forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Am nevoie de ajutor! (http://forum.slabute.ro/nevoie-ajutor/)
-   -   Am nevoie de un sfat! Tratamentul hormonal ingrasa? (http://forum.slabute.ro/nevoie-ajutor/nevoie-sfat-tratamentul-hormonal-ingrasa-1029.html)

Mara66 18 aug 2009 22:02:57

Am nevoie de un sfat! Tratamentul hormonal ingrasa?
 
Anul trecut in octombrie cand am inceput dieta hipocalorica aveam 80 kg . Dupa trei luni de dieta pierdusem deja 22 kg . In luna martie dupa un examen ginecologic mi s-a descoperit pe ovarul drept un chist foarte mare , mi s-a prescris un tratament cu hormoni in urma caruia chistul nu a binevoit sa se resoarba insa cu toata dieta pe care o tin nu am reusit sa mai slabesc ba mai mult am mai luat inca 2 kg peste cele 58 pe care le aveam inainte de tratament. Ce ma sfatuiti sa fac ? S-a confruntat cineva cu problema asemanatoare ? Tin sa spun ca sunt sub supraveghere medicala avand si hipertensiune grad 2 si merg la endocrinolog in fiecare luna , endocrinolog care de 3 luni mi-a prescris si REDUCTIL 10.

mishutza 18 aug 2009 22:06:46

Re: Am nevoie de un sfat! Tratamentul hormonal ingrasa?
 
Mara,bine ai venit si imi pare rau sa aud ca esti bolnavioara.
In primul rand de ce ti-a prescris reductil?Ca nu inteleg
Stii,dieta hipocalorica functioneaza pana la un punct din cate citesc eu,si riscul de ingrasare exista din nou.Depinde foarte mult cat mancai la dieta si cat mananci acum.Ne spui cum faceai?
Ce tratament iei pentru chist?Banuiesc ca e ceva hormonal nu?In mod normal nu ar trebui sa te ingrase,ca se creeaza o predispozitie la ingraasat e posibil.
Endocrinologul ce zice?

Slabuta 18 aug 2009 22:13:16

Re: Am nevoie de un sfat! Tratamentul hormonal ingrasa?
 
Citat:

Anterior postat de Mara66 (Post 19793)
Anul trecut in octombrie cand am inceput dieta hipocalorica aveam 80 kg . Dupa trei luni de dieta pierdusem deja 22 kg . In luna martie dupa un examen ginecologic mi s-a descoperit pe ovarul drept un chist foarte mare , mi s-a prescris un tratament cu hormoni in urma caruia chistul nu a binevoit sa se resoarba insa cu toata dieta pe care o tin nu am reusit sa mai slabesc ba mai mult am mai luat inca 2 kg peste cele 58 pe care le aveam inainte de tratament. Ce ma sfatuiti sa fac ? S-a confruntat cineva cu problema asemanatoare ? Tin sa spun ca sunt sub supraveghere medicala avand si hipertensiune grad 2 si merg la endocrinolog in fiecare luna , endocrinolog care de 3 luni mi-a prescris si REDUCTIL 10.

Buna Mara si bine ai venit in familia noastra >:D<

Felicitari pentru cele 22 kg pierdute, este o mare realizare :)

Imi pare rau pentru problemele pe care le ai cu acel chist :(
In general, un tratament hormonal face ca organismul sa asimileze tot ce ai papat.
Eu am luat hormoni date de endocrinolog si la fel, aveam grija ce mancam si totusi cresteam incet ca o paine.

Ce nu inteleg de ce ti-a dat reductil? nu esti caz disperat de obezitate tip 2 sau nu mai stiu ce :-/

te-a trimis la o anume farmacie ca sa cumperi acest reductil?

iti doresc sa te faci bine :)

Mara66 18 aug 2009 22:20:05

Re: Am nevoie de un sfat! Tratament hormonal
 
Am inceput cu dieta cu supa de varza pe care am tinut-o fix 7 zile apoi calculam sa nu mananc mai mult de 1200 calorii . Din martie pana in mai am luat Duphaston si daca chistul s-a incapatanat sa ramana la locul lui mi s-a dat Microgynon iar Reductilul chiar nu am inteles de ce mi-l tot da ca nu ma ajuta cu nimic pentru ca din cate am citit eu nu "taie" pofta de mancare sau cel putin nu are efectul asta asupra mea , Reductil blocheaza absortia grasimilor iar eu evit cat de mult pot sa consum grasimi .

mishutza 18 aug 2009 22:22:43

Re: Am nevoie de un sfat! Tratamentul hormonal ingrasa?
 
Mda,ai primit probabil reductil ca na,primeste si el un comision de la firma ce distribuie reductilul.Of,ce nenorociti.
Ok,tu spui ca nu mancai mai mult de 1200 de calorii,dar cat era limita inferioara.Cam pe unde te incadrai.Si acum cat mananci?

mishutza 18 aug 2009 22:24:05

Re: Am nevoie de un sfat! Tratamentul hormonal ingrasa?
 
Mara,acum vad ca tu ai pierdut 22 de kg in 3 luni,e mai mult de 7 kg pe luna,cat de putin mancai?La o slabire atat de rapida e normal din pacate sa apara efectul yo-yo.
Ai facut si sport?

Mara66 18 aug 2009 22:34:00

Re: Am nevoie de un sfat! Tratamentul hormonal ingrasa?
 
Am mancat diversificat insa nu mai mult de 1200 calorii in 24 de ore . Faceam si sport insa nu prea mult pentru ca am probleme cu coloana .

Mara66 18 aug 2009 22:40:13

Re: Am nevoie de un sfat! Tratamentul hormonal ingrasa?
 
Citat:

Anterior postat de mishutza (Post 19798)
Mda,ai primit probabil reductil ca na,primeste si el un comision de la firma ce distribuie reductilul.Of,ce nenorociti.
Ok,tu spui ca nu mancai mai mult de 1200 de calorii,dar cat era limita inferioara.Cam pe unde te incadrai.Si acum cat mananci?

Mananc si acum tot ca inainte intre 800 si 1200 calorii. Probabil ca ai dreptate in legatura cu comisionul cat despre efectul yo yo din cate stiu eu se produce cand incepi sa mananci cam ce mancai inainte de dieta , ori eu nu mai mananc dulciuri si paine si nici grasimi.

mishutza 19 aug 2009 06:13:43

Re: Am nevoie de un sfat! Tratamentul hormonal ingrasa?
 
Mara,800 de calorii e extrem de putin,si corpul tau este deja in faza de infometare.Metabolismul scade extrem de mult,si tot ceea ce mananci,corpul inmagazineaza.
Era acum ceva timp o fata pe forum care spunea ca mananca 400 de calorii si se ingrasa.
Dar la tine e cu siguranta si efectul tratamentului hormonal pe care il ei.
Eu nu as mai sta o secunda la un endocrinolog care imi recomanda reductil.Nu poti sa il schimbi?

ianna 19 aug 2009 16:37:06

Re: Am nevoie de un sfat! Tratamentul hormonal ingrasa?
 
Ingrasarea poate avea diferite motive - nu doar mancatul exagerat- avand in vedere ca acum "te pompezi" cu medicamente si sunt convinsa ca undeva e si stresul sau oboseala...

Eu tinerica fiind am avut chisturi mereu si am facut tratament hormonal - vb de varsta 12 ani- si da m-am ingrasat dar nu putem pune egal ...eram pitica ...nu tineam dieta...plus nu cred ca luam aceeleasi pastile. Chisturile mi-au disparut cu anticonceptionale ptr femei trecute de 30 ani (asa zicea doctoritza ca le prescria) ..stai sa vad daca imi amintesc ...luam 2 pastile dar nu mai stiu cum le combinam lunar ... progesteron si etinilestradiol .... cred ca asa se numeau...cer scuze daca le incurc dar au trecut ani buni de atunci (am 28 )
Ce ti-as recomanda eu ...
1. REGULA DE AUR : o a doua si o a treia opinie nu strica niciodata... stiu ca e aiurea ca si la a doua si la a treia tre sa dai spaga $$$ deci ustura la buzunar dar e vb de sanatatea ta. (Mie ajunsesera sa imi zica ca am cancer la 24 de ani si tre sa imi scoata tot... si uite ca sunt bine merci si am si un copil...asta ca sa intelegi ce gafe se pot face ...si intotdeauna consultarea altui doctor ...fara sa-i spui ca ai mai fost la altul nu strica)
2. Continua dieta ...nu da inapoi ... consuma mai multa apa
3. Singurul sport pe care ti l-as recomanda in cazul tau ar fi mersul pe jos (pas alergator si/sau linistit ) si eventual pe bicicleta
4. Pastile de slabit ..dupa ce ai slabit atat (felicitari!) nu cred ca isi au rostul... sa nu risti sa te ingrasi la loc dupa consumarea lor...si clar nu e ceea ce vrei


Ora este GMT +2. Ora este acum 05:43:43.

Powered by vBulletin Versiunea 3.8.4. Copyright ©2000-2020 Jelsoft Enterprises Limited.


SEO by vBSEO