View Single Post
  #417 (permalink)  
Vechi 10 sep 2010, 13:51:51
grasunica's Avatar
grasunica grasunica este deconectat
(meniuri, evolutie)
Sunt în trecere...Slabuta in trecere
Merite:
 
Data înregistrării: 15 iun 2010
Locaţie: zalau, Romania
Vârsta: 29
Dieta: dieta personalizata
Date: 178cm, 92.6kg
Mesaje: 11
Aprecieri acordate: 0
Am fost apreciat(a) de 0 ori in 0 mesaje
Wink Jurnal slabit Anyta

hey..buna
m`am hotarat sa imi fac in sfarsit un jurnal
deci...sa va spun ceva despre mine
ma numesc Ana...am 16 ani si sunt eleva in clasa a X-a la C.N"SB" din judetul SAlaj.
Ma consider o persoana linistita..(poate prea linistita) si nu foarte ambitioasa....adica mi`a luat aproape doi ani sa`mi dau seama ca trebuie sa SLABESC!!!
Povestea mea incepe acum vreo 7 ani...cand am inceput sa iau foarte mult in greutate.Va vine sa credeti ca intr`un an scolar...din septembrie anul x pana in anul celalalt luam in greutate intre 10 si 15 kg?
Nu pot sa`mi imaginez cat de FRAIERA si lacoma eram.
ma bucur insa ca am scapat de asta.Am vazut ca pe zi ce trecea prietenii nu ma mai bagau in seama..cred ca si radeau pe la spatele meu...insa eu am preferat sa ma fac oarba decat sa sufar si mai mult...pot sa spun ca nu am prieteni...nu am aproape nici un prieten...nici macar colegii de clasa....din cauza greutati mele imi era rusine sa vorbesc,sa comunic...sa imi fac prieteni noi.Hmmm...pai...uite...ce fraiera eram...in clasa a noua am vorbit doar cu fetele mele...cu colegele,iar cu colegii...care sunt 18 la numar..(profil mate`info)...am vorbit doar cu 2-3..restul imi era rusine...deoarece mi se parea ca aspectul meu fizic provoaca greata..si imi era rusine.M`am hotarat ca trebuie sa slabesc in data de 14-06-2010...odata cu inceperea vacantei.de atunci si pana azi am dat jos 16 kg si ma simt foarte bine...cred ca dadeam jos si mai mult daca respectam regimul ca la carte.de Luni...tin un regim ...ma rog..daca pot sa`i spun asa....pai..nu depasesc 1100 calorii pe zi...sper sa functioneze.