forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Sunt insarcinata (http://forum.slabute.ro/sunt-insarcinata/)
-   -   9 months to go! (http://forum.slabute.ro/sunt-insarcinata/9-months-go-10093.html)

nicoleta30 24 aug 2011 10:41:55

9 months to go!
 
Dragele mele am deschis acest subiect deoarece am considerat ca este util sa avem un loc unde sa ne intalnim, noi, viitoarele mamici. Am vazut ca mai sunt si alte slabute care si-au deschis jurnale de sarcina, dar nu prea este activitate pe acolo, asa ca aici, daca ne vom strange mai multe, vom avea de unde sa obtinem informatii utile sau sfaturi mai rapid.

Eu simt nevoia sa vorbesc cu cineva care se afla in situatia mea nu neaparat pentru a cere sfaturi ci pentru a impartasi momentele minunate ale sarcinii si cine sa fie mai potrivit decat voi slabutele mele dragi viitoare mamici!

Va astept >:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<

nicoleta30 24 aug 2011 10:45:30

Re: 9 months to go!
 
Eu am acum 14 saptamani cu DPN 14 febr. 2012.

sophia80 24 aug 2011 10:57:06

Re: 9 months to go!
 
Nico, am venit:)
noi avem DPN in 19.02.2012 si 14 sapt. si 3 zile
de cateva zile bune ne simtit foarte bine, am scapat de greturile si neplacerile primului trimestru de sarcina...in primele 12 saptamani nu am putut nici macar sa gatesc
bebe incepe sa isi faca prezenta din ce in ce mai des, sub forma de bule deocamdata, dar de acum astept si miscari mai serioase
inca nu stim sexul, abia la 18 sapt. mai facem ecografie
de saptamana trecuta ne-am apucat si de sport pentru gravidute:x
cantarul se duce spre 5 kg, dar asta sa fie paguba

Nico, tu cum te descurci cu caldurile?? eu simt ca mi se incinge carnea pe sub pielea in zilele astea caniculare #:-s

skinny86 24 aug 2011 12:29:49

Re: 9 months to go!
 
Salutare, gravidutelor! :)
Eu am intrat in saptamana 16, DPN : 11 februarie 2012 :D
Maine mergem la control, sa vedem ce face bebe, cat a mai crescut si daca o sa ne arate si ce poarta intre picioruse o sa fie super :D
Si eu am inceput sa ma simt mai bine dupa 12 sapt...mai sunt neplaceri, dar le suportam...pentru un bebe sanatos orice :x
Multa sanatate sa aveti voi si bebe din burtica!

Ma bucur ca putem impartasi experienta asta minunata!

nicoleta30 24 aug 2011 12:49:21

Re: 9 months to go!
 
Da tre sa recunosc ca si eu ma simt mai bine...dimineata mi-e foame grupa mare, in schimb seara nici sa nu vad mancare, mooor de cald beau muuuuuulta apa iar la kilograme sunt si eu la aproape +5 dar asta e...
Voi faceti triplu test?

nicoleta30 24 aug 2011 12:53:25

Re: 9 months to go!
 
Sofia ce exercitii imi recomanzi...eu nu am facut cine stie ce miscare inainte de sarcina dar acum parca tre sa ma misc mai ales ca am niste dureri in zona lombara la nervul sciatic si m-ar ajuta daca mi-ai recomanda niste miscari.

sophia80 24 aug 2011 15:21:27

Re: 9 months to go!
 
Nico, daca nu ai fost activa inainte nu e cazul acum sa devii prea activa:)
am niste exercitii foarte bune, de relaxare, de indreptare, Kegel, dar le scriu putin mai incolo detaliat pentru ca acum sunt in lipsa de timp

pe langa astea poti sa mai faci si inot daca ai unde si sa te plimbi zilnic..ziceai ca mai ai un baietel de 3 anisori, deci cu plimbarea te-ai cam scos:)

o sa pun niste link-uri cu exercitii prenatale si pentru fetele care au fost active inainte de sarcina

revin mai pe seara cu arsenalul, sa nu va speriati ca o sa va innebunesc cu sportul, dar e viata mea si nu pot sa ma abtin sa nu incurajez pe toata lumea sa faca sport..va pup:-*

nicoleta30 25 aug 2011 10:27:55

Re: 9 months to go!
 
Buna dimineata slabute mamicute!
ce faceti ce ati papat azi?
cum va mai simtiti?
Sofy mersi astept linkurile cand ai vreme
skinny cum ti-a mers la analize?

sophia80 25 aug 2011 10:47:21

Re: 9 months to go!
 
buna fetelor, nu am mai intrat aseara ca am primit niste vesti cam aiurea
dar sa lasam lucrurile negative deoparte si sa va pun la treaba:-)

sa incepem cu exercitiile:

1.
Intinderea umarului
stati in picioare, cu picioarele departate si genunchii usor indoiti. tineti-va bratul chiar de sub cot cu cealalta mana si trageti de cot spre umarul opus, pe masura ce expirati aerul. mentineti fiecare intindere 5-10 minute.

2. Intinderi ale picioarelor (din pozitia in picioare)
tineti-va de spatarul unui scaun solid, apucati-va piciorul, in spatele vostru, cu mana de aceeasi parte. trageti de calcai spre fese, in timp ce extindeti coapsa din incheietura soldului. spatele sa fie drept. mentineti fiecare intindere 5-10 min

3. Exercitiile Kegel
incordati-va muschii din jurul vaginului si anusului ( ca sa va asigurati ca folositi muchii adecvati, incercati sa opriti fluxul de urina in mijlocul mictiunii, cand sunteti la toaleta, daca reusiti aceia sunt muschii potriviti)
tineti strans atat timp cat puteti ( ajungeti treptat la 8-10 sec), apoi relaxati incet muschii.
ajungeti treptat la 3 seturi de cate 10-12 miscari, in timpul zilei.
de asemenea, faceti 3 seturi de exercitii Kegel rapide: numarati rapid pana la 10 sau 20, contractand sau relaxand muschii la fiecare numar.
exercitiile Kegel pot fi practicate oricand in timpul sau dupa sarcina, in pozitie stand in picioare sau pe scaun.


4.Inclinarea pelvisului
stand dreapta in picioare, cu spatele lipit de un perete, aspirati in timp ce presati zona lombara de perete. aceasta este o modalitate foarte buna de a va imbunatati postura
pentru combaterea durerii de sciatica: in timp ce stati in 4 labe sau in picioare, leganati-va pelvisul inainte si inapoi, mentinandu-va spatele drept
exersati timp de 5-10 minute

5. Cocoasa de dromader ( foarte util pe perioada sarcinii si in travaliu)

stati pe podea in 4 labe, cu spatele intr-o pozitie naturala, relaxata( sa nu atarne coloana)
tineti-va capul drept, cu gatul aliniat cu coloana. apoi impingeti-va spatele in sus, incordand abdomenul si fesele si lasati-va capul sa coboare cat poate.
treptat relaxati-va spatele si reveniti la pozitia originala. repetati de mai multe ori


6. Ridicari ale picioarelor
stati intinsa pe partea stanga, cu umerii, soldurile si genunchii in linie dreapta. puneti-va mana dreapta pe podea, in fata pieptului si sustineti-va capul cu mana stanga. relaxati-va si inspirati, apoi expirati in timp ce ridicati lent piciorul drept cat puteti de sus, mentinandu-va laba piciorului flectata( indreptata spre burta) si partea interna a gleznei orientata direct in jos.
inspirati in timp ce coborati piciorul.
repetati de 10 ori, apoi intoarceti-va si repetati pe partea dreapta


7. Intinderi ca la croitor
pozitia sezand cu picioarele incrucisate este cea mai confortabila in timpul sarcinii. stati adesea in aceasta pozitie si intindeti-va bratele.
puneti-va mainile pe umeri, apoi ridicati ambele brate deasupra capului. intindeti un brat mai sus decat pe celalalt, inspre tavan, apoi relaxati-l si repetati cu celalalt brat.
repetati de 10 ori pe fiecare parte
ca o variatie, aplecati-va intr-o parte, in timp ce va intindeti bratul, apoi reveniti (in arc) la pozitia intiala, dreapta


8. Exercitiu de respiratie
stati pe podea cu spatele la un perete, sau pe un scaun cu spatar solid, care sa va sustina. puneti-va mainile pe burta si inspirati aer adanc ( burta se va expansiona in afara)
expirati si contractati-va muschiul transvers abdominal (muschiul pe care-l folositi sa sugeti burta)
faceti 10 repetitii
acest exercitiu ajuta foarte mult la spate, mentine musculatura abdominala


9.
Exercitiu pentru calmarea crampelor picioarelor
stati in picioare, cu fata la un perete, cam la 60 de cm distanta de el. aplecati-va in fata si apasati-va cu mainile de perete, in timp ce ramaneti cu calcaiele lipite de podea.
daca simtiti intinderea din gambe, faceti corect exercitiul.
mentineti pozitia 10 secunde, relaxati-va 5 secunde si apoi repetati de inca 2-3 ori


10. Genuflexiuni
stati cu talpile lipite de podea si departate. lent coborati-va la pozitia pe vine, mentinandu-va talpile lipite de podea si spatele drept.
daca calcaiele incep sa vi se ridice, indepartati-va usor talpile si mai mult
mentineti-va pozitia pe vine 10-30 de secunde, odihnindu-va bratele pe genunchi.
lent, ridicati-va, impingandu-va cu bratele de genunchi.
repetati de 5 ori

sophia80 25 aug 2011 10:51:44

Re: 9 months to go!
 
pentru sciatica Nico, mai ajuta pe langa exercitiul ala de inclinare a pelvisului si inotul, acupunctura, compresele calde aplicate local


Ora este GMT +2. Ora este acum 05:39:02.

Powered by vBulletin Versiunea 3.8.4. Copyright ©2000-2020 Jelsoft Enterprises Limited.


SEO by vBSEO