View Single Post
  #7 (permalink)  
Vechi 25 feb 2018, 18:06:18
Un Pai Roz's Avatar
Un Pai Roz Un Pai Roz este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 03 dec 2009
Locaţie: -, Romania
Vârsta: 31
Dieta: numar calorii
Date: 158cm, 60.8kg
Mesaje: 3.074
Aprecieri acordate: 118
Am fost apreciat(a) de 164 ori in 119 mesaje
Implicit Re: Just give me one week - jurnal Alexandra ❤️

Am terminat si cu mancarea pe ziua de azi, 1600 calorii, cam mult, insa in ultimul timp mi am obisnuit organismul cu multe calorii si mancare multa si e greu sa scad brusc, plus ca, daca stau mult in casa, simt si nevoia sa rontai cate ceva. Am facut si 30 de minute de start walking azi, ca sa compensez putin caloriile.
De maine vreau sa ma duc si la sala, pentru inceput imi propun doar mers pe banda, poate si un jogging usor.
Mi am calculat pe un site cam cate calorii ar trebui sa mananc ( asta in conditiile in care merg 1 ora pe banda de 4 ori pe saptamana, cum mi am propus) si am la dispozitie cam 1250. Insa asta o sa fie scopul nr 2, pentru saptamana viitoare, momentan ma focusez pe interval.
__________________

JURNAL ALEXANDRA- UN PAI ROZ
Un Pai Roz, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1762 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1245 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1246 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
Acest membru apreciaza mesajul lui Un Pai Roz:
lidiuta (26 feb 2018)