View Single Post
  #5 (permalink)  
Vechi 15 mar 2010, 14:59:40
DrIulia2010's Avatar
DrIulia2010 DrIulia2010 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cu vechimeSlăbuţa cu vechime
Merite:
SUNT RESPONSABIL  
Data înregistrării: 03 feb 2010
Locaţie: Timisoara, Romania
Vârsta: 38
Dieta: alimentatie sanatoasa
Date: 173cm, 55kg
Mesaje: 2.451
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 17 ori in 13 mesaje
Implicit Re: Sa vorbim despre alimentatia sanatoasa

Citat:
Anterior postat de OitaVesela Vezi mesajul
Brun imi pun si acasa si daca ies la o cafea in oras. Mierea nu imi place deloc
Da, dulcele e mereu facut acasa. Mai bine mananc o placinta cu branza facuta de mama decat cine stie ce torturi de la cofetarie.
Vroiam sa te intreb daca 2 ore trebuie sa astepti ca sa mananci dupa sport, ca eu asa fac acum. Si inainte de sport cu cat timp se poate manca. Si mai ales ce, sa fie preponderent in proteine sau carbo?

2 ore inainte de antrenament si 1,30-2 ore dupa antrenament.

Lucrezi pentru tonifiere sau slabire?
Inainte de antrenament:fructe,lactate,cereale integrale.
Dupa antrenament,consumam carbohidrati(energie) si proteine( pentru a ridica nivelul de glicogen,dezv muschiului).
__________________
"DEFINITI-VA MAI BINE PERSONALITATEA,SI VETI SLABI MAI USOR"
DrIulia2010, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Foarte activ, este de 2213 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1696 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat
Urmatorii 3 membri au apreciat mesajul lui DrIulia2010:
Lucienne129 (27 iul 2013), Mihaela1006 (20 feb 2014), rosadeni (21 aug 2013)