View Single Post
  #1 (permalink)  
Vechi 26 aug 2012, 23:07:42
dana2504's Avatar
dana2504 dana2504 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 21 aug 2012
Locaţie: timisoara, Romania
Vârsta: 32
Date: 160cm, 69kg
Mesaje: 13
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Smile Jurnal Dana - 15 kg

Salutare slabutelor,
eu sunt noua pe aici asa ca mi-am zis ca ar fi frumos sa ma prezint.
Numele meu este dana, am 21 de ani si sunt studenta. Cu kilogramele ma lupt... cam de cand ma stiu. Provin dintr-o familie cu predispozitie spre ingrasare asa ca nici eu nu am scapat.
Pana anul asta stiam ca vreau sa slabesc insa nu am facut mare lucru in sensul asta. Am un prieten de 3 ani deja si stiu ca el ma place si asa mai "pufoasa" asa ca nu m-am stresat foarte tare. in urma cu 2 ani si jumatate am ajuns la greutatea de 82 de kg - horror. Atunci mi-am zis ca trebuie sa fac ceva, si repede! Eram a12-a atunci si ma stresam tare cu admiterea la facultate asa ca am renuntat usor la ideea de a ma inscrie la vreun sport, pe motiv ca n-am timp. Mi-am luat atunci o cutie de pastile de slabit care m-au ajutat sa dau jos 5 kg intr-o luna, kg pe care nu le-am mai pus la loc . De atunci am ramas constant pe la 75-76 de kg, care oricum imi erau cam multe dar ma obisnuisem asa.
In vara asta m-am pus pe treaba. Mi-am propus sa tin dieta dar nu prea reusesc, in schimb fac miscare! Am renuntat la masina in detrimentul bicicletei, am invatat sa inot (ca o broasca la mal, dar macar inot!) si nu mai mananc seara. Aaa... si beau o gramada de apa. Chestia asta cu ne-mancatul seara mi-a prins tare bine pentru ca fac asta deja de 3 luni si mi se pare ca mi s-a micit stomacul, adica ma satur foarte repede.