View Single Post
  #1 (permalink)  
Vechi 04 apr 2010, 12:45:44
jojo27's Avatar
jojo27 jojo27 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 05 ian 2010
Locaţie: iasi, Romania
Vârsta: 37
Dieta: dieta daneza
Date: 175cm, 73kg
Mesaje: 23
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Unhappy Jurnal Jojo27 - Ce poate fi mai rau decat sa auzi sosotind in urma ta...

Buna fetelor,
In primul rand Hristos a inviat! sa dea Dumnezeu sa avem parte numai de bucurii si sanatate.Este pentru prima oara cand scriu pe un forum:sunt Jojo,am 24 de ani si...sunt supraponderala...am 76 de kg.De micuta am avut probleme cu kg in plus....(fiind si o mostenire de familie) dar in ultimul an am luat proportii exagerate de la 63-64 de kg la 78-80kg.Ma simt groaznic,am zile cand urasc sa ma uit in oglinda.Sunt studenta in anul 5 la medicina si locuiesc in camin cu alte 3 colege care arata bine,nu va imaginati cum ma simt cand le vad in fustite scurte si tot ele se plang ca sunt grase ca arata rau...Ma simt ca ultimul om.Dar care e problema mea cea mai mare....vointa...Am incercat de zeci de ori sa tin regim,reusesc 2-3 saptamani apoi mananc de parca ar veni sfarsitul lumii.De curand am fost diagnosticata cu tiroidita autoimuna,o boala care ma predispune la obezitate si care ma va chinui toata viata....dar ce pot face....o sa accept lucrurile asa cum sunt bune sau rele.Am incercat tot felul de pastile miraculoase care mi-au facut mai mult rau,diete rapide si rele....si bineinteles ca nu am avut nici un rezultat...slabeam 5 kg puneam la loc 7-8kg....Asa ma chinui de ani buni..Lucrul cel mai rau din viata mea e ca mananc pe fond emotional...sunt o persoana emotiva,am multe probleme...si incerc sa le rezolv cu o prajitura,o ciocolata si o portie buna de plans....si toate acestea la un loc au un efect miraculos...obezitate,cadera excesiva a parului,celulita si multe altele....si ca meniul sa fie complet nu mai am de 2 ani o rel