivelul de estrogen si progesteron continua sa creasca. In ceea ce priveste dispozitia, s-ar putea sa te simti obosita, morocanoasa si balonata. Multor femei le apar cosuri sau pete in zona barbiei in aceasta perioada.
Recomandari: Daca suferi de dureri in zona sanilor, poarta un sutien confortabil si alege tipul potrivit de exercitii. Creste durata sedintelor de exercitii cardiovasculare/aerobice in zilele 20-24, cand corpul isi optimizeaza rezervele de energie. Nu te suprasolicita, tinteste spre 3 sedinte de exercitii de cate o ora in aceasta saptamana.

Ziua 26-28
Dispozitie: Incep sa scada nivelul de progesteron si estrogen. Multe femei sufera de constipatie si diaree in aceste zile, sau simt ca gandirea li s-a limpezit si pot gandi mai rational. Revii la o stare asemanatoare cu cea din prima etapa a ciclului. In aceasta etapa pot sa apara afectiuni precum herpesul.
Recomandari: Redu durata, frecventa si intensitatea exercitiilor fizice in zilele 26-28, imunitatea organismului este scazuta. ia suplimente de vitamina C, magneziu si zinc pentru a usura simptomele sindromului pre-menstrual.


Cam asta ar fi, va regasiti? Eu una, cam da

later edit
: era 10 cand m-am apucat sa scriu mesajul
dienusha, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2168 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1651 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1394 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]

Ultima dată editat de Slabuta; 31 aug 2009 at 11:52:51.
Răspuns cu citat
  #2 (permalink)  
Vechi 15 nov 2009, 02:01:47
ras_cristalin's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 09 aug 2009
Locaţie: Suceava, Romania
Vârsta: 31
Dieta: Mancare sanatoasa
Date: 171cm, 84.3kg
Mesaje: 6.253
Aprecieri acordate: 7
Am fost apreciat(a) de 163 ori in 79 mesaje
Implicit Re: Fazele ciclului menstrual

Super topicul ma regasesc in el. E foarte bine scris!
__________________
Răspuns cu citat
  #3 (permalink)  
Vechi 21 iun 2010, 16:43:48
Justinne's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 19 feb 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 30
Date: 162cm, 61kg
Mesaje: 180
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Fazele ciclului menstrual

Si eu ma regasesc!
__________________
Just do it!
Justinne, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2036 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1519 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #4 (permalink)  
Vechi 05 iul 2010, 10:15:30
ali_lumi's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 19 oct 2009
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 30
Dieta: Stil De Viata Sanatos + Sport
Date: 161cm, 50kg
Mesaje: 7.308
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 15 ori in 14 mesaje
Implicit Re: Fazele ciclului menstrual

Interesant
ma regasesc , mai ales in ziua 14-17
ali_lumi, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 1856 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1339 kcal/zi. Pentru a slăbi 1 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1598 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #5 (permalink)  
Vechi 26 iul 2010, 11:02:24
yulyka's Avatar
(meniuri, evolutie)
Cont restricţionat
Merite:
 
Data înregistrării: 30 iun 2010
Locaţie: ramnicu valcea, Romania
Dieta: mancat sanatos+sport
Date: 159cm, 68.8kg
Mesaje: 1.182
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Fazele ciclului menstrual

si eu ma regasesc intre unele
Răspuns cu citat
  #6 (permalink)  
Vechi 01 nov 2010, 12:23:29
ali_lumi's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă ModelSlăbuţă Model
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 19 oct 2009
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 30
Dieta: Stil De Viata Sanatos + Sport
Date: 161cm, 50kg
Mesaje: 7.308
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 15 ori in 14 mesaje
Implicit Re: Fazele ciclului menstrual

Cand sunt la ciclu sunt irascibila fara sa vreau .
Ma supar si daca nu sunt suparata( de cineva sau ceva )
ali_lumi, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 1856 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1339 kcal/zi. Pentru a slăbi 1 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1598 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #7 (permalink)  
Vechi 25 iul 2011, 14:34:01
pinklady's Avatar
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 18 iul 2011
Locaţie: innsbruck, Austria
Vârsta: 46
Dieta: montignac
Date: 168cm, 58kg
Mesaje: 32
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Fazele ciclului menstrual

super topic, interesant. cred ca fiecare dintre noi, se regaseste in el.
__________________
pinklady
pinklady, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 1926 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1409 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
Răspunde

Informatii despre slabit
ciclu, estrogen, femei, hormoni, menstruatie, progesteron

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole