forum.slabute.ro

forum.slabute.ro (http://forum.slabute.ro/)
-   Arhiva jurnale slabit (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/)
-   -   Jurnal Ayssa (http://forum.slabute.ro/arhiva-jurnale-slabit/jurnal-ayssa-7842.html)

ayssa 24 ian 2011 00:23:40

Jurnal Ayssa
 
Draga Jurnal,
Eu sunt Ayssa, prietenii imi spun Deea, deci daca te aflii in casuta mea, imi poti spune Deea:)
Sunt noua pe forum, relativ noua pentru ca din prima zi de cand am intrat nu m-am mai putut dezlipi de voi.
Am 24 de ani sunt studenta in Timisoara. Problame cu greutatea am avut dintotdeauna, dar acum am ajuns la un record pe care nu l-am mai atins niciodata. Intalnirea cu cantarul m-a determinat sa caut o solutie si v-am gasit pe voi. Urmez dieta Rina si fetele de la etajul 1, cum ne spunem noi m-au ajutat enorm pana acum. Am slabit deja 4 kg si nu am de gand sa renunt pana nu voi ajunge acolo unde imi doresc. Sunt constienta ca nu voi fi niciodata " trasa prin inel" dar la fel de convinsa sunt ca se poate, se poate sa ajung la o greutate care sa ma multumeasca. Va multumesc ca ati citit aceste randuri. Va :-*
Cu drag, Deea

pasiune 24 ian 2011 00:28:52

Re: Jurnal Ayssa
 
Bine ai venit, Deea ! [*54*]
Sunt sigura ca daca ramai "conectata" la motivatia pe care o ai acum si inconjurata de slabute, vei ajunge mai departe decat ai sperat vreodata! Nu-ti fie frica sa visezi "imposibilul" [*70*]!
;;)>:D<:-*

ayssa 24 ian 2011 00:35:38

Re: Jurnal Ayssa
 
Multumesc... esti o dragutza... Sper sa pot posta si eu poze... Inainte si Dupa...:D:-*

Verandreea 24 ian 2011 11:17:31

Re: Jurnal Ayssa
 
ai casuta ta ce fain , esti o scumpa si pe deasupra tare ambitioasa te felicit si la cat mai putine kg:)

ayssa 24 ian 2011 11:32:19

Re: Jurnal Ayssa
 
Multumesc... Sper sa fiu ambitioasa, foarte ambitioasa. In general sunt mai delasatoare, dar acum de cand v-am intalnit pe voi... PAZEA! te pup

andra_aly 24 ian 2011 21:43:41

Re: Jurnal Ayssa
 
Buna Deea si bine ai venit>:D<