View Single Post
  #10 (permalink)  
Vechi 26 iul 2010, 10:44:27
minouse's Avatar
minouse minouse este deconectat
(meniuri, evolutie)
Sunt una dintre slăbuţe!Sunt una dintre slăbuţe!
Merite:
 
Data înregistrării: 05 iun 2010
Locaţie: Sibiu/Cambridge, Anglia
Vârsta: 30
Dieta: personalizata
Date: 165cm, 50kg
Mesaje: 479
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit re: O bubulina plinuta, in devenire o VIITOARE SLABUTA !!! Jurnal Ellenusha!

Citat:
Anterior postat de Ellenusha Vezi mesajul
Buna! In sfarsit m-am decis sa imi deschid si un mini jurnal, in care sa ma invatati daca fac bine sau nu in DECIZIA CEA MAI IMPORTANTA DIN VIATA MEA....si anume LUPTA CU KILOGRAMELE IN PLUS!!!
Pentru inceput sa spun cateva vorbe despre mine... Ma numesc Elena, am 22 de anisori si sunt din Galati, sunt studenta la 2 facultati (anul 2 Stiinte Economice -Fnante si Banci si mai exact boboaca din toamna la Stiinta si Ingineria Alimentelor - Inginerie si Management).
Bineinteles ca este o ambitie de-a mea...(mai prosteasca sau nu....dar...) sa fac 2 facultati ...am mers pe premiza "daca alti nu au murit, facand 2 facultati in acelasi timp......de ce as muri eu? Asa si cu kilogramele...daca multe slabute au reusit...(chiar le admir si le urez mult succes in lupta cu ele)......DE CE NU AS REUSI SI EU?
De astazi voi incepe Dieta Montignac incet...dar sigur....m-am cam saturat de efectele yo-yo...si as vrea ca asta sa fie ultima lupta cu kilogramele.
Va pup si stiu ca o sa primesc multe incurajari din partea voastra...pentru ca sincer...lume mai primitoare si mai inteleapta ca voi nu se gaseste deloc pe acest internet. V-am pupacit si o zi minunata, frumoasa si racoroasa sa aveti :*

Buna Elena. Ai facut alegerea corecta, ai sa vezi ca o dieta ce aduce un stil de viata sanatos iti va aduce multe beneficii.
Mult noroc si la multe kilograme in minus
__________________
People aren't looking for the meaning of life as much as they are looking for a reason to live