Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Rezumat dieta Michel Montignac

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66337 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
Răspunde
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 17 iul 2010, 08:59:07
oanamagdalena's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 06 apr 2010
Locaţie: Braila, Romania
Vârsta: 49
Dieta: Montignac
Date: 149cm, 48.9kg
Mesaje: 3.626
Aprecieri acordate: 2
Am fost apreciat(a) de 16 ori in 14 mesaje
Smile Rezumat dieta Michel Montignac

REGULILE
  • Nu sari niciodata peste o masa, in mod special pranzul.
  • Mananca pana te saturi, si adu-ti aminte ca nu este necesar sa numeri caloriile. Pur si simplu urmeaza principiile de baza si mananca trei mese echilibrate pe zi la intervale regulate.
  • Sunt doua optiuni pentru micul dejun.
Optiunea 1, micul dejun glucidic, care poate include paine integrala, dar care nu trebuie sa contina grasimi saturate.
Optiunea 2, micul dejun protidic, care exclude carbohidratii. Deoarece aceasta masa este bogata in grasimi saturate, vei putea lua acest tip de mic dejun doar de doua ori pe saptamana.


  • Sunt doua tipuri de pranz sau cina.
Optiunea 1, masa protidica, care consta din proteine si carbohidrati cu IG de 35 si mai mic.
Optiunea 2, masa cu glucide cu continut ridicat de fibre (high-fiber carbohydrate meal) continand glucide cu IG pana la 50, dar aceasta masa nu trebuie sa contina grasimi saturate de loc.


  • Serveste pana la 4 (patru ) mese glucidice cu continut mare de fibre pe saptamana. Mesele pot contine carbohidrati cu IG pana la 50, dar vor trebuie sa fie sarace in grasimi saturate .
  • Masa de pranz si cina sunt foarte asemanatoare, dar cina va trebui sa fie mai usoara decat pranzul. Aceasta inseamna ca cina va contine mai putine grasimi si carne, si legume cu IG mai mic.
  • Elimina zaharul sub orice forma. Aceasta include nu numai sursele evidente de zahar, cum ar fi deserturile, dar si glucidele cu IG mare, si bauturile, supele,gemurile si condimente care pot contine zaharuri ascunse.
  • Evita bauturile cofeinizate, intrucat cofeina stimuleaza pancreasul sa secrete insulina. Evita cafeaua, bauturile acidulate si ceaiul negru tare, si bea in schimb ceaiuri usoare si de plante, cafea decofeinizata sau Arabica, si apa .
  • Limiteaza consumul de alcool si nu bea niciodata alcool pe stomacul gol. Cam un pahar de 100 gr vin (3,5 fl oz ) sau 100 gr bere pot fi servite la pranz sau cina, cu conditia de a fi servit inainte o gustare protidica (protein-fat snack) sau ceva din masa ta inainte de a lua prima inghititura.
  • Evita sa mananci grasimi saturate cu carbohidrati (glucide) cu IG mai mare de 35. Poti avea o cantitate mica de grasimi polinesaturate care se regasesc in peste gras cum ar fi somonul .Grasimea de peste nu te ingrasa!.


CUM FUNCTIONEAZA DIETA
Aceasta nu este o dieta in sensul traditional al cuvantului, intrucat nu restrictioneaza cantitatea de mancare .Aceasta dieta este un mod echilibrat de a manca, bazat pe buna alegere a alimentelor. Urmand regulile dietei si alegand alimentele cu intelepciune, iti vei revitaliza metabolismul si vei alunga permanent grasimea nedorita.

PRINCIPIILE DUPA CARE SA TE GHIDEZI:
Sunt doua principii importante de care sa tii cont daca urmezi aceasta dieta.
  1. Primul cere sa uiti complet de numararea caloriilor. Continutul caloric al alimentelor nu este important pentru cei care doresc sa slabeasca.
  2. Al doilea principiu dupa care sa te ghidezi, este ca trebuie sa alegi alimentele dupa potentialul lor metabolic. Cu alte cuvinte, alege glucidele in functie de cantitatea de energie (sau glucoza) care va fi absorbita de organism, asa cum este exprimata de indicele lor glicemic.
  • MIC DEJUN DE TIP MONTIGNAC
OPTIUNEA 1.Mic dejun glucidicEste tipul de mic dejun pe care il veti lua cel mai des, cel putin de 5 ori pe saptamana. Micul dejun de mai jos este un mic dejun glucidic echilibrat, care include paine prajita din faina integrala, cu gem fara zahar, iaurt natural slab cu fructe berry (capsuni,mure,zmeura…) Si o ceasca de cafea decofeinizata.Pentru un altfel de mic dejun, incearca sa combini urmatoarele:Pentru elemental glucidic, incearca sa alegi intre urmatoarele:- paine de secara- paine facuta cu faina organica nerafinata- prajituri din orez fara zahar- cereale integrale fara zaharPentru elemental proteic, incearca sa alegi intre urmatoarele:-branza cremoasa fara grasime-branza fara grasime-branzica de casa fara grasime-iaurt natural fara grasime-lapte 0%Pentru baut, alege intre urmatoarele:-cafea decofeinizata-cafea Arabica pura-ceaiuri de plante sau fructeIn plus, se mai pot consuma:-gem, jeleu fara zahar-fructe cu IG sub 35-fructoza sau indulcitor artificial
OPTIUNEA 2.Mic dejun protidic Optiunea 2 este un bun mic dejun atunci cand nu ai la dispozitie glucide bune, cum ar fi cereale integrale ; contine proteine si grasimi saturate, si exclude carbohidrati cu IG >35. Aceasta pentru ca carbohidratii stimuleaza pancreasul sa produca insulina, care va determina depunerea grasimii din mancare (ingrasare). Datorita continutului mare in grasimi saturate, acest mic dejun nu se va practica mai mult de 2 ori pe saptamana.Pentru elementul protinic alege intre urmatoarele:- oua, si stilul (eggs and style)- peste, inclusiv somon afumat- carne, cum ar fi sunca - pasare, cum ar fi curcan, sau puiPentru elementul grasime, alege intre urmatoarele:- sunca- branza- carnatiPentru a bea, alege dintre:-cafea decofeinizata-cafea Arabica pura-ceai de plante sau fructe
  • PRANZ DE TIP MONTIGNACSunt doua optiuni flexibile, din care sa alegi. Optiunea 1 este o masa proteino-lipidica, care ar trebui sa fie pranzul standard. Optiunea 2 este masa glucidica cu un continut ridicat de fibre, compusa din glucide cu IG mic sau mediu, cu continut ridicat de fibre, cu un IG pana la 50. Aceasta a doua optiune ar trebuie sa fie limitata la de 3 pana la 4 ori pe saptamana, si nu va fi niciodata servita cu grasimi saturate.
  1. Optiunea 1 -Pranz lipidicPranzul poate consta din rosii la gratar si zucchini (dovlecei) care sunt gludice cu IG mic, si pasare slaba la gratar cu masline negre, care satisface necesarul de proteine si gasimi. Simte-te liber sa alegi dintre alimentele de mai jos, pentru a crea masa ta proteinica ideala. Adu-ti aminte, poti pregati aceste mese cu grasime, daca vrei.Pentru glucidele tale cu IG sub 35 , pentru elemental glucidic, allege intre urmatoarele: - legume cu IG mic, cum ar fi broccoli, ardei si spanac - leguminoase si cereale cu IG mic, cum ar fi linte, quinoa si orez salbatic Pentru elementul proteic, alege intre urmatoarele:-carne-peste-pasare-oua-produse din soia cum ar fi tofu.Pentru baut, poti allege una din urmatoarele:-apa plata sau gazoasa- un pahar cu vin sau sampanie (100 grame)-100 gr bere
  2. Optiunea 2 -Pranz glucidic- Un bun exemplu de pranz cu glucide cu continut ridicat de carbohidrati (glucide) include spaghete din grau integral (servite reci) cu ierburi si legume, servite ca o salata, alaturi. Poti alege din selectia de alimente de mai jos, pentru masa ta glucidica ideala. Aceasta masa va fi pregatita cu foarte putina grasime; evita total grasimile saturate .Pentru elemental glucidic cu IG sub 35 poti alege:- legume cu IG mic cum ar fi broccoli, ardei, si spanac- leguminoase si cereale, cum ar fi linte, quinoa, si orez salbatic.Pentru glucide cu procent mare de fibre, alege dintre urmatoarele:-spaghete integrale (preferabil a fi servite rece, ceea ce reduce valoarea IG-ului lor)-legume cum ar fi naut, fasole uscata si naut-cereale cum ar fi orez brun si orez nerafinat basmati.Pentru baut, poti alege intre urmatoarele:-apa plata sau gazoasa-un pahar 100 gr vin,samplanie sau bere
  • CINA DE TIP MONTIGNACCina este aproape identica cu pranzul, metoda oferind doua optiuni:o masa lipido-proteica si o masa glucidica cu inalt continut de fibre. Sunt cam acealeasi indicatii ca si cele date pentru pranz, unica diferenta ar consta in faptul ca cina trebuie sa fie mai usoara decat pranzul. Cu alte cuvinte, amandoua optiunile ar trebui sa aiba legume cu IG mai mic, si mai putina grasime decat portia de la pranz.Un sfat: Daca ai mancat la pranz o masa glucidica cu un continut ridicat de fibre, atunci cel mai bine ar fi sa balansezi cu o masa lipidica la cina.
  • SFATURI PENTRU GATIT (COOKING TIPS)- Foloseste glucide cu IG mic la gatit, intrucat acestea previn ingrasare. Un bun exemplu ar fi legumele ca broccoli, varza, spanacul si dovleceii; leguminoasele cum ar fi lintea si nautul; cereale nerafinate si fructe cu IG mic.- Elimina glucidele cu IG mare cand pregatesti mancarurile, inclusiv zaharul,pesmetul, faina alba, cartofi albi, orez alb, paste albe cum ar fi ravioli, tortellini- Foloseste grasimi bune la gatit de cate ori e posibil, cum ar fi ulei de masline, ulei de floarea soarelui, grasime de gasca/rata, ulei de seminte de dovleac.- Elimina grasimile rele la gatit de cate ori e posibil, cum ar fi untul, uleiul de cocos,uleiul de palmier, margarina, grasimea de vita/porc- Evita pesmetul si faina la gatit. Desi orice tip de branza este acceptabila, parmezanul poate fi un bun inlocuitor pentru pesmet. Pentru sosuri, inlocuieste faina albe cu ciuperci piure, sau faina din linte, naut sau soia.- Adaoga aroma mancarurilor adaogandu-le vin rosu sau alb. Aceasta nu va cauza un raspuns insulinic important si nu va cauza deci ingrasarea.- Nu folosi niciodata faina, unt (!!!!)sau zahar cand faci deserturile. In schimb, foloseste fructe fara zahar, oua, ciocolata >70% cacao, fructoza si "faina" de migdale sau alune.

Ultima dată editat de Slabuta; 19 iul 2010 at 09:12:15.
Răspuns cu citat
Urmatorii 2 membri au apreciat mesajul lui oanamagdalena:
carinax (21 ian 2014), maryg (10 sep 2013)
  #2 (permalink)  
Vechi 05 sep 2011, 12:48:39
masenka's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 18 iun 2011
Locaţie: bucuresti, Romania
Vârsta: 41
Date: 163cm, 88.3kg
Mesaje: 10
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Rezumat dieta Michel Montignac

buna ziua,

ma puteti ajuta cu un sfat ....referitor la dieta Montignac , meniuri de mai jos se inscriu in acest tip de dieta:

Luni
Mic dejun:
Fulgi de porumb, un măr.
Prânz: Carne de pui şi dovlecei la grătar, brânză rasă, un măr.
Cină: Supă de legume, puţină carne rece de pui, o salată cu roşii.
Marţi
Mic dejun:
două felii de pâine graham cu şuncă.
Prânz: Brânză degresată de vaci, salată de castraveţi, o felie de carne de pui.
Cină: Salată de andive cu nuci, ochiuri româneşti.
Miercuri
Mic dejun:
O felie de pâine integrală, iaurt cu căpşune.
Prânz: Salată de legume, brânză telemea, peşte fiert, orez, un măr.
Cină: Salată cu broccoli, carne friptă de porc cu muştar, un fruct.
Joi
Mic dejun:
O felie de pâine integrală, un ou fiert, iaurt degresat, kiwi.
Prânz: Rasol de vită cu spanac, o pară.
Cină: Supă de dovlecei, spaghete cu roşii şi vinete, brânză slabă de vaci, o lingură de miere.
Vineri
Mic dejun:
Fulgi de porumb cu lapte, căpşune.
Prânz: Carne de vită şi vinete la grătar, puţină ciocolată.
Cină: Roşii umplute cu brânză degresată, orez cu ciuperci.
Sâmbătă
Mic dejun:
Omletă cu roşii şi caşcaval, un măr.
Prânz: Ciuperci à la grec, piept de pui cu dov­lecei la grătar, un măr copt.
Cină: Legume la grătar cu mujdei de usturoi, peşte fript, iaurt degresat.
Duminică
Mic dejun:
Iaurt degresat, o felie de pâine integrală, o pară.
Prânz: Mozzarella cu roşii, friptură de miel, salată de fasole verde şi roşii, compot de prune.
Cină: Pui fript, morcovi, iaurt.



va multumesc frumos
masenka, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1846 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1329 kcal/zi. Pentru a slăbi 5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 555 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #3 (permalink)  
Vechi 05 sep 2011, 16:10:07
VAmedeea's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă SeniorSlăbuţă Senior
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 03 mar 2010
Locaţie: La Spezia, Italia
Vârsta: 33
Dieta: ECHILIBRU
Date: 168cm, 68kg
Mesaje: 6.500
Aprecieri acordate: 1.864
Am fost apreciat(a) de 742 ori in 334 mesaje
Implicit Re: Rezumat dieta Michel Montignac

Citat:
Anterior postat de masenka Vezi mesajul
buna ziua,

ma puteti ajuta cu un sfat ....referitor la dieta Montignac , meniuri de mai jos se inscriu in acest tip de dieta:

Luni
Mic dejun:
Fulgi de porumb, un măr. marul se mananca cu 20 de minute minim de MD. Fulgii de porumb nu sunt ok, porumbul avand indice glicemic mare. In locul lor poti manca lapte sau iaurt cu cereale integrale - adica fulgi de orz, ovaz, secara, grau, etc, gen Sanovita. Fara muesli sau fructe pt ca de obicei au si zahar
Prânz: Carne de pui şi dovlecei la grătar, brânză rasă, un măr. la fel, inainte de pranz cu cel putin 2o de minute sau dupa pranz la cel putin 2 ore distanta
Cină: Supă de legume, puţină carne rece de pui, o salată cu roşii.
Marţi
Mic dejun:
două felii de pâine graham cu şuncă. painea trebuie sa fie 100% integrala, fara adaos de lapte sau zahar in ea. Sunca trebuie sa fii atenta cand o cumperi pt ca de obicei are zahar. Si oricum painea ar trebui sa o mananci fara grasimi, deci iese din discutie combinarea ei cu sunca. Daca totusi vrei sunca, atunci fa o omleta din 2 oua, pune 100 g de telemea alaturi si o salata asortata sau ardei gras si ai un super MD. Daca nu, painica doar cu lapte sau iaurt, sau cu branza degresata.
Prânz: Brânză degresată de vaci, salată de castraveţi, o felie de carne de pui. branza poate fi grasa. E mai bine sa manaci cascaval decat branza pt ca, desi e caloric, nu contine zer, nu ridica glicemia si practic nu te ingrasa. Probat de mine si nu numai, de 2 ori pe saptamana am mancat cate 100-200 g. de cascaval la pranz alaturi de oua firte si legume crude si am slabit fara probleme.
Cină: Salată de andive cu nuci, ochiuri româneşti.
Miercuri
Mic dejun:
O felie de pâine integrală, iaurt cu căpşune. iaurtul banuiesc ca il iei tu natur, pui putina fructoza si fructele proaspete taiate bucati.
Prânz: Salată de legume, brânză telemea, peşte fiert, orez, un măr. in treaba asta fara orez. Orezul si tot ceea ce are indice glicemic mediu se mananca fara a fi combinat cu grasimi. Lista indicilor o gasesti la mine la semnatura.
Cină: Salată cu broccoli, carne friptă de porc cu muştar, un fruct. atentie la mustar, de obicei este cu zahar, din cate stiu doar cel de dijon ar fi conform. Dar ai putea folosi maioneza de casa fara probleme.
Joi
Mic dejun:
O felie de pâine integrală, un ou fiert, iaurt degresat, kiwi. explicatia e data mai sus
Prânz: Rasol de vită cu spanac, o pară.
Cină: Supă de dovlecei, spaghete cu roşii şi vinete, brânză slabă de vaci, o lingură de miere. mierea e permisa doar de dimineata pe stomacul gol cate o lingurita. Insa, daca gasesti miere organica, adica miere care nu e facuta din zahar, o poti manca si in combinatia asta. Branza trebuie sa fie degresata, adica sa aiba max 0,5% grasime. In schimb ai putea folosi fara probleme in locul ei o lingura de parmezan ras SAU o lingura de ulei de masline extravirgin. Supa trebuie sa fie glucidica, fara grasimi in compozitie.
Vineri
Mic dejun:
Fulgi de porumb cu lapte, căpşune.
Prânz: Carne de vită şi vinete la grătar, puţină ciocolată. cioco max 40 de grame pe zi si cu minim 70% grasime
Cină: Roşii umplute cu brânză degresată, orez cu ciuperci.
Sâmbătă
Mic dejun:
Omletă cu roşii şi caşcaval, un măr.
Prânz: Ciuperci à la grec, piept de pui cu dov­lecei la grătar, un măr copt.
Cină: Legume la grătar cu mujdei de usturoi, peşte fript, iaurt degresat. iaurtul, indiferent cu ce il mananci, incearca sa fie natur pt ca organismul sa poata absorbi vit A si D din el, vitamine care sunt liposolubile, adica se iau doar in prezenta de grasimi. Monti spune ca dif dintre un iaurt degresat si unul natur e atat de mica ca nu se merita sa renuntam la beneficiile pe care iaurtul natur le aduce sanatatii.
Duminică
Mic dejun:
Iaurt degresat, o felie de pâine integrală, o pară.
Prânz: Mozzarella cu roşii, friptură de miel, salată de fasole verde şi roşii, compot de prune.
Cină: Pui fript, morcovi, iaurt. morcovi cruzi. Ei fierti au un IG mare si chiar daca au o incarcatura glicemica mica, totusi e bine ca fieti sa fie folositi dar in mancarica gen supe, mancare de legume. Si acolo nu pui jumatate din cantitatea mancarii doar morcov, ci unul, doi.



va multumesc frumos
Masenka, nu sunt 100% confoerme. Am scris cu rosu ce nu e ok Monti.
Pt mai multe info si sfaturi intra in Gasca fetelor care tin Montignac partea IX
Te pup si bafta multa!
__________________
"Omul cu adevarat bun este doar cel care ar fi putut fi rau si n-a fost." (Nicolae Iorga)

INDICELE GLICEMIC
VAmedeea, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1934 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1417 kcal/zi. Pentru a slăbi 1 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1676 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
Acest membru apreciaza mesajul lui VAmedeea:
maryg (10 sep 2013)
Răspunde

Informatii despre slabit
dieta, diete, michel montignac, montignac, rezumat, slabire

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimul mesaj
Dieta Michel Montignac - Faza I Slabuta Dieta Michel Montignac 86 29 iul 2012 15:18:02
Dieta Michel Montignac - Faza II Slabuta Arhiva - Dieta Michel Montignac 2 28 apr 2010 13:03:04
Cartea dieta Michel Montignac ella78 Dieta Michel Montignac 1 20 apr 2010 18:54:35
Ficăţei de pasăre cu ghimbir Dieta Montignac (Faza I) madeleine Retete Montignac Faza I - Mancaruri cu carne 0 04 feb 2010 15:53:20
Michel Montignac - Mananc deci slabesc Slabuta Dieta Michel Montignac 1 04 feb 2009 16:19:19

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole