Subiect: Jurnal: Diana
View Single Post
  #2 (permalink)  
Vechi 24 mar 2010, 12:18:24
mika_me's Avatar
mika_me mika_me este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 25 aug 2009
Locaţie: Iasi, Romania
Vârsta: 36
Dieta: Hipocalorica
Date: 162cm, 76.9kg
Mesaje: 6.209
Aprecieri acordate: 306
Am fost apreciat(a) de 1.091 ori in 480 mesaje
Implicit Re: Jurnal: Diana

Citat:
Anterior postat de DianaS Vezi mesajul
Buna, fetelor!
M-am inregistrat saptamana trecuta, dar abia acum mi-am facut timp sa-mi fac propriul meu jurnal. Sa fiu sincera, nici nu stiu cum ar fi trebuit sa arate acesta, asa ca am tras cu ochiul la jurnalele voastre.
Sunt studenta si am un program foarte incarcat - de cele mai multe ori plec la 8 si ma intorc la 8 acasa.
Am un stil de viata dezordonat, in sensul ca ma culc foarte tarziu, mananc neregulat - cand am o masa pe zi, cand am patru mese pe zi, exista zile in care nu mananc aproape nimic si zile in care mananc cat pentru patru.
De cateva saptamani, m-am apucat de sport - ma duc la aerobic de 2-3 ori pe saptamana, iar de luni m-am apucat de regim - nu este unul anume, ci incerc sa mananc mai regulat, cel putin trei mese pe zi si mai sanatos si sa reduc din alimentele nesanatoase (sucurile acidulate in primul rand, pentru ca avand ferestre pe la facultate, le petrec in cafenele).
Sper sa reusesc.
Deja am dat aproape doua kilograme jos in doua zile, dar chiar nu m-am infometat. Sa vedem cum merg lucrurile mai departe.
Buna diana!..bun venit pe forum...ai sanse foarte mari sa iti atingi targetul, daca..mai arunci cate un ochi pe ce scrie pe aici si evident, daca ia vointa...
principiul pe aici e sa papi 1000 d ecalorii..zilnic...pentru ca asta ii trebuie organismului obligatoriu, pentru a nu fi infometat...