View Single Post
  #1 (permalink)  
Vechi 13 feb 2015, 10:15:46
mihaela022005's Avatar
mihaela022005 mihaela022005 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ  
Data înregistrării: 26 mai 2012
Locaţie: constanta, Romania
Vârsta: 36
Date: 168cm, 97kg
Mesaje: 8
Aprecieri acordate: 6
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Regim propus de nutriţionist

Salutare! Vă urmăresc de multă vreme şi am aflat foarte multe informaţii utile. Am încercat să îmi reorganizez regimul alimentar, dar nu am reusit şi atunci am apelat la un nutriţionist. Mi-a propus un regim care e ok, imi place şi nu mi se pare imposibil de urmat, însă am o singura problemă: mi-a dat peste cap tranzitul. Adică eu aveam zilnic şi acum, deşi beau apă (aprox. 3 L), plus ceai verde şi nu reuşesc sa-mi reglez tranzitul. Problema a apărut în cele 4 zile în care am avut de mâncat doar 500 ml. compot de fructe fara zahăr la micul dejun si 80 gr. branza (urdă am ales eu) cu 250 gr legume fierte/gratar (brocoli, conopidă, dovlecel sau ciuperci) şi seara nimic. E normal? Vi s-a întâmplat? Să nu mai spun ca in cele 4 zile am pus 800 gr, ceea ce nu mi se pare normal.
mihaela022005, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 2018 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1501 kcal/zi. Pentru a slăbi 10 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ -565 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat