View Single Post
  #9 (permalink)  
Vechi 08 mai 2017, 22:31:26
curly.light's Avatar
curly.light curly.light este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cu vechimeSlăbuţa cu vechime
Merite:
 
Data înregistrării: 26 nov 2009
Locaţie: Iasi, Romania
Vârsta: 25
Dieta: Stil de viață sănătos!
Date: 172cm, 61.9kg
Mesaje: 2.439
Aprecieri acordate: 1.834
Am fost apreciat(a) de 1.160 ori in 596 mesaje
Implicit Re: Jurnal de sport și orice forma de miscare!

Am ajuns si eu la raport, intr-un final.

Am fost la sala si am lucrat la aparate astazi (70 de minute).. in total 43 de minute de pedalat pe diverse tipuri de biciclete (la inceput, de incazire 25 de minute, la final inca 18 minute), si restul forta, abdomene.

Chiar mi-a placut tare mult. Eram in dubii daca sa merg sau nu, am dormit 3 ore in noaptea precedenta si am avut test, apoi ore pana la 17.00, eram epuizata cand am ajuns acasa. Dar am baut un ceai verde, si dupa primele 10 minute de pedalat m-a lovit un val de energie, am lucrat cu placere pana la final. Ziceam ca stau maxim 30 de minute cand am ajuns, ca eram obosita .

Sunt multumita de ziua de azi!
__________________
For me, it's not about a crunch or a push up. It's about taking your power back.


Jurnalul unui nou început! De data asta, până la capăt!
curly.light, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2185 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1668 kcal/zi. Pentru a slăbi 5 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 894 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
Urmatorii 3 membri au apreciat mesajul lui curly.light:
adinico (09 mai 2017), alina_neamt (10 mai 2017), butterfly30 (09 mai 2017)