View Single Post
  #3 (permalink)  
Vechi 29 mar 2009, 16:15:58
babi's Avatar
babi babi este deconectat
(meniuri, evolutie)
Vreau să intru-n gaşcă...Vreau să intru-n gaşcă...
Merite:
 
Data înregistrării: 06 feb 2009
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 43
Dieta: personalizata
Date: 175cm, 59.7kg
Mesaje: 126
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 8 ori in 5 mesaje
Implicit

Citat:
Anterior postat de Roxie Vezi mesajul
Buna tuturor. Numele meu este Roxana, am 21 de ani, sunt studenta anul II FEAA UAIC Iasi. Acum 2 ani aveam 57 de kg, dar uite ca acum am ajuns la 75 de kg. Excesul l-am cumulat in mai putin de un an. Totul a inceput de prin octombrie anul trecut. M-au ajutat anticonceptionalele, stresul, programul de la facultate, noptile pierdute prin baruri, obisnuinta de a manca orice si de a nu ma ingrasa, faptul ca nu gateam si comandam mereu mancare, mersul la restaurante zilnic, neatentia, negarea etc.

Nu vreau sa tin cure, urasc dietele si nu as putea niciodata sa fiu atat de naiva incat sa cred ca pot slabi x kg in 10 zile fara sa imi distrug organismul. Am citit cam tot ce se putea citi despre nutritie si cam stiu ce trebuie facut. Imi este destul de greu sa mananc numai dietetic si sa nu ma mai gandesc la pizza, cola, prajituri, ciocolata, cartofi si restul tampeniilor pe care obisnuiam sa la mananc. Oricum, cand simt ca imi este foame prefer sa mai sar calul si sa mananc mai multe fructe, legume decat sa apelez la cartofi si alte chestii. Da rezultate

M-am apucat de o saptamana de sala si mancat dietetic si azi dimineata m-am cantarit: 73 kg fix. Deci am dat jos 2 kg! E destul de bine avand in vedere ca am dat jos numai apa! Am socotit eu ca inca maxim doua-trei saptamani voi da jos tot apa. Dupa, va incepe munca si preconizez cam 1 kg pe saptamana. Sper sa nu pierd prea multi muschi. Oricum mi-a fost destul de greu la sala, dar stiu ca corpul mi se va acomoda in timp. Asta e: trebuie sa suport!