View Single Post
  #4 (permalink)  
Vechi 27 aug 2012, 08:56:14
rozica1965's Avatar
rozica1965 rozica1965 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa expert
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 30 aug 2010
Locaţie: Craiova, Romania
Vârsta: 58
Dieta: gastric sleeve
Date: 154cm, 77kg
Mesaje: 68.156
Aprecieri acordate: 47.414
Am fost apreciat(a) de 45.907 ori in 24.999 mesaje
Implicit re: Jurnal yrynuky - In sperenta unei minuni

Citat:
Anterior postat de yrynuky Vezi mesajul
A vind in vedere ac sunt noua aici si putin dezorientata consider ca ar fi bine sa ma prezint .Ma numesc Irina am 27 de ani si sunt profesor si da...ma lupt cu kilogramele ca fiecare dintre voi .Am apelat la acest site pt a obtine sustinre si pentru a putea sa impartasesc exeprienta mea si altora si pentru a putea invata din experientele altora .Am nevoie de cineva care sa imi traga doua palme (virtuale)atunci cind imi vine sa renunt sau cind o iau pe aratura .La fel ca si multe dintre voi am inceput 1000 de diete care au dat mai mult sau mai putin randament ,am luat si pastile...you name i took it...unele au dat randament altele nu (evident),asta pina cind am citit cartile lui Mecinicopschi si ale Mihaelei Bilic si am realizat ca totul sta intr-o schimbare radicala si permanenta .Am inceput aceasta schimbare acum 2 ani.Bineinteles ca nu a durat atiti(altfel nu as mai fi fost aici) .Sunt o persoana f ciudata (cred).Incep sa maninc sanatos cu trei mese pe zi bazate pe legume ,carene slaba cereale fructe etc.,consum o cantitate optima de lichide ,sunt f ambitioasa ,nu trisez ,imi creez o rutina de neclintit dupa care are loc un eveniment care imi da peste cap RUTINA(-trebuie sa specific cva rutina este f importanta pentru mine)si renunt .Nu stiu de ce.Nu pot sa inteleg .Si la halul in care arat ar trebuie sa fiu destul de motivata .Bineinteles ca in chestia asta cu mincatul mi--am tirit toata familia si iubitul...toata lumea maninca sanatos yupyyyyyyy dupa care fssssssssssssss .Dupa vreo 2