View Single Post
  #1 (permalink)  
Vechi 18 sep 2009, 16:49:54
Slabuta's Avatar
Slabuta / Marina Capațîna Slabuta este deconectat
(meniuri, evolutie)
Co-Fondator
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ  
Data înregistrării: 24 ian 2009
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 40
Dieta: incarcatura glicemica, hipocalorica
Date: 167cm, 66.1kg
Mesaje: 23.847
Aprecieri acordate: 12
Am fost apreciat(a) de 187 ori in 114 mesaje
Smile Ras_cristalin-"… dragostea mi-a dat linistea interioara ca sa incep "renovarea" exteriorului"

Citat:
Spune-ne cateva cuvinte despre tine si ce iti place sa faci in timpul liber?
Ma numesc Iulia, am 21 de ani si sunt studenta in Bucuresti. Imi place sa calatoresc, sa fac drumetii pe jos, sa descopar frumosul din lume. Evadarea mea preferata din cotidian e cititul, urmeaza filmele, muzica si… dragostea.
De fapt, imi dau acum seama ca dragostea a fost cea care m-a ajutat sa slabesc de data asta. Mi-a dat linistea interioara de care aveam nevoie ca sa incep “renovarea” exteriorului.


Citat:
Cum ai aflat de comunitatea "slabutelor"?
V-am gasit din greseala. Ingrijorata de efectele adverse foarte neplacute ale unor pastile de slabit, am cautat prin numeroase forumuri pareri despre nefastul medicament.
Speram sa gasesc remedii pentru problemele mele, insa am gasit ceva mult mai important.
A doua zi am aruncat restul pastilelor si am inceput sa slabesc sanatos.
Dupa ce am citit primele pagini pe forum, m-am hotarat ca vreau sa fiu si eu o slabuta.


Citat:
De cand incerci sa slabesti si cate kg ai reusit sa slabesti pana in prezent?
Incerc sa slabesc inca de la inceputul adolescentei mele, insa ultima oara am luat decizia asta la inceputul verii, cand am vazut ca o cunostinta a pierdut 6 kg intr-o luna.
Varianta ‘slabesti fara niciun efort’ mi s-a parut foarte atractiva, asa ca – din pacate - am incercat si eu metoda ei.