View Single Post
  #2 (permalink)  
Vechi 26 iul 2010, 09:32:17
lucia ely's Avatar
lucia ely lucia ely este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 08 mai 2010
Locaţie: *~*, Romania
Vârsta: 31
Dieta: personalizata
Date: 152cm, 92kg
Mesaje: 7.694
Aprecieri acordate: 529
Am fost apreciat(a) de 904 ori in 658 mesaje
Implicit re: O bubulina plinuta, in devenire o VIITOARE SLABUTA !!! Jurnal Ellenusha!

Citat:
Anterior postat de Ellenusha Vezi mesajul
Buna! In sfarsit m-am decis sa imi deschid si un mini jurnal, in care sa ma invatati daca fac bine sau nu in DECIZIA CEA MAI IMPORTANTA DIN VIATA MEA....si anume LUPTA CU KILOGRAMELE IN PLUS!!!
Pentru inceput sa spun cateva vorbe despre mine... Ma numesc Elena, am 22 de anisori si sunt din Galati, sunt studenta la 2 facultati (anul 2 Stiinte Economice -Fnante si Banci si mai exact boboaca din toamna la Stiinta si Ingineria Alimentelor - Inginerie si Management).
Bineinteles ca este o ambitie de-a mea...(mai prosteasca sau nu....dar...) sa fac 2 facultati ...am mers pe premiza "daca alti nu au murit, facand 2 facultati in acelasi timp......de ce as muri eu? Asa si cu kilogramele...daca multe slabute au reusit...(chiar le admir si le urez mult succes in lupta cu ele)......DE CE NU AS REUSI SI EU?
De astazi voi incepe Dieta Montignac incet...dar sigur....m-am cam saturat de efectele yo-yo...si as vrea ca asta sa fie ultima lupta cu kilogramele.
Va pup si stiu ca o sa primesc multe incurajari din partea voastra...pentru ca sincer...lume mai primitoare si mai inteleapta ca voi nu se gaseste deloc pe acest internet. V-am pupacit si o zi minunata, frumoasa si racoroasa sa aveti :*


buna Elena :*:*:*
bine ai venit printre noi
felicitari pt alegere mi se pare minunata!!!!
dar nu ai spus nimic de sport? ...
faci sport?:*:*:*
mult succes draga mea stii impreuna vom reusi lupta cu kg!!!
__________________
04.01.2022 95.6
18.01.2022 91.5

1300 kcal pe zi pt slabit