View Single Post
  #5383 (permalink)  
Vechi 30 apr 2015, 11:11:35
niculina04's Avatar
niculina04 niculina04 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 26 sep 2011
Locaţie: ????????, Romania
Date: 161cm, 91.9kg
Mesaje: 5.934
Aprecieri acordate: 6.581
Am fost apreciat(a) de 4.403 ori in 2.716 mesaje
Implicit Re: Le journal de Kclaudyia - oh la la

Citat:
Anterior postat de Kclaudyia Vezi mesajul

Ce? Cum?? nu stiu despre ce e vorba??
Ce anume ai nevoie?
Sport.. pai tu ai mai facurt sport.. filmulete alea de la sports direct.. de ce nu le mai faci?
Nu ma tin picioarele Claudici de la grasimidupa 2 ani am putut sa duc 53 min de tae bo ieri am facut pt piciaoare,azi cred ca mai bag niste cardio ,problema mare este foamea care o m dupa sport pana adormas manca toate porcariile.
Daca faceam eu sport la 64 kg si mancam mai normal eram super bine acum,ma uit la poza cu mine si hainele faine sunt iar mici,vine vara plaja colea si eu sunt plina de celulita........o citesc pe madame Bilic si o sa aplic principiile ei la nevoile mele
__________________
RINA I
talie - 82
colac-105
bust -102
brat - 35
picior- 61
niculina04, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2429 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1912 kcal/zi. Pentru a slăbi 3 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1655 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]