Subiect: Jurnal Leya
View Single Post
  #4 (permalink)  
Vechi 17 iul 2011, 21:31:00
Adina14's Avatar
Adina14 Adina14 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 12 mar 2011
Locaţie: Vâlcea, Romania
Vârsta: 27
Dieta: Vegan
Date: 163cm, 59.7kg
Mesaje: 3.942
Aprecieri acordate: 1.432
Am fost apreciat(a) de 813 ori in 524 mesaje
Implicit Re: Jurnal Leya

Citat:
Anterior postat de Leya Vezi mesajul
Salut. Mă numesc Lena . Am 20 de ani și sunt studentă în anul 3 la Psihologie .
În copilărie , din cauza problemelor cu inima eram foarte slabă . Țin minte cum mulți glumeau pe seama greutății mele . Ce-i drept eram și mai înaltă puțin decît colegii mei.
Cînd eram în clasa a 8 am fost operată pe cord. Totuși lucrurile nu s-au schimbat prea tare . Pe atunci am început să primesc niște medicamente noi pentru inimă , și brusc am început să mă îngraș . De fapt aș zice prea brusc , pentru un organizm care nu era deprins cu așa ceva.
Cînd am citit conspectul la medicamente , pe ele scria clar : Pentru copii rahitici care nu pot crește și lua în greutata . Eu ,thanks God de înaltă eram destul . Am încheiat tratamentul , însă de atunci ceva s-a schimbat în metabolismul meu .
Foarte repede iau în greutate .Am 1,72 și 66 kg. Însă dacă măcar puțin nu sunt atentă pot ajunge și la 69 kg.Vreau să schimb acest lucru .
Majoritatea colegelor de grupă sunt slabe , iar eu mă simt destul de neîncrezută în mine din cauza acestui lucru .
Vreau ca la toamnă , cînd mă duc la universitate să arăt diferit .
Și numai pentru ceilanți ( cu toate că și asta are pondere ) , dar în special pentru mine , ca să mă pot simți eu bine .
Deci , succes mie cred
Buna Lena
Imi pare rau sa aud ca ai avut probleme cu inima inca din copilarie.Te felicit insa pentru ambitia ta de a urma facultatea de Psihologie!