View Single Post
  #1 (permalink)  
Vechi 23 iul 2013, 15:44:15
Malina Dodu's Avatar
Malina Dodu Malina Dodu este deconectat
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 08 aug 2012
Locaţie: Matca, Romania
Vârsta: 27
Dieta: Personalizata
Date: 165cm, 56kg
Mesaje: 18
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 5 ori in 4 mesaje
Smile Goodbye body fat!

Ok... Stiu ca am fost un pic prea directa la prima mea postare fara sa ma prezint, sa imi spun problemele si de aceea am sa imi iau revansa chiar acum.
Ma numesc Malina, am 16 ani si sunt eleva ce trece in toamna aceasta in clasa a 11a. Obsesia mea cu slabitul a inceput inca de la o varsta, spun eu, frageda respectiv 11 ani, cand am observat pentru prima data ca am probleme cu greutatea, unde altundeva decat la mare inconjurata de trupuri firave si bine sculptate. Oh.. le urasc! Am inceput sa ma infometez chiar drastic, sa fac sport exagerat si sa ajung sa cad din picioare. Ultima greseala am facut-o chiar acum un an, respectiv vara trecuta, cand am ajuns sa mananc pe zi un ou fiert si doua legume. Imaginati-va cum aratam dupa o saptamana: o leguma deshidratata, o sculptura de ceara... intr-un singur cuvant groaznic. Cele mai multe kilograme le-am atins in iarna anului 2011, de Craciun bineinteles, atunci cand mama a facut foarte, dar foarte multe dulciuri (nu le enumar ca..). Ce facea Malina? Dupa o masa copioasa cu salata boeuf, carnati, sarmale cu smantana etc. imi luam platoul il umpleam de prajituri, ma puneam in pat si dai batai cu mancatul. Da, super! Am atins 62 de kg. Multumesc mie! Am slabit vara trecuta 3 kg de am ajuns la 59 de kg. Ei bine vara asta am spus STOP o data pentru totdeauna. M-am saturat sa stau ore in sir la cumparaturi pentru am gasi perechea de blugi perfecta. Avand corpul in forma de para si anume cu talia, umerii si bustul destul de mici in centimetrii (zona ingusta), iar de la talie in jos respectiv soldurile, coapsele si fesele foarte proeminente