Subiect: Jurnal iuli_ana
View Single Post
  #5 (permalink)  
Vechi 09 mai 2012, 09:45:00
Khali's Avatar
Khali Khali este deconectat
(meniuri, evolutie)
Slăbuţa cu vechimeSlăbuţa cu vechime
Merite:
 
Data înregistrării: 09 mai 2011
Locaţie: Bucuresti, Romania
Vârsta: 38
Date: 165cm, 61.7kg
Mesaje: 1.580
Aprecieri acordate: 364
Am fost apreciat(a) de 1.276 ori in 671 mesaje
Implicit re: Jurnal iuli_ana

Buna,

In timp, vei vedea ca si sucul, care in mare parte este numai zahar, nu va face decat sa contracareze in mare parte eforturile de a slabi, dar ai dreptate, e indicat sa faci mici schimbari in permanenta, la inceput, nu sa reduci drastic si sa schimbi dintr-o data tot ce faceai gresit pana acum, ca sa nu existe riscul sa renunti.

Dupa ani indelungi de diete si renuntari, dupa ce am foat o mare parte din viata plinuta, eu recomand un singur lucru -de fapt, doua care m-au ajutat ca pe masura ce inaintez in varsta sa fiu, paradoxal, mai supla si mai in forma: alimentatie cat mai aproape de cea naturala, bazata pe legume, carne slaba, lactate, seminte, nuci, fructe moderat etc si sport.

Mult succes in ce ti-ai propus!
__________________
"The six w's: working will win when wishing won't".
"I workout because I can. When I get tired, I remember those who can't and I am grateful".
"I'm a big believer in starting with high standards and raising them. We make progress only when we push ourselves to the highest level. If we don't progress, we backslide into bad habits, laziness and poor attitude."
Khali, necesarul caloric zilnic pentru a te menţine la greutatea actuală, la un nivel de activitate fizică Moderat activ, este de 2015 kcal/zi. Pentru a slăbi 0.5kg/săptămână, ar trebui să mănânci aproximativ 1498 kcal/zi.
NOTĂ: Culorile înseamnă slăbit sănătos, înfometare, pericol pentru viaţă.
[Calculator calorii]