View Single Post
  #32 (permalink)  
Vechi 06 dec 2011, 22:17:54
dorutza's Avatar
dorutza dorutza este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cunoscătorSlăbuţa cunoscător
Merite:
Locul 1 la concurs  
Data înregistrării: 22 oct 2009
Locaţie: Baile 1 Mai, Oradea, Romania
Vârsta: 37
Dieta: -
Date: 160cm, 63.55kg
Mesaje: 4.856
Aprecieri acordate: 715
Am fost apreciat(a) de 1.649 ori in 766 mesaje
Implicit Re: Jurnal de sarcina (termen: primavara-vara 2012)

Citat:
Anterior postat de ras_cristalin Vezi mesajul


Da, e asa de mititel
Ma uit imediat la pozele tale...
Ce frumoase sunt visele alea, pacat ca se termina! Am avut si eu cateva
Hmm, somnul inca e prezent, as dormi toata ziua mai este balonarea, durerile de burtica, sanii foarte durerosi si mariti. Nimic ingrijorator am observat ca daca ma supar, ma doare burtica... si am renuntat la suparari si enervari.
Lucrez ca traducatoare si intr-un proiect european, ca si cercetator. Mai dau si meditatii la engleza si franceza... ma descurc si eu cum pot
Am grija in permanenta sa imi fie cald la picioare (3 perechi de sosete in fiecare zi + papuci de casa oriunde merg), la burtica (port un brau gros, ca un fel de corset elastic de lana, f calduros). Acum nu mai merg nicaieri fara esarfa/fular la gat, ma pazesc de frig si de aglomeratie pentru ca e f. greu de tratat o raceala mai serioasa in sarcina.
In rest, numar zilele pana pe 20 decembrie
stii ce fain e cand vezi inimioara cum bate??? super super..
hai sa-ti zic cum a fost la mine..
in 28 dec (ultima zi a fost 15 noi) deci pe la 6 saptamani am fost prima data la medic.. mi-a confirmat sarcina dar nu am vazut inca cum bate inimioara
prin 6 ianuarie am fost sa-mi fac analizele gratuite la maternitate, si se face si ecografie si nu s-a vazut nici asa cu ecografie normala ca aveam vezica plina m-am speriat oleaca mi-a facut apoi ec vaginala si asa am vazut prima data inimioara cum palpaie.. hm.. toata ziua numai despre asta am vorbit..