Prezentare Calculator Nutriţional Slăbuţe - Partea 1Cursuri pictura, desen, modelaj, istoria artei
Sunt Resposnabil Calculator nutriţional Susţin Slăbuţe - Widgets si insigne! Slabute Concurs - Sanatate, premii si distractie! Slăbuţe TV - Televiziunea slăbuţelor

Minciuni GRASE despre slabit

Gaseste prietenii din orasul tau! Alba Arad Arges Bacau Bihor Bistrita-Nasaud Botosani Braila Brasov Buzau Calarasi Caras-Severin
Cluj Constanta Dambovita Dolj Galati Giurgiu Gorj Hunedoara Ialomita Iasi Bucuresti Maramures Mehedinti Mures Neamt Olt
Prahova Salaj Satu-Mare Sibiu Suceava Teleorman Timis Tulcea Vaslui Valcea Vrancea
Prima Petitie Nationala pentru Dreptul la o Viata Sanatoasa deja a fost semnata de catre 66338 oameni.
In total sunt necesare peste 100.000 de semnaturi. Fii voluntar si participa in campania de strangere de semnaturi, clic aici.
Bine ai venit pe Slăbuţe, comunitatea care în 2008 a pus bazele mişcării pentru stilul de viaţă sănătos din România! Am creat pentru tine o comunitate unică şi specială. Într-o atmosferă civilizată, alături doar de oameni de calitate si cu o vastă experientă în domeniul stilului de viaţă sănătos, corect şi imparţial vei putea învăţa şi împărtăşi experienţele tale despre sănătate, alimentaţie, sport, stil de viaţă, slăbit sănătos şi alte întâmplări interesante din viaţa ta. Daca îţi pasă de viitorul ţării noastre şi a celor din jur, poţi contribui alături de noi într-un mod responsabil la promovarea stilului de viaţă sănătos, fie prin recomandarea comunităţii, fie prin relatarea celor învăţate pe Slăbuţe. Dacă ne vizitezi pentru prima dată, îţi recomandăm să citeşti ghidul începătorilor.
Pentru ca să te înregistrezi, clic aici. Succes!
Răspunde
 
Opţiuni subiect
  #1 (permalink)  
Vechi 07 apr 2010, 16:04:15
riky's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 20 feb 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 28
Dieta: Rina personalizata
Date: 164cm, 55.4kg
Mesaje: 4.113
Aprecieri acordate: 7
Am fost apreciat(a) de 6 ori in 5 mesaje
Implicit Minciuni GRASE despre slabit

" Unele alimente slabesc,
vitaminele si sarea ingrasa,
painea este total interzisa,
este imposibil slabitul fara a face foamea,
transpiratia da jos cateva grame.
Acestea sunt unele dintre cele mai frecvente din credintele gresite despre metodele de slabire.
Pentru a slabi este necesara o singura masa bogata pe zi, este indicata folosirea mierii de albine pe post de indulcitor si consumarea exclusiva a fructelor. Masajul este recomandat, si el, pentru slabit. Aceste mituri pe cat de populare sunt, pe atat de gresite.

In realitate, distribuirea ideala a meselor este un mic dejun, un pranz si o cina, intercalate de mici gustari, in timp ce mierea de albine este un aliment hipercaloric care luat zilnic, mareste greutatea corporala. In plus, masajul ajuta la eliminarea stresului, dar nu si a cailogramelor, cat despre fructe, bananele si strugurii ingrasa semnificativ.

Pentru a slabi
Cel mai indicat si sanatos pentru a slabi este ingerarea unei cantitati mai mici de alimente, gatitul cu putine grasimi si diminuarea produselor calorice si putin nutritive.
Nu trebuie scapate din vedere exercitiile fizice pentru anumite zone ale corpului, in special aerobicul.
Cheia este sa mancam mai putin si sa ardem mai mult. In plus, multe credinte despre slabit pot fi periculoase. De exemplu, se crede ca exista alimente pentru slabit. Desi sa-a afirmat ca sunt mancaruri care duc la scaderea in greutate a persoanelor obeze datorita presupusei capacitati a aminoacizilor care <<devoreaza>> grasimile, nu se cunoaste nici un aliment care sa duca la pierderea macar a unui gram dupa mancarea respectivului aliment. Toate produsele asigura un aport proteic. Atunci cand se produce absorbtia, se pun in miscare mecanismele metabolice care ard grasimile. Invariabil, un gram de carbohidrati si proteine produce patru cailocalorii, iar dintr-un gram de grasime se obtin noua cailocalorii. Consumul alimentelor cu putere energetica redusa, in favoarea celor cu un continut caloric mare, poate ajuta la slabit.

Vitamine, apa si metabolism
• Vitaminele au repercursiuni asupra dietei. Vitaminele nu favorizeaza, ele in sine, ingrasarea, iar actiunea lor benefica se exercita doar asupra problemelor de prevenire a bolilor pentru a obtine un efect antioxidant sau in profilaxia bolilor cardiovasculare si canceroase. O proba ca vitaminele nu ingrasa se vede in cadrul dietelor de slabire extrem de stricte, atunci cand pacientul este privat total de alimente pentru tratarea obezitatii, pacient caruia i se administreaza, timp de mai multe saptamani doar apa si un aport de vitamine adecvat.
• Apa in timpul mesei ingrasa. Daca cineva se ingrasa din cauza apei baute in timpul mesei nu trebuie sa caute motiv in ingestia acestui lichid care nu contine nici o calorie deoarece, in cele mai multe cazuri, este vorba, de fapt, de o alteratie patologica a echilibrului hidric din corp care provoaca o retentie a lichidelor. Organismul are nevoie de doi-trei litri pe zi de apa pentru a functiona in mod adecvat si pentru a beneficia de frumusete si de sanatate. Consumul de apa umple stomacul si reduce apetitul. Nu exista ore magice care sa duca la slabire prin ingerarea unei cantitati de lichid. Nici o anumita temperatura a lichidului nu slabeste sau ingrasa. Consumul redus poate duce la dezhidratare.
• Grasimea se datoreaza unui metabolism lent. Obezitatea se produce din cauza consumului exagerat de calorii. Factori ca depresia, anxietatea, erori dietetice in copilarie sau abandonarea exercitiilor fizice ajuta la aparitia obezitatii. Persoanele nu se ingrasa din cauza metabolismului lent. Atunci cand metabolismul unei persoane este diminuat, se datoreaza unei tulburari precum hipertiodidismul sau hiperfunctionarea glandelor suprarenale.

Poti manca in continuare paine
Pentru a slabi, painea trebuie uitata ? Painea ingrasa, dar nu satura. In realitate acest aliment aduce organismului hidrati de carbon si fibre, mai ales daca painea este neagra. Painea contine mai mult calciu decat orezul, mai multe proteine decat laptele si mai mult fier decat majoritatea fructelor. Painea integrala este unul dintre alimentele cele mai bogate in magneziu. Dieteticienii recomanda persoanelor supraponderale reducerea din alimentatie a painii, dar niciodata eliminarea ei.
• Sarea ingrasa. Este indicata moderarea consumului de sare deoarece aceasta poate duce la ridicarea tensiunii arteriale, insa ingerarea sodiului nu este relationata cu excesul de grasime din organism. Sarea duce la retinerea apei in organism, dar odata ce apa nu ingrasa, nu exista nici un motiv de eliminare a sarii din dieta.
• Transpiratia slabeste. Transpiratia elimina lichidele din organism, dar nu si grasimile, cauza ingrasarii. Dupa o sedinta intensa de gimnastica se poate pierde in greutate datorita eliminarii de apa, dar atat lichidul, cat si cailogramele pierdute se pot recupera cand bem din nou apa.

Carbohidrati si sucuri
• Carbohidratii ingrasa. Un gram de proteine, substanta prezenta in toate mancarurile de origine animala sau vegetala, contine patru cailcalorii, in timp ce un gram de hidrati de carbon, prezent in cereale, fructe seci, legume, alge marine, paste si miere, contine 3,75 cailocalorii.
• Ciugulitul intre mese este periculos. Ce duce la ingrasare nu este mancatul intre mese, ci cantitatea de calorii care se ingera de-a lungul zilei. O farfurie de cartofi prajiti ingrasa la fel de mult daca se consuma intre mese sau daca sunt garnitura la pranz, de exemplu.
• Bulele ingrasa. Contrar credintelor, bauturile carbogazoase nu ingrasa. Bulele nu sunt raspunzatoare pentru ingrasare, ci caloriile din sucuri, din zaharul continut.
• Interzis mancatul in oras

Nu trebuie sa muriti de foame
• Exista metode de slabire bazate pe infometarecare poate duce la afectiuni stomacale si biliare. Mancatul nu este echivalent cu ingrasarea. Indicat este consumul unor alimente adecvate, echilibrate, bogate in fibre si vitamine pentru asigurarea unei bune functionari a organismului.
• La o anumita varsta nu se mai slabeste. Odata cu trecerea anilor, necesitatile metabolice se diminueaza si fiecare tinde sa-si reduca activitatea fizica si, implicit arderea caloriilor. Dieteticienii insa, pot elabora regimuri adecvate fiecarei varste pentru solutionarea problemei cailogramelor in plus. "


Acest articol apartine Dr. Maria Ioanide
riky, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1760 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1243 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 986 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]

Ultima dată editat de Slabuta; 07 apr 2010 at 16:08:50.
Răspuns cu citat
  #2 (permalink)  
Vechi 07 apr 2010, 20:07:42
Fulguta's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ  
Data înregistrării: 15 mar 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 42
Dieta: Mancat sanatos si sport
Date: 165cm, 56kg
Mesaje: 7.578
Aprecieri acordate: 851
Am fost apreciat(a) de 2.062 ori in 565 mesaje
Implicit Re: Minciuni GRASE despre slabit

Super articolul !
__________________

Fulguta, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Foarte activ, este de 2110 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1593 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1594 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #3 (permalink)  
Vechi 07 apr 2010, 22:29:02
riky's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 20 feb 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 28
Dieta: Rina personalizata
Date: 164cm, 55.4kg
Mesaje: 4.113
Aprecieri acordate: 7
Am fost apreciat(a) de 6 ori in 5 mesaje
Implicit Re: Minciuni GRASE despre slabit

Citat:
Anterior postat de Fulguta Vezi mesajul
Super articolul !
am zis sa-l impartasesc cu voi slabutele ca adevra graieste aces articol
riky, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1760 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1243 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 986 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #4 (permalink)  
Vechi 08 apr 2010, 07:01:18
Sand's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 09 mar 2010
Locaţie: Orange County, CA, Statele Unite ale Americii
Vârsta: 49
Dieta: de tip mediteraneana + sport
Date: 173cm, 79kg
Mesaje: 3.059
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 12 ori in 10 mesaje
Implicit Re: Minciuni GRASE despre slabit

Citat:
Anterior postat de riky Vezi mesajul
am zis sa-l impartasesc cu voi slabutele ca adevra graieste aces articol
Eu am niste critici si intrebari dar nu prea indraznesc fiindca nu am persoana in fata, ca sa-mi raspunda cu argumete.

Oricum e bine venit, mai ales partea cu imbracatul cu 7 cojoace ca sa transpiri/slabesti. Ideea e hilara.
Răspuns cu citat
  #5 (permalink)  
Vechi 12 apr 2010, 09:10:23
carinush's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 13 feb 2010
Locaţie: ., Romania
Vârsta: 24
Dieta: Hipocalorica, Indicele glicemic
Date: 167cm, 52kg
Mesaje: 960
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Minciuni GRASE despre slabit

Foarte bun articolul pentru a deschide ochii noilor slabute
Răspuns cu citat
  #6 (permalink)  
Vechi 12 apr 2010, 14:19:01
riky's Avatar
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 20 feb 2010
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 28
Dieta: Rina personalizata
Date: 164cm, 55.4kg
Mesaje: 4.113
Aprecieri acordate: 7
Am fost apreciat(a) de 6 ori in 5 mesaje
Implicit Re: Minciuni GRASE despre slabit

fetelor slabutelor, daca mai aveti ceva de adaugat sau de contrazis la articol , va rog....orice informatie despre mituri si adevaruri slabire sunt f bine venite, mai ales pt noile venite...de fapt d-aia am deschis topicul sa adunam informatii despre mituri si adevaruri despre slabire
v-am pupacitt
riky, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1760 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1243 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 986 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #7 (permalink)  
Vechi 17 apr 2010, 18:59:50
Simonuta's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 10 apr 2010
Locaţie: Tulcea, Romania
Vârsta: 32
Date: 158cm, 62kg
Mesaje: 15
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Minciuni GRASE despre slabit

foarte interesant articolul, acum stiu dupa ce sa ma ghidez in procesul meu de slabire. Bravo!
Simonuta, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Foarte activ, este de 2223 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1706 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1449 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
  #8 (permalink)  
Vechi 21 apr 2010, 10:25:22
luizacamy's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 20 mar 2010
Locaţie: Iasi, Romania
Vârsta: 31
Date: 168cm, 63.5kg
Mesaje: 15
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Minciuni GRASE despre slabit

sfat: nu te infometa!!!
Răspuns cu citat
  #9 (permalink)  
Vechi 21 apr 2010, 19:46:03
Sibel H's Avatar
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 20 apr 2010
Locaţie: .... ....., Romania
Dieta: Atkins
Date: 158cm, 47.35kg
Mesaje: 955
Aprecieri acordate: 1
Am fost apreciat(a) o data intr-un mesaj
Implicit Re: Minciuni GRASE despre slabit

....Articolul ,este super...demn de luat in seama...
__________________
http://forum.slabute.ro/jurnale-sibe...i-3587-41.htmlRade,atata timp cat respiri si Iubeste,atata timp cat traiesti !
Sibel H, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Foarte activ, este de 1971 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1454 kcal/zi. Pentru a slăbi 5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 680 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
Răspunde

Informatii despre slabit
dieta, mituri slabire, mituri slabit, slabit

Opţiuni subiect

Reguli de postare
BB code este Pornit
emoticoanele sunt Pornit
Codul [IMG] este Pornit
Codul HTML este Oprit
Trackbacks are Oprit
Pingbacks are Oprit
Refbacks are Oprit
Nu poţi deschide subiecte noi
Nu poţi să răspunzi la mesaje
Poţi să publici ataşamente
Nu poţi să-ţi editezi mesajele

Subiecte asemănătoare
Subiect Subiect început de Forum Răspunsuri Ultimul mesaj
Pareri despre pastile de slabit Jennifer Pastile slabit 6 14 iul 2010 14:32:21
Slabit barbati vs slabit femei indra Am nevoie de ajutor! 6 18 feb 2010 14:15:08
Despre targhet niculcea Am nevoie de ajutor! 3 17 ian 2010 22:24:45
Despre Romania mishutza Discutii off-topic 21 13 iun 2009 11:34:34
Mituri demontate Slabuta Alimentatia 0 08 mar 2009 10:03:57

Mesaje noi in forum de slabit Slabute.ro
 Mesajele slăbuţelor
Se încarcă mesajele...
Calculator calorii (clic aici)
Poziţionare:
Calculator nutriţionalFan Slăbuţe!Susţine Slăbuţe!Top SlăbuţeSlabute TV
Subiecte noi
Subiecte interesante
Ultimele articole