Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Jurnal Perieteanu

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66286 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
Răspunde
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 14 sep 2012, 11:44:47
perieteanu's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuţ în trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 02 aug 2011
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 44
Dieta: Hipocalorica, disociata, herbalife
Date: 183cm, 115kg
Mesaje: 1
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Post Jurnal Perieteanu

Salut

Recent m-am intalnit cu cativa prieteni si fiindca am reusit sa slabesc fara prea mult efort si timp consumat m-am gandit sa scriu aici un jurnal spre a fi de folos celor asemamatori mie (dpdv al preferintelor, tipologiei coprporale etc).
O scurta descriere personala:
am 38 de ani, 183 cm si corporal sunt preponderent endomorf.
sunt supraponderal(gras, obez gradul II - cum vreti sa-i spuneti) de vreo 8 ani. pe la 30 de ani s-a declansat ciclul de ingrasare. in toata aceasta perioada greutatea mea corporala a variat intre 95 si 122.5 (maxim istoric atins in primavara acestui an - 2012).
stilul de viata este sedentar, majoritar petrec in fata computerului peste 10 ore zilnic - meseria+distractia.
am fost lacto-ovo-vegetarian vreo 18 ani(aspiranti la vegetarianism cautati-ma, am experiente destule) dupa care am introdus si peste in alimentație de vreo 2 ani.
e mult mai bine.
am tinut cu succes temporar - cateva luni(6) doar - regimuri care mi au pemris sa scad in greutate 25 de kg in 60 de zile, respectiv 10 kg in 90 de zile in ani diferiti.
ambele regimuri nu au rezistat schimbarilor climatice - venirea toamnei si a iernii.
primul regim m-a adus in pragul unor anemii/hipoglicemii etc - a fost mult prea drastic.
per total regimurile tinute pana acuma NU AU INSEMNAT SCIMBAREA STILULUI DE VIATA.
dupa cautari active am gasit si site-ul slabute.ro. am descoperit ca este cu mult mai mult decat site-ul pe care vroiam sa-l fac eu(in disperare). FELICITARI!!!
ceea ce as putea sa-i sugerez slabutei ar fi: daca ai crea un aspect cu mai mult testosteron pentru o parte a site-ului sau macar un subdomeniu ai putea sa atragi o intreaga grupa de cautatori masculini preocupati de o viata sanatoasa, cresterea masei musculare etc. doar UN COLT intr-un forum NU E INDEAJUNS pentru aceasta.

eu personal a trebuit sa trec peste rasetele prietenilor cand le-am spus ca sunt inregistrat pe site-ul slabute.ro (mandria mea de barbat str8 a fost clar afectata).. dar fiindca SLABUTE.RO E UN SITE EXCEPTIONAL continui sa fiu aici si sa va sustin. inca de la inregistrare va recomand in stanga si in dreapta, acceptand rasetele si zambetele de rigoare
revenind.. dupa cautari si framantari am gasit solutia care pare ca mi se potriveste mie. cuprinde mai multe puncte:
1. regim hipocaloric - am invatat ca NU se poate reduce din grasimea corporala continuand sa mananc la fel de gras (caloric)
2. regim disociat - e de foarte mare efect. in majoritatea timpului si mai ales la mesele principale am grija sa nu amestec alimentele preponderent proteice si pe cele preponderent lipidice cu cele preponderent glucidice. explicatii gasiti in site-ul slabute.ro si in regimul de slabire Montignac
3. marea disponibilitate a hranei - urmaresc sa consum alimente care sunt FOARTE DISPONIBILE si usor de procurat, in felul acesta ma asigur ca mi pot mentine stilul de viata cam in orice conditii. spre exemplu: sunt destule surse de proteina vegetala care de care mai bogata - gen nuci caju. eu am ales totusi o sursa care e usor de procurat, are un pret accesibil, o prelucrare usoara si o asimilare si mai usoara, pe care o pot consuma atat vara cat si iarna - gen nuci, seminte de bostan, soia, mazare etc.
4. cresterea calitatii hranei si usurarea procesului de hranire - urmaresc sa consum alimente care sunt mai BOGATE IN CEEA CE LE ESTE SPECIFIC. spre exemplu daca vreau lactate aleg sa consum IAURT integral facut in casa - are cea mai mare concentratie proteica. daca vreau un peste aleg pastrav sau macrou sau somon. daca vreeau fibre folosesc inulina sau ovaz. MICSOREZ ASTFEL CANTITATEA de hrana consumata pastrand totusi CALITATEA.
5. suplimentele alimentare in stare minim prelucrata si pe cat posibil simple - folosesc izolat proteic din zer si izolat proteic din soia pentru a mi suplimenta/inlocui mesele de peste zi. mai folosesc L-carnitina si in curand o sa adaug si Inulina.
6. am descoperit LAPTELE DE SEMINTE imbunatatit cu diverse adaosuri dizolvate in el - o foarte eficienta cale de a te hrani/inlocui mese peste zi - am experimentat cu lapte de soia, migdale si am ajuns sa ma stabilizez la lapte de ovaz (pe mine ma ajuta cel mai mult). e foarte usor asimilabil nu necesita eforturi digestive, iti taie foamea etc.
7. sport periodic - ich - nu ma caracterizeaza dar e MUSAI NECESAR, inca nu stiu cum o sa integrez asemenea activitate in noul stil de viata. mi se pare o mare pierdere de timp. pana acum nu am reusit sa creez corpului meu o dependenta de asa ceva.
VA ROG SA MA AJUTATI - orice experienta asemanatoare e binevenita, orice istorie personala a cuiva care a trecut de la sedentar la activitate periodica cu placere si motivatie e binevenita.

Iertare pentru un post asa lung. Imi inchipui ca am scris si lucruri discutabile.
Va stau la dispozitie pentru orice lamurire.

Actual am 115kg, meniurile mele sunt publicate, am slabit 7.5 kg din 2 august 2012(o luna si ceva adica) fara sa ma simt slabit sau devitalizat, viata mea desfasurandu-se chiar mai bine ca inainte. M-am straduit sa mi tin proteinele peste minimul necesar si am consumat proteine asimilabile rapid. merg la sala unde trag pana mi-e greata. experimentez si herbalife.
perieteanu, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 2862 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 2345 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #2 (permalink)  
Vechi 14 sep 2012, 11:51:22
nicoleta100's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă LiderSlăbuţă Lider
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ Locul 1 la concurs  
Data înregistrării: 20 mai 2010
Locaţie: alba iulia, Romania
Vârsta: 36
Date: 172cm, 95kg
Mesaje: 16.596
Aprecieri acordate: 934
Am fost apreciat(a) de 451 ori in 241 mesaje
Implicit Re: Jurnal Perieteanu

Citat:
Anterior postat de perieteanu Vezi mesajul
Salut

Recent m-am intalnit cu cativa prieteni si fiindca am reusit sa slabesc fara prea mult efort si timp consumat m-am gandit sa scriu aici un jurnal spre a fi de folos celor asemamatori mie (dpdv al preferintelor, tipologiei coprporale etc).
O scurta descriere personala:
am 38 de ani, 183 cm si corporal sunt preponderent endomorf.
sunt supraponderal(gras, obez gradul II - cum vreti sa-i spuneti) de vreo 8 ani. pe la 30 de ani s-a declansat ciclul de ingrasare. in toata aceasta perioada greutatea mea corporala a variat intre 95 si 122.5 (maxim istoric atins in primavara acestui an - 2012).
stilul de viata este sedentar, majoritar petrec in fata computerului peste 10 ore zilnic - meseria+distractia.
am fost lacto-ovo-vegetarian vreo 18 ani(aspiranti la vegetarianism cautati-ma, am experiente destule) dupa care am introdus si peste in alimentație de vreo 2 ani.
e mult mai bine.
am tinut cu succes temporar - cateva luni(6) doar - regimuri care mi au pemris sa scad in greutate 25 de kg in 60 de zile, respectiv 10 kg in 90 de zile in ani diferiti.
ambele regimuri nu au rezistat schimbarilor climatice - venirea toamnei si a iernii.
primul regim m-a adus in pragul unor anemii/hipoglicemii etc - a fost mult prea drastic.
per total regimurile tinute pana acuma NU AU INSEMNAT SCIMBAREA STILULUI DE VIATA.
dupa cautari active am gasit si site-ul slabute.ro. am descoperit ca este cu mult mai mult decat site-ul pe care vroiam sa-l fac eu(in disperare). FELICITARI!!!
ceea ce as putea sa-i sugerez slabutei ar fi: daca ai crea un aspect cu mai mult testosteron pentru o parte a site-ului sau macar un subdomeniu ai putea sa atragi o intreaga grupa de cautatori masculini preocupati de o viata sanatoasa, cresterea masei musculare etc. doar UN COLT intr-un forum NU E INDEAJUNS pentru aceasta.

eu personal a trebuit sa trec peste rasetele prietenilor cand le-am spus ca sunt inregistrat pe site-ul slabute.ro (mandria mea de barbat str8 a fost clar afectata).. dar fiindca SLABUTE.RO E UN SITE EXCEPTIONAL continui sa fiu aici si sa va sustin. inca de la inregistrare va recomand in stanga si in dreapta, acceptand rasetele si zambetele de rigoare
revenind.. dupa cautari si framantari am gasit solutia care pare ca mi se potriveste mie. cuprinde mai multe puncte:
1. regim hipocaloric - am invatat ca NU se poate reduce din grasimea corporala continuand sa mananc la fel de gras (caloric)
2. regim disociat - e de foarte mare efect. in majoritatea timpului si mai ales la mesele principale am grija sa nu amestec alimentele preponderent proteice si pe cele preponderent lipidice cu cele preponderent glucidice. explicatii gasiti in site-ul slabute.ro si in regimul de slabire Montignac
3. marea disponibilitate a hranei - urmaresc sa consum alimente care sunt FOARTE DISPONIBILE si usor de procurat, in felul acesta ma asigur ca mi pot mentine stilul de viata cam in orice conditii. spre exemplu: sunt destule surse de proteina vegetala care de care mai bogata - gen nuci caju. eu am ales totusi o sursa care e usor de procurat, are un pret accesibil, o prelucrare usoara si o asimilare si mai usoara, pe care o pot consuma atat vara cat si iarna - gen nuci, seminte de bostan, soia, mazare etc.
4. cresterea calitatii hranei si usurarea procesului de hranire - urmaresc sa consum alimente care sunt mai BOGATE IN CEEA CE LE ESTE SPECIFIC. spre exemplu daca vreau lactate aleg sa consum IAURT integral facut in casa - are cea mai mare concentratie proteica. daca vreau un peste aleg pastrav sau macrou sau somon. daca vreeau fibre folosesc inulina sau ovaz. MICSOREZ ASTFEL CANTITATEA de hrana consumata pastrand totusi CALITATEA.
5. suplimentele alimentare in stare minim prelucrata si pe cat posibil simple - folosesc izolat proteic din zer si izolat proteic din soia pentru a mi suplimenta/inlocui mesele de peste zi. mai folosesc L-carnitina si in curand o sa adaug si Inulina.
6. am descoperit LAPTELE DE SEMINTE imbunatatit cu diverse adaosuri dizolvate in el - o foarte eficienta cale de a te hrani/inlocui mese peste zi - am experimentat cu lapte de soia, migdale si am ajuns sa ma stabilizez la lapte de ovaz (pe mine ma ajuta cel mai mult). e foarte usor asimilabil nu necesita eforturi digestive, iti taie foamea etc.
7. sport periodic - ich - nu ma caracterizeaza dar e MUSAI NECESAR, inca nu stiu cum o sa integrez asemenea activitate in noul stil de viata. mi se pare o mare pierdere de timp. pana acum nu am reusit sa creez corpului meu o dependenta de asa ceva.
VA ROG SA MA AJUTATI - orice experienta asemanatoare e binevenita, orice istorie personala a cuiva care a trecut de la sedentar la activitate periodica cu placere si motivatie e binevenita.

Iertare pentru un post asa lung. Imi inchipui ca am scris si lucruri discutabile.
Va stau la dispozitie pentru orice lamurire.

Actual am 115kg, meniurile mele sunt publicate, am slabit 7.5 kg din 2 august 2012(o luna si ceva adica) fara sa ma simt slabit sau devitalizat, viata mea desfasurandu-se chiar mai bine ca inainte. M-am straduit sa mi tin proteinele peste minimul necesar si am consumat proteine asimilabile rapid. merg la sala unde trag pana mi-e greata. experimentez si herbalife.
salutare!
bine ai venit!
am citit postul lung(daca imi place ce citesc poate avea si cateva pagini,imi face placere)si doresc sa te felicit ca ai inceput ''marea lupta''(cum o numesc eu!
imi pare bine ca ai gasit solutia potrivita ,felicitari pt scadere si multa bafta in continuare!
o zi buna!
nicoleta100, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 2773 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 2256 kcal/zi. Pentru a slăbi 4 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1740 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #3 (permalink)  
Vechi 14 sep 2012, 12:14:35
vera37's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă cunoscător, dedicatăSlăbuţă cunoscător, dedicată
Merite:
 
Data înregistrării: 30 nov 2010
Locaţie: Calarasi, Romania
Vârsta: 45
Dieta: o alimentatie sanatoasa
Date: 164cm, 86kg
Mesaje: 21.470
Aprecieri acordate: 1.528
Am fost apreciat(a) de 1.304 ori in 950 mesaje
Implicit Re: Jurnal Perieteanu

buna si bine ai venit printre noi!
multa bafta! la capitolul miscare si eu stau prost, iar la capitolul rasete, ignora-le si sa stii ca mai avem slabuti aici pe site
mi-a facut placere sa te citesc
vera37, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 1803 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1286 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1029 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #4 (permalink)  
Vechi 14 sep 2012, 13:50:30
Michelina's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 18 apr 2011
Locaţie: Suceava, Romania
Vârsta: 51
Dieta: Intuitive eating
Date: 163cm, 63kg
Mesaje: 9.324
Aprecieri acordate: 6.627
Am fost apreciat(a) de 14.352 ori in 6.456 mesaje
Implicit Re: Jurnal Perieteanu

Citat:
Anterior postat de perieteanu Vezi mesajul
Salut


7. sport periodic - ich - nu ma caracterizeaza dar e MUSAI NECESAR, inca nu stiu cum o sa integrez asemenea activitate in noul stil de viata. mi se pare o mare pierdere de timp. pana acum nu am reusit sa creez corpului meu o dependenta de asa ceva.
merg la sala unde trag pana mi-e greata. experimentez si herbalife.

Bine ai venit!! Ca sa devina mai masculin situl ar trebui intradevar schimbat numele
Deci faci sport sau nu - eu n-am inteles. Sau faci sport dar nu prea iti place?
Daca a doua varianta e corecta - cauta un sport care sa-ti placa - vei consuma calorii cu orice sport ai practica - iar cand vei ajunge suficient de slab inat sa merite sa modelezi muschii poti face forta la o sala.
jogging - e fun , e trendy si se poate face in asa fel incat sa si slabesti - nu doar sa cresti rezistenta la efort
inot - e si mai amuzant - si poti combina cu o relaxare la sauna, jacuzzi - nu are cum sa nu-ti placa
fotbal - nu mai dau detalii aici
__________________
[/URL]
"Pentru a fi fericit este esenţial să ai ceva de iubit, ceva de făcut şi ceva spre care să năzuieşti." - William Blake
Michelina, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1700 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1183 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1184 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #5 (permalink)  
Vechi 14 sep 2012, 13:59:02
d4ny29's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 31 mai 2012
Locaţie: bicaz, Romania
Vârsta: 51
Dieta: fara zahar,sare,grasimi
Date: 163cm, 60kg
Mesaje: 16
Aprecieri acordate: 7
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Jurnal Perieteanu

Am citit cu plcere ce ai scris,ai punctat lucruri importante.
Ma gandeam si eu la un moment dat la L-carnitina -poate nu m-am documentat suficient,dar am renuntat la idee(poate imi dai mai multe detalii),de inulina nici n-am auzit(am sa-l intreb pe Google).In ceea ce priveste sportul ,indicat ar fi sa gasest si sa practici ce iti place.Eu in primavara aceasta am "inraznit" sa ma urc pe bicicleta baiatului meu si dupa ceva cazaturi am vazut ca imi place,drept urmare, de ziua mea am primit una cadou.Cand nu fac sala,sau joking pe stadion(in provincie posibilitatile sunt limitate),ies cu bici la plimbare.
Sa te citesc cu kg. mai putine! Bafta!
Răspuns cu citat
Răspunde

Informatii despre slabit
barbati, calorii, dieta, jurnal, jurnale, perieteanu, sanatos, slabit

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole