forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/index.php)
-   Am intre 110 kg si 120 kg (http://forum.slabute.ro/forumdisplay.php?f=187)
-   -   Vreau sa slabesc! de la 115 kg in jos... (http://forum.slabute.ro/showthread.php?t=2966)

blavinia 24 apr 2010 15:14:09

Re: Vreau sa slabesc! de la 115 kg in jos...
 
Multa bafta va doresc. Poate o sa publicati si una din retetele pe care le tineti.

Slabuta 27 apr 2010 12:58:49

Re: Vreau sa slabesc! de la 115 kg in jos...
 
Citat:

Anterior postat de blavinia (Post 163974)
Multa bafta va doresc. Poate o sa publicati si una din retetele pe care le tineti.

Buna Lavinia si bine ai venit :)

Ce reteta mai exact te intereseaza? :)

blavinia 28 apr 2010 10:57:38

Re: Vreau sa slabesc! de la 115 kg in jos...
 
Sunt inca studenta si anul acesta imi dau licenta. timpul este f incarcat. teste, examene, si nu am timp de mers la sala. Sa fiu si sincera cred ca mi-ar fi si jena sa ma duc.:(. Am suferit si o interventie chirurgicala si efort f mare nu pot depune.Stiu prin ce trec fetele pt ca si eu ma lupt cu kg de mult timp. Regimul sa nu contina multe calorii dar totodata sa iti dea o stare de satietate.Am f multe kg de dat jos si toate ne dorim sa scapam de ele f repede.(desi poate nu exista un regim miracol). Va poop si va multumesc pt ca existati.:-*

Slabuta 28 apr 2010 11:17:55

Re: Vreau sa slabesc! de la 115 kg in jos...
 
Citat:

Anterior postat de blavinia (Post 168511)
Sunt inca studenta si anul acesta imi dau licenta. timpul este f incarcat. teste, examene, si nu am timp de mers la sala. Sa fiu si sincera cred ca mi-ar fi si jena sa ma duc.:(. Am suferit si o interventie chirurgicala si efort f mare nu pot depune.Stiu prin ce trec fetele pt ca si eu ma lupt cu kg de mult timp. Regimul sa nu contina multe calorii dar totodata sa iti dea o stare de satietate.Am f multe kg de dat jos si toate ne dorim sa scapam de ele f repede.(desi poate nu exista un regim miracol). Va poop si va multumesc pt ca existati.:-*