forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Am nevoie de ajutor! (http://forum.slabute.ro/nevoie-ajutor/)
-   -   Anticonceptionalele si ingrasatul/slabitul (http://forum.slabute.ro/nevoie-ajutor/anticonceptionalele-ingrasatul-slabitul-5557.html)

mylupy 19 iul 2010 14:56:40

Anticonceptionalele si ingrasatul/slabitul
 
Azi m-am inregistrat.Am tot citit pe acest site,dar abia azi am intrat sa ma inregistrez.Si eu,ca voi,vreau sa slabesc.La sfatul medicului ginecolog am folosit anticonceptionale pentru a-mi regla ciclul.Si am inceput sa iau in greutate desi nu mancam in exces.De un an m-am lasat de pilule dar nu reusesc sa slabesc.Doar 1-2 kg.Acum am 56,dar vreau sa ajung la 50 cum am fost.E cineva care a patit ca mine?Sport nu prea fac pentru ca am probleme cu coloana,doar plimbari lungi,cateodata mai alerg in parc.Lucrez ca croitoreasa,stau mult pe scaun,de aici durerea de spate.Dulciuri si produse fainoase nu mananc,foarte rar mananc paine integrala.Voi ce ma sfatuiti?Ce sa fac?Pupici.

OtiliaIon 19 iul 2010 17:05:43

Re: Anticonceptionalele si ingrasatul/slabitul
 
Buna si bine ai venit!

Orice s-ar spune exista cu siguranta o legatura intre anticonceptionale si ingrasat. Eu am luat 15 kilograme intr-o singura vara, fiind singurul salt major in greutate cu care m-am confruntat si asta exact dupa ce am inceput tratamentul cu pastilele.

Nu le mai iau de 3-4 luni dar ce pacat ca nu exista si efectul opus.

Ce avem de facut: in primul rand sa mancam mai putin si mai sanatos. Apoi sa avem spor la sport! Si sa nu uitam ca slabitul poate lasa urme deci sa folosim creme antivergeturi si sa prevenim lasarea sanilor prin exercitii pentru pectorali etc

Cate slabute pe forum atatea regimuri dar cu lucrurile mentionate mai inainte cred ca suntem toate de acord.

mishutza 19 iul 2010 17:13:19

Re: Anticonceptionalele si ingrasatul/slabitul
 
Citat:

Anterior postat de mylupy (Post 260057)