forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Discutii off-topic (http://forum.slabute.ro/discutii-off-topic/)
-   -   A inceput scoala (http://forum.slabute.ro/discutii-off-topic/inceput-scoala-1469.html)

skiny katy 01 oct 2009 16:06:47

A inceput scoala
 
pentru toate studentele de pe forum :Dva felicit si multa bafta mai ales pt boboacele :-*>:D<

Slabuta 01 oct 2009 16:08:52

Re: a inceput scoala
 
Felicitari studentelor :D
Sa aveti un an universitar de succes :)

stripmymind 02 oct 2009 10:12:24

Re: a inceput scoala
 
Multumim! :-* Sa fie!!! Eu sunt proaspata studenta la medicina. Si vreau sa zic ca am emotii :-s

skiny katy 02 oct 2009 11:06:49

Re: a inceput scoala
 
Citat:

Anterior postat de stripmymind (Post 37463)
Multumim! :-* Sa fie!!! Eu sunt proaspata studenta la medicina. Si vreau sa zic ca am emotii :-s

multa bafta,eu am terminat medicina in 2007 acum rezidenta>:D<multa rabdare si spor:-*

Slabuta 02 oct 2009 11:07:43

Re: a inceput scoala
 
ce mult mi-am dorit si eu sa fiu la medicina :D
ma pasioneaza chirurgia plastica/operatii estetice, asta vroiam sa fac :D

skiny katy 02 oct 2009 11:11:16

Re: a inceput scoala
 
Citat:

Anterior postat de slabuta (Post 37497)
ce mult mi-am dorit si eu sa fiu la medicina :D
ma pasioneaza chirurgia plastica/operatii estetice, asta vroiam sa fac :D

pai Slabuto ai putea incerca desi alta e capacitatea la 18 ani ,eu una stiu dupa mine in primii ani de fac aveam chestii care le citeam odata si memoram 80% acum tr sa citesc de cateva ori :(si eventual sa mai rasfoiesc dupa sa retin bine:Doricum multa bafta la anato colega ;;)

skiny katy 02 oct 2009 11:13:05

Re: a inceput scoala
 
Citat:

Anterior postat de slabuta (Post 37497)
ce mult mi-am dorit si eu sa fiu la medicina :D
ma pasioneaza chirurgia plastica/operatii estetice, asta vroiam sa fac :D