View Single Post
  #3 (permalink)  
Vechi 13 feb 2015, 16:12:22
mihaela022005's Avatar
mihaela022005 mihaela022005 este deconectat
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
SUNT RESPONSABIL SUNT RESPONSABIL, DONEZ  
Data înregistrării: 26 mai 2012
Locaţie: constanta, Romania
Vârsta: 36
Date: 168cm, 97kg
Mesaje: 8
Aprecieri acordate: 6
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Implicit Re: Regim propus de nutriţionist

Da! E vorba de d.na Bratu. Acele 4 zile au fost ultimile dintr-o serie de 12 in care a trebuit sa mananc doar anumite alimente (am slabit 6 kg în 12 zile). Apoi am trecut la 3 mese pe zi cu anumite alimente si gramaj fix. Nu m-a deranjat, dar cand am vazut ca mananc compot si legume cu branza si nu am scaun decat f putin la 2 zile si cand am mai vazut ca in loc sa scad, pun, am realizat ca ceva nu e ok. Eu nu mananc carne si alimentatia mea e bazata pe peste+lactate+oua si legume. Ieri am facut o ciorbita de peste si am mancat la prânz+ peste cu legume, desi trebuia sa mananc doar peste cu legume. Simţeam nevoia de o ciorbă şi am facut-o fara ulei şi a mers perfect! Ce am schimbat în alimentatia mea de când am început: mic dejun intre 7-8, pranz la 13-13.30 si cina la 6. Pot spune ca imi e bine cu acest program, dar simt ca nu mi se potriveşte în totalitate regimul stabilit. AAAA şi fructele le am doar la micul dejun, ceea ce iar nu imi convine. Simt nevoia de ceva dulce mai ales în partea a II-a a zilei şi seara.
mihaela022005, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Sedentar, este de 2018 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1501 kcal/zi. Pentru a slăbi 10 kg/lună ar trebui să mănânci aproximativ -565 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]
Răspuns cu citat