Subiect: Jurnal Anca M.
View Single Post
  #1 (permalink)  
Vechi 17 mai 2012, 16:11:25
Anca M's Avatar
Anca M Anca M este deconectat
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 13 apr 2012
Locaţie: Cluj-Napoca, Romania
Vârsta: 31
Dieta: Personalizată
Date: 164cm, 58.8kg
Mesaje: 63
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Jurnal Anca M.

Bună!

Deşi sunt de ceva vreme pe Slăbuţe.ro, nu de mult m-am înscris şi pe forum şi am decis să îmi deschid propriul jurnal. Împlinesc 20 de ani luna viitoare, sunt studentă şi am început lupta cu kilogramele în plus când m-am cântărit cu multe luni în urmă şi am văzut, cu stupoare, că ledul afişa 59 de kg. Ştiam că trebuie să fac ceva să ,,ajut'' numărul să scadă, altfel aş fi continuat să înaintez pe scara greutăţii. Cele mai vizibile erau şoldurile.

De atunci şi până la începutul anului 2012 nu am reuşit să mă lepădez decât de două cifre, din vreme ce fie căutam scuze (iarnă, frig, ore multe, mâncare bună de sărbători, etc.), fie pur şi simplu nu aveam motivaţie. Într-adevăr am simţit când am ajuns în luna ianuarie la 57 de kilograme, dar tot nu eram mulţumită de burtică şi coapse. Atunci a fost momentul când mi-am promis să transform acest an în cel care va da startul micii mele ambiţii, care sper să dureze pentru mulţi ani de aici înainte.