View Single Post
  #10 (permalink)  
Vechi 10 dec 2009, 18:38:20
AdrianaB's Avatar
AdrianaB AdrianaB este deconectat
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 10 dec 2009
Locaţie: baia mare, Romania
Vârsta: 33
Date: 170cm, 62kg
Mesaje: 14
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Cum si in ce gasesc motivatia?

Buna fetelor.
Sunt noua pe aici si as dori sa ma prezint. Sunt o eleva de aproape 19 ani in clasa a 12 a si din data de 9 noiembrie am hotarat sa ma apuc de slabit. Am inceput sa fac zilnic aproximativ o ora de miscare, sa scot painea din alimentatie si dulciurile. Din cauza programului incarcat pe care il am, mancam doar o singura data pe zi, si atunci pe saturate. Din categoria lichidelor, consum apa plata si ceai; acum ajung la aproape 2 L pe zi, dupa ce acum o luna, abia daca ajungeam la 0,5 L pe zi. Datorita acestor schimbari produse in regimul meu alimentar( de la 1 la 3 mese pe zi, mai multe lichide si miscare zilnica) am slabit de la 65-66 de kg pana la 62. Tin sa mentionez faptul ca am probleme grave la nivelul abdomenului si al soldurilor, dar si al spatelui. Am si un sistem osos mai pronuntat si arat groaznic. Nu am nici o forma, nici talie, nici nimic.
Din cauza ca se apropie sarbatorile, ma sperie gandul ca voi lua proportii la modul cel mai serios;mai rau e ca dupa sarbatorile de iarna urmeaza sa ne facem pozele de album.Nu am fost niciodata o persoana slaba.Constitutia mea e spre extremea cealalta... si chiar m-am saturat sa nu pot purta unele haine pentru ca imi atarna sunca pe solduri, sau de sub bluza sa imi fie mai in fata stomacul( si nu sanii), sau sa cer in fiecare magazin cea mai mare marine la un articol... si sa nu fie...