Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Alimentatie in functie de varsta!

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
Răspunde
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 29 mar 2009, 18:22:34
Slabuta's Avatar
(meniuri, evolutie)
Co-Fondator
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ  
Data înregistrării: 24 ian 2009
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 35
Dieta: incarcatura glicemica, hipocalorica
Date: 167cm, 66.1kg
Mesaje: 23.847
Aprecieri acordate: 12
Am fost apreciat(a) de 187 ori in 114 mesaje
Implicit Alimentatie in functie de varsta!

Cu totii suntem de acord ca dupa 30 de ani abordarea slabitului are nevoie de mai multa atentie in zona alimentatiei, sursei alimentelor si activitatii fizice. Nu se poate compara metabolismul unei adolescente cu a unei femei trecute de 30 de ani.

Dupa 30 de ani, in cazul multor femei scade nivelul de activitate fizica si implicit nevoile energetice, ceea ce trebuie sa se traduca printr-un apot caloric ajustat pentru cerintele varstei. Dimpotriva, daca nu te transformi intr-o persoana sedentara, corpul si metabolismul sunt aliatii tai in lupta cu kilogramele in plus.

De cele mai multe ori avem de-a face cu o situatie si mai delicata, devenim mai sedentari, dar continuam sa mancam ca in adolescenta sau chiar mai mult si mai nesanatos (gras, cu mult zahar, faina, etc)

Alimentatie dupa 30 ani


Micul dejun trebuie sa fie unul consistent, alcatuit din proteine si fibre, spre exemplu: fructe, cereale integrale, painite din cereale integrale, oua, branza, legume. Un astfel de mic dejun iti va furniza energia necesara pana la prima gustare sau pranz.

La gustare se mananca iaurt sau un fruct, niste seminte sau nuci.

Pranzul trebuie sa asigure energie, care sa ajunga pentru a doua jumatate a zilei, pana termini jobul si ajungi acasa. Este foarte importanta aceasta masa, dar asta nu inseamna ca se pot manca dulciuri, diverse deserturi, macaroane cu sosuri sau salate cu sosuri grase.

Abordeaza si aceasta masa prin prisma alimentatiei sanatoase. Ce inseamna asta?! Poti manca paste integrale cu sos de rosii, cartofi fierti sau copti cu salata, pui/peste la gratar sau cuptor cu sote de legume, souffle-uri de legume, etc.

Daca intre pranz si cina ti se face foame poti folosi exemplele de alimente de la gustarea de dimineata. Sau te poti rasplati cu un desert, iaurt natur cu fructe proaspete (facut de tine), branza de vaci cu scortisoara si vanilie, etc.

Cina se ia cel tarziu cu 3-4 ore inainte de somn, dar in nici un caz cina nu trebuie sa lipseasca. Daca lucrezi pana tarziu, este mai importanta abordarea: ce se mananca la cina, decat ora la care se ia aceasta masa.

Carne sau peste fiert, de preferat carne rosie, va asigura aportul de fier – important la aceasta varsta. Carne poate fi acompaniata de o salata mare sau legume innabusite.

Nu adauga sosuri, dressing-uri sau maioneza. Foloseste condimentele simple: patrunjel, marar, oregano, busuioc, etc.

Alimentatie dupa 40 ani


Micul dejun, dupa 40 ani, trebuie sa fie alcatuit nu numai din alimente care dau senzatia de satietate dar si cele care ridica dispozitia.
Din categoria alimentelor, care te vor tine departe de depresii si schimbari de dispozitie, fac parte fructele (bananele), terciurile (de ovaz) cu nuci sau migdale. Un astfel de mic dejun te va echilibira nu doar in plan psihologic, ci te va ajuta si la mentinerea unei inimi sanatoase.

40 ani este varsta cand creste riscul bolilor cronice, precum si a celor oncologice. Pentru a te proteja de aceste afectiuni alege alimente cu continut mare de vitamine si antioxidanti: legume si fructe, mure, avocado, rosii, verdeata.

Trebuie sa uiti de cartofi prajiti, carne grasa, prajiturele si sosuri. Pastreaza pofta de prajituri pentru zilele de sarbatoare.

Sistemul digestiv dupa 40 ani are si el putin de suferit si se caracterizeaza prin digestie lenesa. Acest lucru este impotriva ta. Daca, dupa ce ajungi tarziu acasa, iei cina si mergi direct la somn, fii sigura ca te vei imprieteni cu niste kilograme in plus. Cum rezolvi aceasta problema?! Iti iei pachetele la servici, ai o gustare inainte sa ajungi acasa, fiind mai satula vei manca mai putin la cina. Iti poti face sandwich-uri cu paine integrala sau de secara, cu pui fiert, salata si alte legume.

Ajunsa acasa poti manca ceva mai lejer, un file de peste cu o salata de legume. In acest fel iti vei asigura si aportul de fosfor si omega 3.

Alimentatie dupa 50 ani


Dupa 50 de ani sistemul osos sufera ceva schimbari, probleme cu articulatiile, apoi – artrite, artroze, alte probleme cu oasele. Dar, asta nu inseamna ca viata se termina aici.

Micul dejun trebuie sa-ti asigure necesarul de calciu, poti manca branza de vaci proaspata, iaurturi naturale, branza slaba, nuci, broccoli, salata verde, sardine sau somon.

Trebuie sa reduci cantitatea de sare, cel mai bine este sa te feresti de alimente prea sarate. Aceeasi recomandare se repeta si in cazul cafelei.

Mierea si fructele uscate vor juca si ele un rol esential in furnizarea de vitamine si minerale.

Pranzul trebuie planificat in asa fel incat sa iti asiguri un aport cat mai bun de acizi grasi si proteine. Aceste alimente vor normaliza activitatea inimii, vor mentine tonusul muscular. Aici merita mentionata carnea, pestele si fructele de mare, leguminoasele, uleiul de masline.

In ceea ce priveste cina, aici recomandarile sunt legate de fructe si legume. De preferat sa fie consumate proaspete sau dupa caz coapte, fierte sau innabusite.

Alcoolul si fumatul sunt pe lista neagra, sedentarismul (statul in fata televizorului, pe scaun sau pe banca in parc) trebuie eliminat si inlocuit cu plimbari in aer liber, mers pe jos, exercitii usoare, etc.

La toate categoriile de varsta se respecta regula de baza – hidratarea si odihna. Apa plata, ceaiuri de plante, apa plata cu lamaie, dar nu cafea, plus somn si odihna.
__________________
MASURATORI 18.06.2012 | 02.07.2012 | 24.07.2012
bust - 89.8 cm | 89.9 cm | 89 cm
brat - 30.8 cm | 30.8 cm | 30 cm
fund - 97 cm | 94.5 cm | 94.5 cm
talie - 71.5 cm | 68.5 cm | 68.5 cm
coapsa - 58.3 cm | 57 cm | 57 cm


Noi nu slabim, noi ne schimbam stilul de viata!





* JURNAL SLABUTA
Jurnalul meu personal, experiente diete, sfaturi alimentatie, stil de viata sanatos, etc.

* SLABUTA.RO
Site-ul meu personal, retete dietetice, noutati Slabute, stiri si sfaturi alimentatie, stil de viata sanatos, etc.

* CALCULATOR NUTRITIONAL
Unealta ideala pentru a intelege, monitoriza si a jurnaliza atat ceea ce mananci cat si activitatile tale fizice

* SLABUTE TV
Televiziunea slabutelor

** Cum sa ma integrez in comunitate, cum sa devin o "Slabuta"?
** Regulamentul comunitatii

Ultima dată editat de Slabuta; 29 mar 2009 at 18:24:39.
Răspuns cu citat
Răspunde

Informatii despre slabit
alimentatie dupa varsta, calciu, sodiu, vitamina c, vitamina d

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimul mesaj
"Slabute" si la 50 de ani ;) Slabuta Jurnale slabit peste 50 ani 122 29 apr 2017 10:02:24

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole