View Single Post
  #1 (permalink)  
Vechi 25 feb 2018, 08:54:03
Un Pai Roz's Avatar
Un Pai Roz Un Pai Roz este activ
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
 
Data înregistrării: 03 dec 2009
Locaţie: -, Romania
Vârsta: 30
Dieta: numar calorii
Date: 158cm, 60.8kg
Mesaje: 3.043
Aprecieri acordate: 116
Am fost apreciat(a) de 150 ori in 106 mesaje
Implicit Just give me one week - jurnal Alexandra ❤️

Hey! Eu sunt Alexandra, nu știu dacă mai ma cunoaște cineva pe aici
Am 30 de ani, încerc sa slăbesc de nu mai știu când și, ca multe dintre voi, reușesc o perioada, după care kg revin. Foarte rar mai multe, ma cam agit când vad ca ajung pe la 60 de kg, dar totuși... Nu reușesc deloc sa ajung la scopul meu de 50 kg. Nu e prea puțin, având în vedere ca am o structura a corpului foarte mica și, chiar și la minimul de 45 kg pe care l am avut, aveam destulă carnita pe mine
M am tot gândit de ceva timp sa mi fac un jurnal nou aici, dacă tot intru în fiecare zi sa mi scriu caloriile.
Ceea ce încerc acum este sa îmi implementez niște obiceiuri care știu sigur ca au rezultate la mine, însă e foarte greu când te concentrezi pe toate deodată, asa ca m am hotărât sa implementez câte unul pe săptămână, sau cel puțin sa ma focusez pe unul pe săptămână.
Și ce dacă e duminica azi? Pot începe dieta și de duminica!
Săptămâna aceasta, 25.02.2018-3.02.2018, scopul meu este sa îmi stabilesc un interval de mâncat - și anume între 10 dimineața și 6 seara. Asta e și conform principiului de intermitent fasting - 16/8. Mi am ales acest interval pt ca dimineața nu mananc imediat ce m am trezit din lipsa de timp și din prea multa lene iar seara este de obicei ora la care încă mai am o fărâmă de voința sa mănânc sănătos. Am încercat și 19, se duce voința și ajung la 20 mâncând prostii. Asta o sa fie challenge ul cel mai mare, sa nu mananc seara după 18. În cazul în care nu reușesc sa trec de primul scop, ma voi focusa pe el pana îl ating, n are sens sa adaug alte scopuri.
Dacă nu reușesc sa mănânc la începutul sau sfârșitul programului, nu vreau sa accept excepții pt ca sunt genul de persoana care simte ca pierde controlul dacă nu respecta regulile impuse.
Pornesc de la 63 de kg.
Cine vrea sa mi se alăture, e întotdeauna binevenit.
Let's start!
__________________
JURNAL ALEXANDRA- UN PAI ROZ
Un Pai Roz, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Usor activ, este de 1769 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1252 kcal/zi. Pentru a slăbi 2 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ 1253 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]

Ultima dată editat de Un Pai Roz; 25 feb 2018 at 08:56:13.
Răspuns cu citat
Urmatorii 6 membri au apreciat mesajul lui Un Pai Roz:
Anca22 (27 feb 2018), butterfly30 (25 feb 2018), curly.light (16 apr 2018), myha (27 feb 2018), niculina04 (27 feb 2018), nikytour (25 feb 2018)