View Single Post
  #1 (permalink)  
Vechi 28 aug 2010, 20:36:04
happygirldiana's Avatar
happygirldiana happygirldiana este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţă cu ExperienţăSlăbuţă cu Experienţă
Merite:
SUNT RESPONSABIL Locul 2 la concurs  
Data înregistrării: 22 iul 2010
Locaţie: Calafat, Romania
Vârsta: 34
Dieta: Sfanta Hipocalorica
Date: 173cm, 87.5kg
Mesaje: 18.525
Aprecieri acordate: 2.865
Am fost apreciat(a) de 3.764 ori in 1.993 mesaje
Smile O noua viata... mai frumoasa, mai sanatoasa - Jurnal Happygirldiana

Buna,slabutelor!Numele meu e Diana si desi am intrat pe forum pentru prima data in iulie abia acum m-am incumetat sa imi fac un jurnal.
Pai...cu ce sa incep?Am 21 de ani si sunt studenta la Comunicare si Relatii Publice.Am un iubit,suntem impreuna de aproape 4 ani si stiu ca ma iubeste foarte mult asa cum il iubesc si eu pe el.Nu am decis sa slabesc neaparat pentru a ma placea el mai mult(desi si asta este un motiv)ci pentru ca vreau sa fiu mai sanatoasa,sa arat muuult mai bine decat acum,sa ies din casa fara sa ma simt complexata de felul in care arat,sa pot imbraca toate hainele care imi plac si care nu imi vin si multe multe alte motive.
Sunt grasunica de cand ma stiu,mai pufoasa asa,kg au inceput sa se adune de prin clasa a 6 a,a 7a.am incercat tot felul de metode inca de pe atunci inclusiv infometarea dar niciodata nu am reusit sa dau un kg jos!dar...se pare ca,voi,slabutelor imi sunteti de un mare si real ajutor....m-am inscris pe forum cu 84 de kg.in prezent am 78.9,nu am o dieta fixa,incerc sa mentin un regim cu 1000-1200 de kcal,bineinteles am scos prajelile,dulciurile bla bla bla(stiti si voi povestea asta) si am facut mult sport!deocamdata sunt multumita de rezultat.sper ca si pe viitor sa fim alaturi una de alta si sa ne ajutam moral pentru a reusi sa ne schimbam viata in mai bine si pentru a ne atinge scopul de a fi slabute!